Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Hvordan virker konkurrencer på gr?

Prøvede at deltage i konkurrencen om at vinde nogle billetter til den nye super mario film, men syntes aldrig jeg så nogen vinder blive trukket ud.

Filmen er skam set med knægten og alle er glade, men undre mig bare over der aldrig kom en vinder op. 🙂 

Er ikk utænkelig det har været der og jeg bare ikk har set det, men syntes virkelig jeg har søgt rundt for at se om der var noget info nogle steder 🙂 

• 0

In reply to: @viljam

Prøvede at deltage i konkurrencen om at vinde nogle billetter til den nye super mario film, men syntes aldrig jeg så nogen vinder blive trukket ud. Filmen er skam set med knægten og alle er glade, men undre mig bare over der aldrig kom en vinder op. 🙂  Er ikk utænkelig det har været der og jeg bare ikk har set det, men syntes virkelig jeg har søgt rundt for at se om der var noget info nogle steder 🙂

De plejer at skrive hvem der vinder men lige den konkurrence så man mærkelig nok aldrig et svar på.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Der har været mange konkurrencer men aldrig trukket nogle vindere. Der stod at vinderne ville blive udtrukket i august. Og rigtigt nok var der flere film man udlovet billetter til som ingen så noget til.

Jeg håber da redaktionen melder noget ud i forhold til hvad der er gået galt

• 0

In reply to: @Mooock

Der har været mange konkurrencer men aldrig trukket nogle vindere. Der stod at vinderne ville blive udtrukket i august. Og rigtigt nok var der flere film man udlovet billetter til som ingen så noget til. Jeg håber da redaktionen melder noget ud i forhold til hvad der er gået galt

Vinderne er blevet orienteret over besked. Jeg venter eeksempelvis på det keyboard som jeg vandt i sommerkonkurrencen.

• 0

Lidt mystisk måde at lave konkurrence på. Troede der var regler om man skulle offentliggøre vindere samt at skrive mere specifik dato for udtrækning. Ellers kan man jo som firma bare snyde til at udlove en masse præmier der aldrig har eksisteret.

• 0

In reply to: @Mooock

Lidt mystisk måde at lave konkurrence på. Troede der var regler om man skulle offentliggøre vindere samt at skrive mere specifik dato for udtrækning. Ellers kan man jo som firma bare snyde til at udlove en masse præmier der aldrig har eksisteret.

De har også offentliggjort dem

https://www.gamereactor.dk/her-er-vinderne-af-gamereactors-sommerkonkurrencer-2023-1227053/

Det er ikke ulovligt at gøre den mindste indsats selv, inden man kommer slet skjulte beskyldninger.
Jeg venter forresten stadig på min præmie.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!