Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Forslag til Gamereactor's nye ansigter

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Så, her er den lovede tråd, hvor i har mulighed for at spørge ind, skælde ud eller rose Gamereactor's nye ansigter, som bare venter på at høre fra jer.

Jeg vil personligt bede mine nye freelancere om at være aktive i netop denne tråd, så har i et specifikt spørgsmål til en specifik skribent, vil det, i starten om ikke andet, foregå lige her.

Skriv løs, og læs min seneste blog (Hvor vi er nu, og hvor vi er på vej hen), for at lære mere om hvorfor denne tråd er nødvendig.

PS: jeg har netop tilføjet næsten alle de nye skribenter til vores redaktionsside.

Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Spurgte Lee for snart mange år siden om ikke i kunne lave sådan en videosnas, hvor der blev vist rundt på kontoret, hvor i allesammen er, men det blev aldrig gjort og det er jeg stadig lidt skuffet over

Men måske nu? Det kan jo bare gøres med en håndholdt iPhone. Det behøver jo ikke være film kvalitet.

Bare sådan noget, her sidder Magnus og skriver nyheder. Her laver vi kaffe og sådan noget.

Måske virker det lidt fjollet, men jeg tror at det vil være enormt populært.

Jeg ville i hvert fald elske det

Ellers har jeg vel skældt rigeligt ud nu og I/du har tydeligvis lyttet og det skal I/du roses for.

Jeg kan allerede mærke at stemningen herinde er blevet en lille bitte smule bedre og det er et kæmpeskridt på den helt rigtige vej.

Thumbs up, men ikke på den der thumbs up knap i har tilføjet. For den hader jeg på alle måder, men det hører nok til i "fejl og mangler" tråden

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Cisplatin-Final:
Spurgte Lee for snart mange år siden om ikke i kunne lave sådan en videosnas, hvor der blev vist rundt på kontoret, hvor i allesammen er, men det blev aldrig gjort og det er jeg stadig lidt skuffet over

Men måske nu? Det kan jo bare gøres med en håndholdt iPhone. Det behøver jo ikke være film kvalitet.

Bare sådan noget, her sidder Magnus og skriver nyheder. Her laver vi kaffe og sådan noget.

Måske virker det lidt fjollet, men jeg tror at det vil være enormt populært.

Jeg ville i hvert fald elske det

Ellers har jeg vel skældt rigeligt ud nu og I/du har tydeligvis lyttet og det skal I/du roses for.

Jeg kan allerede mærke at stemningen herinde er blevet en lille bitte smule bedre og det er et kæmpeskridt på den helt rigtige vej.

Thumbs up, men ikke på den der thumbs up knap i har tilføjet. For den hader jeg på alle måder, men det hører nok til i "fejl og mangler" tråden

Mange af freelancerne har svært at ved at komme fra nær og fjern, men det skulle ikke være noget problem at lave en video med os, der har vores daglige gang på kontoret. Jeg hører Dóri på mandag, og så skulle den bare gerne være i vinkel. PS: Ja, like-knappen er... speciel.

Cisplatin-Final
Cisplatin-Final
Jeg kan dårligt få armene ned. Det er simpelthen det fedeste nogensinde.

Ved godt at det er en lille ting, men jeg har altid haft lyst til at se stedet og hvordan der ser ud indenfor.

Har set det udefra, men der ligner det ikke rigtigt noget

Triple dance smiley!

Husk at gør lidt reklame for videoen så den ikke bare forsvinder imellem alle de andre videoer

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg har skrevet en tråd i mod-forum, der ikke er til at overse, som jeg meget gerne ser at du/I kaster øjnene på når tiden er der.

- En dude i forklædning..
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Cisplatin-Final:
Jeg kan dårligt få armene ned. Det er simpelthen det fedeste nogensinde.

Ved godt at det er en lille ting, men jeg har altid haft lyst til at se stedet og hvordan der ser ud indenfor.

Har set det udefra, men der ligner det ikke rigtigt noget

Triple dance smiley!

Husk at gør lidt reklame for videoen så den ikke bare forsvinder imellem alle de andre videoer

Jeg glæder mig til at komme med mere info! Det er en skide god idé!

Citerer Carmillah:
Jeg har skrevet en tråd i mod-forum, der ikke er til at overse, som jeg meget gerne ser at du/I kaster øjnene på når tiden er der.

Jeg må nok komme til kort og indrømme, at jeg ikke kan finde mod-forummet. Hjælp!

Montross
Montross
Nu håber jeg, at jeg forstår konceptet bag denne tråd rigtigt.

Jeg vil ihvertfald starte med noget, som aldrig kan skade: ros.

Jeg læste Katrine Baumgardts anmeldelse med stor fornøjelse. Rigtig godt skrevet.

