Microsoft har valgt at fyre over 1900 ansatte, og mange af disse er fra Activision Blizzard, og det har haft den konsekvens at Blizzards kommende survival-spil, der aldrig nåede at få en titel, også er blevet lukket ned.
Det var ikke meget vi reelt set vidste om spillet, men Jason Schreier har dog udgivet nogle af de første detaljer om projektet via en artikel på Bloomberg.
Ifølge Schreier havde spillet været under udvikling siden 2017, og over 150 ansatte arbejdede på det. Desværre var udviklingen ikke nogen dans på roser, og det var langt, langt fra at være færdigt.
Det skyldes blandt andet at det først var meningen at Unreal Engine skulle være fundamentet, men den grafikmotor skalerede ikke godt med de op imod 100 spillere Blizzard ønskede at have på en server af gangen, og de skiftede derefter til Synapse, en grafikmotor tiltænkt smartphones, som skabte nye problemer for holdet.
Angiveligt sigtede holdet efter en lancering i 2026, men ifølge Schreier "even that seemed overly optimistic to some developers".