Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Ændringer på forummet

JustBeingHonest
JustBeingHonest
Det ville være fedt hvis man kunne se folks PSN eller XBOX trophies under kommentarerne. Det kan både se småt ud eller have en normal størrelse.

Lav et level/xp system så folk får XP for hver gang de skriver eller blogger eller sådan noget Levelse skal have navne i stedet for numre, så det fortæller lidt om ens rang på GR... forstår du bro vi loyale jo!

GR Soldier

BumZen
BumZen
Citerer Mike JezZ:
Hvad med flere konkrete kategorier som FPS, Racing, MMORPG?

http://www.gamereactor.dk/forum/ Hvis der var kategorier som:

Spil generelt
First Person Shooters
Racing
Real Time Strategy
MMORPG's
RPG's

Så man bedre kunne finde tråde angående det man søger?

Nu er jeg slet ikke den mest aktive på forumet, men det er fordi der er så mange undergrene. Jeg er mest fan af et forum dedikeret til spil. Et til Off-topic. Et til trading etc. Forummet er ikke aktivt nok til at det er nødvendigt med så mange underindelinger. Samme med et forum til Xbox, PS, PC etc... det gør det lidt uoverskueligt.

Mit mantra: Hold det så simpelt som muligt.

Tillagt 2016-04-07 16:37:
Citerer JustBeingHonest:
Lav et level/xp system så folk får XP for hver gang de skriver eller blogger eller sådan noget Levelse skal have navne i stedet for numre, så det fortæller lidt om ens rang på GR... forstår du bro vi loyale jo!

Nu hvor jeg er så negativ, så er jeg heller ikke fan af dette. Det gør at nogle få tosser begynder at spamme med ligegyldigheder bare for at få mere "xp".

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
pjulledk
pjulledk
Gamereactors Forum er helt død.

Et trick der vil på det til at vågne op på ny ville være en forum menu ude i siden akurat som den her side har.

http://www.dailyrush.dk/boards/94/

Endnu et eksempel på en forum menu som er på siden hele tiden

http://www.pslife.dk

Jeg syntes personligt at det tager alt for mange klik at komme ind på forum. Hvis forum altid er på den side man er på vil mange flere også bruge forum, det er jeg overbevist om.

But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
Adoo
Adoo
Citerer JustBeingHonest:
Det ville være fedt hvis man kunne se folks PSN eller XBOX trophies under kommentarerne. Det kan både se småt ud eller have en normal størrelse.

GR Soldier

Synes det er en god ide. Det motivere folk til at være aktiv. Har også set det på andre forums.

Jeg har taget mig den frihed at navngive de forskellige rang:

Rang 1: Casual
Rang 2: Rage Quitter
Rang 3: Pay to win
Rang 4: Easy mode
Rang 5: Co-op bro
Rang 6: NX believer
Rang 7: Trophy hunter
Rang 8: Speedrunner
Rang 9: New Game++
Rang 10: Master Race

Ak-master
Ak-master
Citerer BumZen:
Nu hvor jeg er så negativ, så er jeg heller ikke fan af dette. Det gør at nogle få tosser begynder at spamme med ligegyldigheder bare for at få mere "xp".

Vi havde jo stjerner tidligere, og det var ikke noget problem i forhold til spam. Faktisk var der mere aktivitet dengang. Om der er en korrelation her, er dog en anden sag.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
SejPlayer
SejPlayer
Både GRs forum men sådan set hele GR og forsiden i særdeleshed, er utroligt uoverskuelig og tør slet ikke tænke på hvordan den vil blive opfattet af en der kommer ind på siden for første gang.

Man burde simpelthen fjerne mange af de menuer der alligevel slet ikke eller kun sjældent bliver brugt og som ikke er essentielle.

Personligt så er de eneste funktioner jeg bruger på forsiden, billedeslidesne i toppen, nyheds menuen lige nedenunder, Blogs og så forummet. Alt det andet scroller jeg forbi da det er fyldt med en masse af de seneste oploadede videoer og lignende. Hvis disse så automatisk stod på Mest sete, fremhævede eller lignende så var det måske lidt interresant, men det meste af tiden er det bare et eller andet klip for et eller andet B-spil.

Den der vælg imellem tre tings funktion der er kørende over hele forsiden fungerer bare rigtig dårligt. Man må fra redaktionen vælge hvad der skal vises og ikke bare plastre alt op med det nyeste først. Det er simpelthen for rodet.

