Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Captcha seriøst ?

The_Dude
The_Dude
Tror i mister mange login ved at tilføje captcha nu. Er det noget i har tænkte at beholde ?
Tror ikke jeg er den eneste der er træt af det

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
Overhovedet ikke, ofte så er det bare at klikke ja til at man ikke er en robot og så kan man poste, men nogle gange skal man løse irriterende gåder der bare tager tid og det kommer bestemt til at gå ud over aktiviteten på sigt, og dermed pengene der scores på reklamer.

Man undres om der er problemer med spam eller noget, i hvertfald så håber det bliver fjernet.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
manutdxdk
manutdxdk
Er meget enig. Medmindre der er en god grund til at det er blevet tilføjet, så må jeg indrømme at jeg gerne ser det fjernet. De gange, hvor man bare skal trykke ja til at man ikke er en robot er hvad det er. Men når man skal til at lokalisere vejskilte og samtidig finde ud af, hvad Captcha mener er et vejskilt, så er det bare træls. Jeg tror også at det kan komme til at koste login.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Tak for jeres input, det bliver nu diskuteret hos redaktionen.

Joeyvind
Joeyvind
Min aktivitet herinde er ihvertfald blevet mindre efter indførelsen af Captcha.

Men måske medføre det også at jeg får udført mit rigtige arbejde, og at jeres skattekroner bruges på andet end at surfe på GR.

"Har du husket at hade Yousee idag?" Tilføj mig på PS4: joeyvind
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hvordan oplever i Captcha-funktionen nu?

De seneste to dage har jeg ikke skulle vælge skilte eller biler, men vil meget gerne høre fra jer om i stadig har problemer.

Spam-problemerne er heldigvis minimale på den danske hjemmeside, men Captcha-funktionen er international mellem de øvrige sider, fordi der har været meget spam på deres dele af hjemmesiden.

alex2life
Moderator
alex2life
Citerer Mike JezZ:
De seneste to dage har jeg ikke skulle vælge skilte eller biler, men vil meget gerne høre fra jer om i stadig har problemer.

Havde også to dage uden og så mener jeg at der var 1-2 igen - Men det er vist tilbage til kun at være den irriterende knap nu

Citerer Mike JezZ:
Spam-problemerne er heldigvis minimale på den danske hjemmeside, men Captcha-funktionen er international mellem de øvrige sider, fordi der har været meget spam på deres dele af hjemmesiden.

Øv - Lidt det jeg havde regnet med var grunden til det... men stadig øv :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The_Dude
The_Dude
Der er ikke noget første gang. Men hvis man prøver at logge ind direkte ved at skrive en kommentar så virker det aldrig første gang. Så skal man alligevel ind og vælge køretøjer, skilte, bygninger og andet lort
Og nu igen efter jeg er logget ind kan jeg se

Y can't metroid crawl ?
Ak-master
Ak-master
Citerer Mike JezZ:
Spam-problemerne er heldigvis minimale på den danske hjemmeside, men Captcha-funktionen er international mellem de øvrige sider, fordi der har været meget spam på deres dele af hjemmesiden

Og endnu en gang skal det gå ud over de danske læsere, at siden har spredt sig ned gennem Europa. Way to go!

Man føler sig virkelig taget godt om som dansk besøgende på GR. GRTV og programmører har for længst krydset landegrænsen. Men i det mindste har DK stadig en betalt chefredaktør, der lidt endnu skriver på dansk.

GR, Man skal aldrig glemme, hvor man kommer fra.
2007, ahhh... My old friend.
/rant

This post is 99% beef and the rest exaggeration
alex2life
Moderator
alex2life
Citerer alex2life:
Havde også to dage uden og så mener jeg at der var 1-2 igen - Men det er vist tilbage til kun at være den irriterende knap nu

I dag har der så været tre :I

Sko, busser og vejskilte - yay

Og faktisk fire - Fik lige en med butiksfacader.....

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg har noteret al jeres kritik, og tager det op med resten af redaktionen

alex2life
Moderator
alex2life
Citerer Mike JezZ:
Jeg har noteret al jeres kritik, og tager det op med resten af redaktionen

Glæder mig til at høre hvad der kan gøres ved det :I

Ville forresten have redigeret min kommentar og tilføjet at jeg fik to mere, endnu en vejskilte og så en med bukser

Og har lige haft endnu en :I ........... og en mere med køretøjer - Hvor jeg skulle markere halvdelen af felterne, come on altså

Joeyvind
Joeyvind
Jeg kan slet ikke redigere.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Joeyvind:
Jeg kan slet ikke redigere.

Det problem har jeg desværre også været udsat for. Du får garanteret den der "Interne fejl"-besked, ikke sandt?

Lilium11
Lilium11
Det skal fejres! Jeg poster nudes klokken 5 i aften hvis jeg ikke er faldet i søvn inden da og glemmer det

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Lilium11:
Det skal fejres! Jeg poster nudes klokken 5 i aften

Hvorfor ødelægge den gode stemning?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!