Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR hjemmeside meget langsom

TurkishDon
TurkishDon
Ikk for at brokke mig, men GR hjemmesiden er meget meget meget langsom på alle android telefoner uanset om man har en Galaxy s6, den nyeste android udgave eller Chrome.

Når man går ind på hjemmesiden, skal man vente på at alle billederne er indlæst. Det er 10x hurtigere på computeren.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer ReallyNigga:
Når man går ind på hjemmesiden, skal man vente på at alle billederne er indlæst. Det er 10x hurtigere på computeren.

Det er sådan Chrome fungerer. Chrome indlæser al kode og tekst først, og billeder bagefter.

TurkishDon
TurkishDon
Nej Mike min ven det var ikke sådan jeg mente det GR er også "sindsyg" langsom på Firefox og den almindelige internet browser på android. Lad mig sige det på den måde den er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vild langsom og jeg overdriver ikke engang.

Magnus bør virkelig prøve at teste GR forsiden på en vilkårlig android telefon eller tablet, den er helt schlit. Det er ikke ment på en ond måde selvfølgelig

alex2life
alex2life
Hmm, synes GR føles mere tung at indlæse her over den seneste uge eller to. Den lagger i det, får videoer jeg har kørende til at lagge osv. Har ikke oplevet det med andre hjemmesider end Gamereactor :I

Er der ændret noget på jeres ende som kan gøre det? :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer alex2life:
Hmm, synes GR føles mere tung at indlæse her over den seneste uge eller to. Den lagger i det, får videoer jeg har kørende til at lagge osv. Har ikke oplevet det med andre hjemmesider end Gamereactor :I

Er der ændret noget på jeres ende som kan gøre det? :I

Hvilken platform samt browser er der tale om?

alex2life
alex2life
Win 10 og Chrome. Chrome er helt opdateret - Win 10 har sikkert nogle opdateringer jeg mangler (Det vil altid opdatere jo :I)

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Joeyvind
Joeyvind
Jeg har i de seneste to måneder oplevet irritationer ved brug af iOS på iPhone og iPad.

Siden er meget langsom om at indlæse, og det virker som om at siden bliver indlæst af to omgange, hvilket "snyder brugeren" til at tro at den er færdigindlæst, og derved trykker forkert. Dette resultere konstant i at jeg bliver sendt til "hovednyheden" i nyheds bjælken, selvom jeg trykker på alt andet.

GR er den eneste side hvor jeg oplever dette.

- Tillæg oplever det også på ChromeOS, men det er nok som Mike skrev mhs. indlæsning af tekst og derefter billeder. Det er bare mærkbart på GR.

Har du husket at føle dig krænket idag?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg takker for jeres oplysninger, og sender det videre til vores teknikere.

alex2life
alex2life
Citerer Joeyvind88:
Siden er meget langsom om at indlæse, og det virker som om at siden bliver indlæst af to omgange, hvilket "snyder brugeren" til at tro at den er færdigindlæst, og derved trykker forkert. Dette resultere konstant i at jeg bliver sendt til "hovednyheden" i nyheds bjælken, selvom jeg trykker på alt andet.

Har selv givet lidt op på GR på min mobil (android og chrome browseren) netop pga. dette. Det føles bare som om hjemmesiden er ekstra tung at indlæse i forhold til andre. Vi snakker nok om meget lidt ekstra tids indlæsen men det er bare mærkbart anyways

Citerer Mike JezZ:
Jeg takker for jeres oplysninger, og sender det videre til vores teknikere.

Nice, glæder mig til at se/høre hvad der er galt. Om det er på min/vores ende eller om det er noget på GRs backend :I

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!