Mikes layout med Forummet øverst er rigtig godt. Og som der blev nævnt tidligere så er funktionen med at "tagge"eller på anden måde give dem en notifikation stærkt tiltrængt. Alt for mange gode debatter dør i det øjeblik de forsvinder fra "nyeste" kolonnen fordi man manuelt skal blive ved med at grave dem frem.

Mythos
Mythos
Endelig. Jeg har råbt og skreget på det her meget meget længe! Tak!

Når man går ind på folks profiler, kan man se en rank (de der stjerner). Det skal fremhæves og gerne sætte under folks profilnavn og billede. Synes det har ret stor betydning, specielt for os der har været her i over 15 år.

Forummet SKAL have sin egen knap så det kun kræver et klik, at komme ind på. Den skal ligge på forsiden, og meget synligt!

Under bytte-sektionen burde der være en mulighed for, at give hinanden handelskaraktere, gode som negative, så man ved hvem man kan stole på.

I stil med "stjerne ranken", kunne det være fedt med en titel. "Superbruger" "junior-bruger", senior, legende alt muligt ;)

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Emil_Nissen
Emil_Nissen
Nortifikation når en person svarer eller citerer dig både i forum og kommentarfelt.

SejPlayer
SejPlayer
Nu siger jeg lige noget som kommer til at lyde helt skævt, men stay with me. Jeg syndes faktisk I skulle tage at kigge på http://mmm.dk

Glem lige indholdet, og kig istedet på sidens opbygning. Den er overskuelig og indbydene. Jeg kommer ganske sjældent derinde og alligvel har jeg nemt ved at navigere rundt. Der kommer relevante forslag til det man læser om, og det er i det hele taget nemt at finde rundt, hvilket giver en lyst til at bruge længere tid derinde.

Igen, jeg ved godt det nok er et noget atypisk forslag, og det er ikke så meget mindet på et overhaul af forummet som af hele sitet, men jeg syndes I burde skænke det en tanke.

Missing Avatar
Agarest
Ren skinners fucking boks. Der skal skabes grund til at trykke på knappen, for at få fugle frø.

Har altid syntes godt om disse
http://www.playstationtrophies.org/forum/awards.php
Kunne man få noget som dette?

Herudover. Gaming nights. Jep det må være GR der skal være tovholder.
Brug f.eks playstations eventfunktion (Alle kan lave events i 3.5)
Og det vil da være oplagt at bruge online ps+ som spil til disse events. Dem der kan spille online, har dem i forvejene (eller kan hente dem gratis).

Lad nyheder være repræsenteret som indlæg i forumet, dermed samles kommentar til nyheden og indlæg i en tråd, og emnet/temaet/debatten lever længere.

The_Dude
The_Dude
Der er ikke nok aktivitet til dedikerede emner. Måske en Playstation, Xbox, Nintendo, pc kunne være aktiv i stedet for et spil forum.
Der skal forblive et bytte/salg og et off topic også. Og så en musik/film/gadget alle 3 i en

Desuden mener jeg at man bør skrotte brevkassen og så måske lave et forum emne der hedder brevkassen eller lignende hvor man kan stille den slags spørgsmål uden at man bliver henvist til Google af brugerne. På et tidspunkt var det jo nærmest en dødssynd at spørge om en udgivelsesdato fx. BRUG brevkassen eller Google. I stedet for at tænke at andre måske også kunne få glæde af svarene. Jeg gider ikke scrolle gennem brevkassen for at se om nogle har spurgt om mit spørgsmål. Desuden giver svar i brevkasse tråden måske også et hurtigere svar hvis alle kunne komme med et svar og man ikke skal vente på redaktionen.
Tråden kunne evt hede spørgsmål og svar.
Og så skal brugerne være villige til at hjælpe hinanden i stedet for at ignorer fordi det burde vedkommende da kunne Google sig til.
Måske.

Og så er forsiden en gang rod.
Fokus på forside bør være
Spil Anmeldelser
Spil Nyheder
Forum
Blogs

Alt andet bør være mere gemt væk bag en rulle menu eller lignende. I er trodsalt GAMEreactor
Og ikke gamemoviegadgetmusicreactor. Folk kommer her fordi de interesser sig for spil hovedsageligt.

Og når man logger ind på forum bør man kunne se hvor der sidst har været svar.