Og så har jeg blot et spørgsmål: er GR-DK, underlagt nogle regler, fra højere sted, om hvor mange nyheder, artikler etc., der skal skrives? Hvis ja, hvad indeholder reglerne, og hvem udstikker dem?

Det kunne være spændende at få et i indblik i hvilke, forhold og strukture i arbejder under

"You're worth enough... dead."
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Carmillah:
Magnus: Dette link burde du kunne klikke på. http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=13

Uha det link virker ikke for mig. Måske er det noget teknisk, der forhindrer mig i at få adgang?

Tillagt 2015-08-16 17:56:
Citerer Montross:
Nu håber jeg, at jeg forstår konceptet bag denne tråd rigtigt.

Jeg vil ihvertfald starte med noget, som aldrig kan skade: ros.

Jeg læste Katrine Baumgardts anmeldelse med stor fornøjelse. Rigtig godt skrevet.

Og så har jeg blot et spørgsmål: er GR-DK, underlagt nogle regler, fra højere sted, om hvor mange nyheder, artikler etc., der skal skrives? Hvis ja, hvad indeholder reglerne, og hvem udstikker dem?

Det kunne være spændende at få et i indblik i hvilke, forhold og strukture i arbejder under

Jeg vil meget gerne skrive en blog, der omhandler de forskellige arbejdsmiljøer og strukturer, som arbejdet på GR består af.

Lige nu kan jeg sige, at vi, det vil sige alle GR-redaktionerne, selv har bestemt hvor meget, og hvilken slags indhold som GR skal indeholde. De regler er udarbejdet af ejerne i samarbejde med de diverse redaktioner. I mit tilfælde skriver jeg cirka 17 nyhedshistorier om dagen, 1-2 større tekster, laver livestream, 10-12 facebook-opdateringer koordinerer frivillige, laver anmeldelseskalender for større titler og kommunikerer med distributører og PR-folk om forskellige PR-ture og således. Jeg kan sagtens gå yderligere i dybden, og det bliver i en kommende blog! Tak for spørgsmålet!

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Vi optager en introduktionsvideo her fra kontoret allerede i morgen. Jeg får freelancerene til at lave en lille hilsen også. Tak for input!

pawnissen
pawnissen
Jeg syntes det kunne være meget hyggeligt, at se hvem der vinder de forskellige konkurrencer. Det virker rart at kunne lykkeønske den/de heldige vindere. f.eks. var der også lidt klager over de 3 mission impossible konkurrencer i havde kørende, da ingen viste om konkurrencerne var sluttet og tror stadig ikke nogen ved hvem der vandt;)

mvh Paw en trofast og tilfreds bruger på GR.

Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer pawnissen:
Jeg syntes det kunne være meget hyggeligt, at se hvem der vinder de forskellige konkurrencer. Det virker rart at kunne lykkeønske den/de heldige vindere. f.eks. var der også lidt klager over de 3 mission impossible konkurrencer i havde kørende, da ingen viste om konkurrencerne var sluttet og tror stadig ikke nogen ved hvem der vandt;)

mvh Paw en trofast og tilfreds bruger på GR.

Det vil vi tage til efterretning. Normalt har det været et princip, at kontakte diverse vindere direkte, og ikke poste deres navne eller information offentligt. Men hvis dette er hyggeligt for communityet, så skal det da diskuteres.

Dóri tager på ferie nu, så videoen der introducerer jer for vores arbejdsplads må vente lidt. Den kommer dog! Worry not!

SejPlayer
SejPlayer
I "gamle" dage blev det da offentligt fremstillet hvem der vandt konkurrencerne. Bare med brugernavne. Det havde som Paw siger den fordel at man vidste at der var fundet en vinder og så kunne man lige sige tillykke/fryd/hvorfor var det ikke mig?

Emil_Nissen
Emil_Nissen
Synes også det fungerede godt med brugernavne.
Også når der var konkurrencer med mange deltagere så man lige selv kunne læse de bedste af slagsen.

Sebastian R. Sørensen
Sebastian R. Sørensen
De gamle ansigter herinde modtager også gerne forslag, ris og ros

Efter en stund væk er jeg igen tilbage, og jeg vil nu forsøge at skrive mig op på niveau med alle de friske nye redaktionsfolk.

Aalborg
Aalborg
Jeg kunne godt tænke mig nogle flere Splatoon og Dark Souls anmeldelser... og måske se Redaktionen danse til musikken fra Beautiful katamari

"let røven og gør noget"
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Aalborg:
Jeg kunne godt tænke mig nogle flere Splatoon og Dark Souls anmeldelser... og måske se Redaktionen danse til musikken fra Beautiful katamari

Jeg kan reposte gamle Dark Souls og Splatoon-anmeldelser? Måske kan vi køre dem en gang om ugen?

