Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

LÆS: Før du skriver i Mød Redaktionen

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Tak fordi du ønsker at benytte dig af vores forum, men før du poster her, er der en god idé at finde ud af, om dit indlæg hører til under "Mød Redaktionen".

Denne kategori henvender sig til spørgsmål omkring redaktionen, vores magasin samt siden. Dette kan være alt fra spørgsmål omkring en konkurrence, til at høre om hvilken madpakke vi har med på arbejde (hvilket som regelt er helt almindelige rugbrødsmadder, så der kommer ingen spændende svar) . At skrive her er lidt ligesom at skrive til vores brevkasse, med den forskel, at her er det muligt at skrive et "åbent" brev, der kan diskuteres mellem redaktionen samt brugerne, hvor svaret i brevkassen selvfølgeligt lukkes, når det er besvaret af redaktionen.

Generelle spørgsmål:

Kan jeg få slettet min bruger?
Ja, det kan du godt. Du er velkommen til at oprette et emne herinde i kategorien, men det går hurtigere hvis du tager kontakt til mig gennem PB.

Hvordan får jeg rettet mit brugernavn?
Kontakt mig gennem PB.

Skal jeg skrive i brevkassen eller under Mød Redaktionen?
Det er lidt op til hvad du ønsker. Har du et direkte spørgsmål til redaktionen der kræver en besvarelse fra os, så bør du skrive i brevkassen. Har du et spørgsmål, der ville passe til en åben debat, ville det være en god idé at skrive herinde, da det ikke er muligt at besvare et brev efter at det er blevet besvaret af redaktionen.

Hvornår bliver vinderne af en given konkurrence trukket?
Der bliver altid trukket vindere, og vi prøver oftest muligt at offentliggøre de heldige vindere på forsiden af vores hjemmeside, blandt nyhederne. Det hører dog til sjældenhederne, at vinderen ikke altid bliver offentliggjort, men præmien bliver altid uddelt til de heldige vindere på siden.

Det var alt for nu. Vi glæder os til at høre fra dig.

/Mike.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!