Den London-baserede esportsorganisation Fnatic har annonceret, at den er gået sammen med Sony og dets Inzone-produktmærke i et flerårigt partnerskab. Aftalen vil se Inzone døbt Fnatics officielle gaming headset og monitor partner, og vil også se Fnatic hjælpe Sony med at udvikle fremtidige Inzone produkter.
"Ved at kombinere Sonys banebrydende visuelle og lydteknologier og Fnatics uovertrufne ekspertise udvikler vi flere initiativer sammen med Fnatic, såsom co-creation af gaming-gear og indholdsaktiveringer, der vil tilføje en helt ny dimension til spillivet," sagde Hiroshi Nakamura, chef for personlig underholdning forretningsenhed hos Sony Corporation. "Sony-koncernens virksomhedsretning er "at komme tættere på mennesker", og i denne sammenhæng at komme tættere på spilfællesskabet."
Dette partnerskab vil også se Fnatics største skabere få adgang til Inzone-produkter og integration med mærket, og ligeledes vil Inzone-logoer nu være at finde på Fnatics trøjer.