Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Are You Smarter Than A 5th Grader
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Hva skete der egentlig med Gamereactor?

Jeg kan nu også meget godt lide GR og er forbi stort set dagligt.
      Jeg synes også du Magnus, gør et glimrende stykke arbejde. 

Jeg læser nyheder, nogle anmedlelser og en del af de artikler der omhandler ældre eller ikke helt nye spil.

Jeg tror at grunden til at siden opfattes som værende "død" for mange skyldes manglende aktivitet på forummet, og i kommentarfeltet.

Tror mere det hænger sammen med at online kulturen bare har ændret sig massivt de sidste 5-6 år. Man ser mere og mere at forummer lukker ned, og hvis nye opstår så foregår det via enten Reddit, Discord eller Facebook grupper. Tror desværre tiden er løbet fra de gamle BBS fora. Det er ærgeligt fordi at det er efter min mening stadig den bedste og mest let overskuelige måde at kommunikere på hvor alle kan komme til orde, og det ikke ender i kaos som på Discord eller upvote farming som på Reddit. 

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
      • 0

^Very much that

GR er det sidste old-school forum jeg stadig besøger. Alt andet er Discord grupper nu.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
      • 0

Umiddelbart tror jeg også at man havde vænnet sig til under den gamle ledelse, som nævnt tidligere, at der var spandevis af videoer på site konstant. Under E3 messen kunne man følge de udsendtes deltagelser og oplevelser, interviews og i jule tiden var der video julekalender der til tider nåede decideret vanvid.

Jeg kunne godt en gang imellem savne lidt mere video marteriale som der var på det tidspunkt - men syntes faktisk stadigvæk at GR er et sted hvor jeg kommer ofte og jeg altid respekt for jeres anmeldelser (betyder ikke at jeg altid er enig.) Sidst vil jeg gerne sende en klage da jeg vinder for lidt i jeres konkurrencer(læs: aldrig!) men det gjorde jeg nu hellere ikke under den gamle ledelse

• 0

In reply to: @DonOlsen

Umiddelbart tror jeg også at man havde vænnet sig til under den gamle ledelse, som nævnt tidligere, at der var spandevis af videoer på site konstant. Under E3 messen kunne man følge de udsendtes deltagelser og oplevelser, interviews og i jule tiden var der video julekalender der til tider nåede decideret vanvid. Jeg kunne godt en gang imellem savne lidt mere video marteriale som der var på det tidspunkt - men syntes faktisk stadigvæk at GR er et sted hvor jeg kommer ofte og jeg altid respekt for jeres anmeldelser (betyder ikke at jeg altid er enig.) Sidst vil jeg gerne sende en klage da jeg vinder for lidt i jeres konkurrencer(læs: aldrig!) men det gjorde jeg nu hellere ikke under den gamle ledelse

Jeg vandt altid da Lee var ved roret. Han arrangerede også en tur i biffen på hans regning, så vi kunne møde hinanden og se mesterværket Prince of Persia.  

• 0

Jeg tror det kan tælles på en to hænder, hvor mange af GRs videor jeg har set fra start til slut - på trods af, at jeg er kommet på siden i 12år eller sådan noget. 
      Jeg synes simpelthen ikke kvaliteten har været god nok. Havde de nu været på dansk, så havde jeg set langt mere. Men så snart de vælger at gøre det på engelsk, så kan jeg gå andre steder hen og få bedre indhold.
      Deres video julekalender var decideret pinlig. 

• 0

In reply to: @oliman22

Jeg tror at grunden til at siden opfattes som værende "død" for mange skyldes manglende aktivitet på forummet, og i kommentarfeltet. Tror mere det hænger sammen med at online kulturen bare har ændret sig massivt de sidste 5-6 år. Man ser mere og mere at forummer lukker ned, og hvis nye opstår så foregår det via enten Reddit, Discord eller Facebook grupper. Tror desværre tiden er løbet fra de gamle BBS fora. Det er ærgeligt fordi at det er efter min mening stadig den bedste og mest let overskuelige måde at kommunikere på hvor alle kan komme til orde, og det ikke ender i kaos som på Discord eller upvote farming som på Reddit.

Hos Gamereactor kan alle komme til orde men det ender hele tiden i kaos 😎

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!