Tillagt 2016-04-08 08:18:
Få alt grtv, user video, liste over populære spil, Misc, gamepedia, trailere osv. Få det væk fra forsiden. Ifølge forsiden har jeres mest populære grtv fra april 0 indlæg. Alle user tv har 0 indlæg. Det siger måske lidt om hvor ligegyldige de er på forsiden.

Tillagt 2016-04-08 08:21:
N-club.dk som jeg så vidt ved er lavet af amatører har et flottere og mere overskueligt design end gr. Kig evt på den og få ideer.

De har dog også for mange underkategorier i deres forum

Y can't metroid crawl ?
Montross
Montross
Citerer The_Dude:
I er trodsalt GAMEreactor
Og ikke gamemoviegadgetmusicreactor.

Jeg er flad af grin

Og du har så evig ret

"You're worth enough... dead."
The_Dude
The_Dude
Citerer Montross:
Citerer The_Dude:I er trodsalt GAMEreactor
Og ikke gamemoviegadgetmusicreactor.

Jeg er flad af grin

Og du har så evig ret

/bukker ?

Y can't metroid crawl ?
Stampe128
Stampe128
Citerer The_Dude:
Fokus på forside bør være
Spil Anmeldelser
Spil Nyheder
Forum
Blogs

Alt andet bør være mere gemt væk bag en rulle menu eller lignende.

Jeg kunne ikke være mere enig. Det ville være langt mere overskueligt på den måde. Mike JezZ' billedforslag er en rigtig god idé, hvis man samtidig skærer ned på antallet af faner, og netop laver en dropdown-menu ude i siden eller lignende, hvor man kan tilgå "video, billeder, film, musik, gadgets", såfremt man har behov for det.

Det kunne også være smart, at der var overensstemmelse mellem "forum"-kategorier og så de kategorier nævnt ovenfor. Altså områder dedikeret til "spil, musik, film, gadgets" hver især. Det behøver ikke nødvendigvis være de kategorier, men mere konsistens og "naturligt flow" på siden ville nok være et plus

En anden mindre ting: Det ville være et kæmpe plus, hvis man på blog-siden enten lavede en fane for hhv. "redaktionens blogs" og "brugernes blogs" i toppen, ELLER at man lavede et design hvor de simpelthen kunne stå side om side. Det er en skam, at man skal bladre så meget for at komme ned til brugernes blogs, som der ofte leveres flere af og bør have mere aktivitet

Jeg er også åben overfor et bruger-rangeringssystem

Adoo
Adoo
En ting til. Fedt I live streamer spil, men livechatten på GR er temmelig død. Kigger forbi en gang imellem, og der er typisk kun 1-3 brugere, og ingen chatter. Det er virkeligt ærgerligt

Ved ikke hvorfor det er sådan... Måske er det forkert tidspunkt på dagen. Måske skal folk kunne stemme om hvad der skal streames. Måske 2 staff til hver stream. Måske skal konkurrencerne forgår på stream. Ved det ikke. Men der skal pustes nyt liv i jeres live stream på GR.

The_Dude
The_Dude
Live stream er jo kun interessant når det er e3 og lign.

Y can't metroid crawl ?
Thor86
Moderator
Thor86
Jeg synes Gamereactor skal finde ud af præcis, hvad det er man vil med det nuværende community.

Hvilken retning vil man gå? Hvorfor eksistere Grupper endnu? Wallpapers? Academy? Gamepedia?

Bliver ovenstående ting overhovedet brugt, og får de x antal clicks som retfærdiggøre deres eksistens?

Siden virker til at have gang i alt for mange ting, og mangler en rød tråd for community delingen.

Lad vær med at ryd halvt op - lav en gennemgående ændring, og få styr på retningen for communitiet.

Den del er simpelthen blevet forsømt i for mange år, til at nogen ændringer skal være halve.

Derudover kunne man snildt rydde op på forsiden i et omfang. Der er rigtig mange informationer på den, og jeg mister overblikket undervejs, da der skal tages stilling til mange ting.

