Dansk
Gamereactor
esports
League of Legends

Kit Kat sponsorer europamesterskabet i League of Legends from til 2023

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Hvis du spørger gamere om deres favoritsnack, så tvivler vi stærkt på, at særligt mange vil sige Kit Kat. Men ikke desto mindre er firmaet bag den luftige chokoladebar, Nestlé, en stor sponsor af League of Legends, og det vil de også være fremover, har Riot annonceret. League of Legends European Championship kommer derfor til at være sponsoreret af Kit Kat indtil 2023, og chokoladebrandet kommer også til at være oversponsor for League of Legends Continental League (LCL) og European Regional League (ERL).

Med aftalen kommer vi både til at se bannerreklamer og vil blive mindet om at "Take a Break" (Kit Kat slogan), som vi er blevet vant til efter den oprindelige aftale blev indgået i 2020.

"We are thrilled to extend our partnership with KitKat for LEC and welcome them on board to European Masters as one of our main partners through a multi-year deal," fortæller Zeynep Gencaga, Senior Business Development Manager for Esports EMEA hos Riot Games. "After a creative entry into the scene through a pilot by supporting the LEC breaks, KitKat is now becoming one of the most important partners of esports in Europe. Following the extension of the partnership to European language broadcasts, this summer will showcase the partnership across 12 ERLs."

League of Legends

Relaterede tekster

LEC forlænger sponsoraftale med EMP

LEC forlænger sponsoraftale med EMP

ESPORTS. Skrevet af Jakob Hansen

Europamesterskabet i League of Legends forsætter denne weekend frem mod verdensmesterskaberne senere på året. Men allerede inden turneringen starter, melder Riot Games, ...



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.