Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR forside på mobiler

TurkishDon
TurkishDon
Jeg håber det er det rigtige sted jeg skriver det her.

Går man ind på gamereactor.dk direkte fra telefonen, er forsiden virkelig langsom om at indlæse. Det lige meget om man kører wifi eller 4G. Jeg bruger en Galaxy S5 med Chrome og den almindelige android internet browser. Kører på android version 6.0.1.

På PC fungere forsiden selvfølgelig fint.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg har lige tjekket på min iPhone med nyeste opdatering, og der ser siden ud til at køre som den skal, både på Wifi og 4G. Den bliver indlæst hurtigt.

Jeg ved, at du bruger en Android-telefon, men det var blot at informere, at problemet ikke er på iPhone, men tilsyneladende kun Android.

Eventuelt prøv igen, og se om siden er blevet hurtigere. Du kan måske have tjekket siden ud på et tidspunkt, hvor serverne har været overbelastede.

TurkishDon
TurkishDon
Så er det nok kun android Chrome og Firefox der er noget galt med, hvis det kører fint på Iphones. Man går in på gamereactor.com også tager det omkring 6-10 sekunder til billederne på de første videoer er indlæst.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hvor kraftig en telefon har du?

På min Sony M4 Aqua kan hjemmesiden godt være en smule langsom - men det er alle hjemmesider på den.

Ak-master
Ak-master
Det er måske bare mig, men jeg kan ikke finde forum/kommentarer/blogs vinduet på mobil. Android, Chrome.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
SejPlayer
SejPlayer
Citerer Ak-master:
Det er måske bare mig, men jeg kan ikke finde forum/kommentarer/blogs vinduet på mobil. Android, Chrome.
Ligger det ikke helt nede i bunden? Det har det gjort på iphone/ipad siden det kom op i toppen på computeren (ja det er dejligt ulogisk og helt omvendt)

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!