Og så skal det være markant lettere at tilgå foraet - gerne direkte fra forsiden. Men kun hvis det hænger sammen med hvad det er Gamereactor vil med deres community del.
Hvis målet primært er aktivitet i nyheder og anmeldelser, så fungere det til gengæld som det skal. Jeg har bare svært ved at se, hvad det er GR helt overordnet vil med foraet, grupper etc.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg indrømmer gerne at jeg aldrig bruger forsiden. Som i aldrig nogensinde. Jeg bruger kun menuerne. Simpelthen fordi jeg også synes at den svømmer. Der er tusind ting at holde styr på, og man bliver forpustet allerede inden man har nået at scrolle med musen. Dette er ikke direkte linket til forum, men en generel debat og feedback omkring sitet skader aldrig, nu hvor snakken er åbnet op

Citerer Thor86:
Og så skal det være markant lettere at tilgå foraet - gerne direkte fra forsiden. Men kun hvis det hænger sammen med hvad det er Gamereactor vil med deres community del.
Hvis målet primært er aktivitet i nyheder og anmeldelser, så fungere det til gengæld som det skal. Jeg har bare svært ved at se, hvad det er GR helt overordnet vil med foraet, grupper etc.

Yes! Hvis I gerne ser at det her forum skal svømme i aktivitet, så skal det have langt mere fokus på forsiden, som flere også nævner. Væk med Livefeed og andre ligegyldige og unødvendige ting og få forum frem i lyset. Gerne med en oversigt over 10-15 seneste aktive emner, som flere også har skrevet.

Generelt er jeg enig med flere herinde. De har fået en thumbs up.

- En dude i forklædning..
Q-Base
Q-Base
Når jeg sidder med min telefon, så bruger jeg jævnligt gamereactor appen, men når jeg sidder med min computer, så besøger jeg aldrig gameactor.dk, af den simple årsag, at forsiden er en rodebutik uden lige. Hjemmesiden stresser mig simpelthen. Jeg er sikker på at en mere overskuelig forside, ville have en postiv effekt på forumet.

Hva' fanden skal jeg skrive??
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer BumZen:
Nu er jeg slet ikke den mest aktive på forumet, men det er fordi der er så mange undergrene. Jeg er mest fan af et forum dedikeret til spil. Et til Off-topic. Et til trading etc. Forummet er ikke aktivt nok til at det er nødvendigt med så mange underindelinger. Samme med et forum til Xbox, PS, PC etc... det gør det lidt uoverskueligt.

Mit mantra: Hold det så simpelt som muligt.

Men det er jo sådan forummet er opbygget nu, og aktiviteten er der jo ikke meget af, så det simple ser ikke ud til at virke.

The_Dude
The_Dude
Forum delen er måske fin nok. Men det hjælper ikke at forsiden er en stor misk mask af bannere, billeder, tekster, menuer og overflødigt indhold (se tidligere post fra mig)

Y can't metroid crawl ?
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Mange andre har allerede sagt tingene bedre end jeg selv kan. Det er svært at udpege problemer ved forummet, uden dermed at kommentere på siden i sin helhed. Jeg synes brugerskabte anmeldelser og blogs burde blive fremhævet i højere grad. Og redaktionens blog kunne måske indskrænkes sådan at man kun kan se det seneste indlæg fra hver af skribenterne. Ellers er mange gode ting blevet nævnt. Jeg holder også på så for forumkategorier som overhovedet muligt: Spil, Teknik (tidl. hardware), Bytte og Off-Topic. Det er totalt overkill at sprede samtaleemnerne udover så mange kategorier og underkategorier.

Other M.
Aalborg
Aalborg
Flere kattekillinger og nøgne damer.... det sælger altid!!!
Og flere anmeldelser af Splatoon, Alan Wake og Dark Souls serien..

"let røven og gør noget"
JustBeingHonest
JustBeingHonest
Kan huske engang hvor Gametrailers.com lavede at point system hvor point kunne bruges til at købe spil eller tilbehør inde på en auktion de havde lavet på hjemmesiden.

Tingene var tidsbegrænsede i en uge så folk kunne byde på dem og et klokkesættet talte ned. Og hvis en person bød højere end dig, så mistede du føringen.

På denne møde brugte folk helt vildt meget tid på at skrive comments, blogge, lave egne videoer på Gametrailers for at optjene point.

GR kunne tjene en masse penge på det her via deres ads, fordi folk hele tiden går frem og tilbage fra link til link på GR.

The_Dude
The_Dude
God ide men hvordan vil du forhindre drive by Troll kommentar ?

Måske skal man skrive 25 ord for at få point men det må ikke bare være ens ord. Ved ikke om noget system kan gøre det

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!