Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Cubivore
For at kunne udbredte fejl bedst muligt, bedes I være specifikke når I beskrive fejlen.

Hvilken telefon / computer / platform er der tale om, versionsnummer etc.
Hvilket styresystem, og hvilken version.
Hvilken version af eks. GR app er brugt.
Hvad har man specifikt gjort for at fejlen kommer, eks. skrevet kommentar til preview.

//Carmillah

GR har fæces rotrumdrum ceribri.
dbbuu
dbbuu
Hvad skal vi med 3 sticky tråde om det samme.?

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Cubivore
^^ Det må snakke de kvindlige dele af GR om de har lyst til at stille op til. Jeg tør ikke for jeg ved at får tæsk bogstavlit set.

MVH.

Kenneth

GR har fæces rotrumdrum ceribri.
lydenafløg
Dette kan muligvis lyde yderst nørdet men, hvis vi har lolly links hvofor så ikke have : "interessante links" som selvfølgelig skal have noget med spil at gøre ?

jakshob
jakshob
Ja eller bare lave lolly links om til links. For det er jo det vi poster. Det virker lidt dumt at linke til et eller andet alvorligt i lolly links.

For the war on terror! Ups war is terror...
Weird Al
Weird Al
Et "Generelt" forum, hvor man kan poste alt der har med spil at gøre, men som ikke hører ind under PS, Xbox eller Nintendo forummerne, eller hvis det er en tråd som handler om yndlingsspil, eller noget som omhandler PS, Xbox og Nintendo.

Tillagt 2008-02-25 15:29:
Dette indlæg skulle selvfølgelig være i "Mangler på GR's hjemmeside!" tråden.

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer lydenafløg:
Dette kan muligvis lyde yderst nørdet men, hvis vi har lolly links hvofor så ikke have : "interessante links" som selvfølgelig skal have noget med spil at gøre ?

Offtopic forummet.

Add mig! PSN: Limegrab
Mr Riddick
Mr Riddick
Jeg har et forslag:

Nu i nogle måneder har GR`s brugere haft mulighed for at lave deres egne anmeldelser med tekst, men hvad med at tage et skridt nærmere? Jeg mener selvfølgelig i retningen af noget, som minder om GRTV`s anmeldelser!

Så, hvad med et forum, hvor brugerne poster deres egne anmeldelser, optaget direkte fra deres spilmaskine? Det kræver selvfølgelig at man har et kamera, men det var da en ide, ikke?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Mr Riddick:
Så, hvad med et forum, hvor brugerne poster deres egne anmeldelser, optaget direkte fra deres spilmaskine? Det kræver selvfølgelig at man har et kamera, men det var da en ide, ikke?

indtil videre kan du uploade på youtube, og lave et link

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Chrimpy
Chrimpy
et chat room, eller bare et privat et, sad og snakkede med Zag, fordi jeg skulle købe noget af ham og vi sad og ventede på replys lidt irreterende, så det er sådan noget med at man går ind på sin profil, og trykker på en knap der hedder chat room, så får man en lille kode på et par tal, som man sender til den anden person, og han kan joine i chat room, så man kan have en direkte samtale

PorreKaj
Citerer Chrimpy:
et chat room, eller bare et privat et, sad og snakkede med Zag, fordi jeg skulle købe noget af ham og vi sad og ventede på replys lidt irreterende, så det er sådan noget med at man går ind på sin profil, og trykker på en knap der hedder chat room, så får man en lille kode på et par tal, som man sender til den anden person, og han kan joine i chat room, så man kan have en direkte samtale

Windows Messenger Live evt. ?

Chrimpy
Chrimpy
nej, bare et herinde, ville få folk til at blive herinde lidt mere, siger jo ikke vi skal lave det om til noget arto jo, bare sådan stille og roligt

christianmp
christianmp
en mulighed for at bumpe en salgs-tråd, bare en enkeltgang eller to. Så ens "annonce" ikke lynhurtigt går i glemmebogen og man selv skal add'e (ofte ligegyldigt) indhold for at få den "ninja-bumpet"

Techsupport@gamersnight
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Hvad med at lave en knap ved siden af citer som retter ens meddelse mod perosnen, så han får en personlig påmindelse, så kan man altid se hvornår folk har skrevet et indlæg rettet mod ens eget indlæg.
kunne evt også give en en påmindelse når man bliver citeret?

skal være ligesom med pm´s, så der står "du har fået et svar på dit indlæg!" eller noget i den retning, så er man ikke nødt til at sidde og tjekke alle de tråde man har skrevet i, ved godt at påmindelses listen er noget derhen af, men den påminder om alt der bliver skrevet i en given tråd, skal kun være det der er rettet mod brugeren selv

skal nok være noget man kan slå til og fra

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Psykocyber
Psykocyber
At kunne markere noget i det indlæg man er i gang med at skrive og trykke på f.eks. fed skrift for at gøre den markede skrift fed. Nu sletter den bare hvad man har skrevet.

Big-Boss
Big-Boss
høm at man kunne tilføje sine dvd'ere og cd'ere i sin samling?

Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
IceDk
jeg tænkte på om det var muligt i ens profil under spil kunne tilføje VC-Spil ?
på linje med "Samling Holder Øje Med Og Ønskeliste" altså så man kunne tilføje de VC-Spil man havde.....EVT PFT

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Chrimpy:
man kunne søge brugere.. men bliver det her læst af nogen fra GR ?

Ja, det gør det.

- En dude i forklædning..
Weird Al
Weird Al
Citerer Chrimpy:

Man kan godt søge brugere, under forum. Men hvis de ikke har skrevet indlæg, så kan man ikke finde dem.

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
Sebastian9001
Sebastian9001
Citerer Carmillah:
Citerer Chrimpy:

Ja, det gør det.

Hehe

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!