
Nu er det efterhånden lang tid siden at Fallout 76 udkom til mildest talt middelmådig respons, og Bethesda har faktisk arbejdet i døgndrift på et efterhånden ret imponerende antal udvidelser, der blandt andet har introduceret faktioner og NPC'er.
Så nu her, efter tilføjelsen af alt det indhold, så håber Fallout 76's Design Director, Marc Tucker, at spillere vil give det en chance til. I et interview med Newsweek fortæller han hvordan feedback har formet deres tilgang til udviklingen af alle de nye udvidelser, og hvordan han selv mener at spillet er kommet enormt langt siden de kontroversielle første uger og måneder.
"We listened to the feedback of 'this doesn't feel like a Fallout game' [and] since launch, we have made significant changes. This is now a very story-driven game. You're gonna have some great interactions with NPCs and some interesting choices. There's a lot of deep storytelling going on. If you are a story fan, or a traditional RPG fan like I am myself, there is a lot [now] for you to come and explore. So please jump in and give us a shot."
Det lyder relativt ydmygt. Vi overvejer at anmelde spillet på ny. Ville du være interesseret i det?