Aalborg
Aalborg
Det ville jeg blive glad for! Glæder mig til igen at se nogle anmeldelser på nogle RIGTIGE spil!!

"let røven og gør noget"
Lee West
Lee West
Citerer SejPlayer:
I "gamle" dage blev det da offentligt fremstillet hvem der vandt konkurrencerne. Bare med brugernavne. Det havde som Paw siger den fordel at man vidste at der var fundet en vinder og så kunne man lige sige tillykke/fryd/hvorfor var det ikke mig?

Præcist.

:)
Stant
Stant
Korrekturlæsning, please!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Stant:
Korrekturlæsning, please!

Jeg forstår hvad du mener, og jeg beklager at i synes at korrektur-niveauet er for lavt. Jeg gennemchecker så tit jeg kan, men der er tit lidt for meget at lave for én mand, så det bliver nedprioriteret. Jeg skal se om jeg ikke kan genoverveje min strategi en smule.

Lilium11
Lilium11
For what its worth, så synes jeg ikke at der er for mange stavefejl herinde. Jeg retter det automatisk inde i hovedet og lægger sjældent mærke til det.

Der skulle i stedet være en censor når der skal gives karakter! "Aaaaa, 9/10 siger du? Det er jo bare en Big Mac du har anmeldt." ;3

Ej, gas. Keep up the good work

Stant
Stant
Davs GR. Fik egentlig bare lige lyst til at komme med lidt ros til en afveksling.
Jeg synes at jeg det sidste stykke tid, er begyndt at se en markant forhøjelse af niveauet herinde. Bevares, der er stadig sporadiske, sproglige/stave/stress-fejl at finde i Jeres tekster, men synes i høj grad at det går i retning af det bedre.
Samtidig har tilføjelsen af nye hoveder redaktionelt, været både tiltrængt og indtil videre har valgene også været gode.
Indholdet på siden synes jeg også er blevet bedre og stærkere den sidste tid, så alt i alt et stort skulderklap til hele staben på GR efter noget af en omvæltning og specielt til Boss-Magnus for at have taget alt lortet der er kommet, ikke kun fra undertegnede, men også en del af sidens brugerbase, med oprejst pande, ydmyghed og, antageligt, alt for meget overarbejde.
Så efter alt mit brok, synes jeg en post i den anden grøft nu måske var på sin plads.
Jeg er som mange andre ofte hurtig til at pointere diverse fejl der måtte være, men når man sidder og har noget godt på hjerte, er det desværre alt for sjældent det bliver udtrykt.
Så deraf min ydmyge "hyldest" af "Det nye Gamereactor".

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Citerer Stant:
Davs GR. Fik egentlig bare lige lyst til at komme med lidt ros til en afveksling.
Jeg synes at jeg det sidste stykke tid, er begyndt at se en markant forhøjelse af niveauet herinde. Bevares, der er stadig sporadiske, sproglige/stave/stress-fejl at finde i Jeres tekster, men synes i høj grad at det går i retning af det bedre.
Samtidig har tilføjelsen af nye hoveder redaktionelt, været både tiltrængt og indtil videre har valgene også været gode.
Indholdet på siden synes jeg også er blevet bedre og stærkere den sidste tid, så alt i alt et stort skulderklap til hele staben på GR efter noget af en omvæltning og specielt til Boss-Magnus for at have taget alt lortet der er kommet, ikke kun fra undertegnede, men også en del af sidens brugerbase, med oprejst pande, ydmyghed og, antageligt, alt for meget overarbejde.
Så efter alt mit brok, synes jeg en post i den anden grøft nu måske var på sin plads.
Jeg er som mange andre ofte hurtig til at pointere diverse fejl der måtte være, men når man sidder og har noget godt på hjerte, er det desværre alt for sjældent det bliver udtrykt.
Så deraf min ydmyge "hyldest" af "Det nye Gamereactor".

Stant, du har reddet min dag. Det betyder alverden for mig, at tingene går i den rigtige retning, og at i, brugerne, kan mærke det. Jeg takker ærbødigt for rosen, og vil gøre mit ypperligste for at fortsætte. Jeg kan kun takke igen og igen!

Emil_Nissen
Emil_Nissen
Jeg har ikke været en af dem der har brokket mig, men jeg vil da også gerne sige at man kan mærke at i er faldet mere på plads. Der er føles som om der er kommet lidt mere styr på det. Og når der er mere styr på det så er der mere plads til at gøre siden mere personlig uden at det virker uprofessionelt.

Man kan mærke de forskellige skribenters personligheder og det gør det hele stærkere.
Fortsæt det gode arbejde.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!