Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Jeg syntes GR køre den forkerte vej

silver
silver
Er Gameractor blevet et film site eller hvad sker der lige her?
halvfesen drejning med alt det film nyheder og rygter
.Er som om hele GR har taget en forkert drejning siden Lee West holdt op
.Gamereactor bladet tilsendt bliver man spist af med en Engelsk version af bladet
op til flere numre
med en besked om der ikke har været nok spil at anmelde
selv om der jo kommer nye spil ud hele tiden, så jeg holdte med at læse bladet og opsagt tilsending af dette for måneder tilbage.
Jeg er faktisk klar på at betale for et Gameractor blad (et dansk et) som i gamle dage
måske til en pris på ca 15-20kr pr nummer? og jeg tror der måske er flere der gerne vil betale lidt?

Gamereactor hvad er jeres fremtids planer med sitet?
mere film stuff?
Gameractor Bladets status?

I Love Co Op :-)
Magnus Groth-Andersen
GR®
Magnus Groth-Andersen
Hej Silver. Jeg er ked af at du føler at sitet kører den forkerte vej, og jeg er altid åben efter at tage imod feedback. Lad os kigge lidt på dine punkter, og så håber du er tilfreds med svaret.

Jeg er virkelig ked af at du ikke kan lide film-nyhederne. Vi forsøger at balancere det på en sådan måde, at de film vi dækker har en interesse for det segment vi ønsker at ramme. Superhelte, sci-fi og generel nørdekultur. Det er slet, slet ikke meningen at Gamereactor skal dreje sig om det. Spil er vores allesammens force, og sådan vil det blive ved med at være. Men en lille en eller to om dagen gør bare at der kommer lidt variation.

I forhold til bladet, så har jeg aldrig været inde over selve produktionen af det trykte Gamereactor. Det er blevet vurderet af ledelsen at det ikke længere kan betale sig at trykke et blad i lokalt sprog, og derfor tror jeg at den engelske version tilbydes som kompensation. Det lader vist til at være en generel retning for journalistik, at det trykte blade er ved at dø. Det er meget sørgeligt, det er jeg enig i.

Fremtidsplanerne er at bygge, og blive ved med at forbedre de ting jeg kan. Jeg har netop rundet mit første år, og jeres feedback er konstant en uvurderlig inspirationskilde for mig. Lige nu forsøger jeg mig med lidt film-stuff hist og her, måske er det ikke permanent. Vi ser hvad tallene siger.

Bladet aner jeg ikke noget om, men vil spørge ledelsen om hvorfor det er som det er.

Jeg håber virkelig at du er tilfreds med svaret.

kh Magnus.

silver
silver
Citerer Magnus Groth-Andersen:
Hej Silver. Jeg er ked af at du føler at sitet kører den forkerte vej, og jeg er altid åben efter at tage imod feedback. Lad os kigge lidt på dine punkter, og så håber du er tilfreds med svaret.

Jeg er virkelig ked af at du ikke kan lide film-nyhederne. Vi forsøger at balancere det på en sådan måde, at de film vi dækker har en interesse for det segment vi ønsker at ramme. Superhelte, sci-fi og generel nørdekultur. Det er slet, slet ikke meningen at Gamereactor skal dreje sig om det. Spil er vores allesammens force, og sådan vil det blive ved med at være. Men en lille en eller to om dagen gør bare at der kommer lidt variation.

I forhold til bladet, så har jeg aldrig været inde over selve produktionen af det trykte Gamereactor. Det er blevet vurderet af ledelsen at det ikke længere kan betale sig at trykke et blad i lokalt sprog, og derfor tror jeg at den engelske version tilbydes som kompensation. Det lader vist til at være en generel retning for journalistik, at det trykte blade er ved at dø. Det er meget sørgeligt, det er jeg enig i.

Fremtidsplanerne er at bygge, og blive ved med at forbedre de ting jeg kan. Jeg har netop rundet mit første år, og jeres feedback er konstant en uvurderlig inspirationskilde for mig. Lige nu forsøger jeg mig med lidt film-stuff hist og her, måske er det ikke permanent. Vi ser hvad tallene siger.

Bladet aner jeg ikke noget om, men vil spørge ledelsen om hvorfor det er som det er.

Jeg håber virkelig at du er tilfreds med svaret.

kh Magnus.
Magnus tak for dit dybdegående svar

I Love Co Op :-)
RiiZ
RiiZ
Jeg takker også, lækker feedback. Rart i svarer så dybdegående. - Har været medlem i 100 år herinde, og er glad for i eksisterer endnu!

RiiZ - Blood, DooM, Duke Nukem ...good old days...

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!