Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Bubba HoTep
Bubba HoTep
I burde få jer en decideret "spoiler"-knap, som ligger ude til venstre, hvor smiley'erne også er. Den skal fungere sådan at et par symboler kommer frem når man trykker på den, og så skriver man sin spoiler imellem disse. Når man så "sender" teksten, så vil spoiler teksten ikke blive vist, men bare fremstå som en hvid kasse med en rød streg omkring. For at læse den, så skal man markere den...

I know the stripper's real name!
Zacros
Zacros
En chat ville være dejligt.
Flere gange finder jeg mig selv siddende og venter på svar fra folk, hvorved ved en chat ville det gå ASAP.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer suffer well:
off topic, var det ikke en ide at mod'ne ryger in og sletter det overflødige og holder

det skulle nok være muligt at stramme lidt op i nogle flere tråde, gør det allerede en gang imellem i andre hvis det bliver for meget

men der skal også lige være plads til 1-2 off topic posts i ny og næ, men går det helt over gevind så skal jeg nok slette

Spis grønt, for klimaets skyld.
dena
dena
Der er jo også grader af off-topic'ness En god debat kan sagtens løbe en tur ud i skovkanten for derefter at dreje sig ind på det oprindelige emne igen - det ville være synd at bryde hyggen ved sådanne tråde.

www.vognretur.dk - tribute til et forsømt ord
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
^^
præcis, ville aldrig gøre noget med seriøse debat indlæg som kører off-topic i et andet emne, men sådan noget som diskutioner om stjerner og sådan noget kan se frem til at ryge , tror det var den slags der blev hentydet til, altså korte useriøse indlæg der kører en tråd off-topic

nåh hov nu læste jeg det ordentligt, ja der er self plads til et par off-topic indlæg, skal jo nødigt blive for tørt, men er der tale om mange indlæg i træk som hører hjemme i nattråden så kan de nok forvente at ryge sig en tur

Spis grønt, for klimaets skyld.
Missing Avatar
ChickenBone
jeg ville genre ha' en "vis seneste indlæg"-funktion oppe i sideantallet, for det er træls at skulle scrolle helt ned hver gang

u mad bro?
Meme-Chan
Meme-Chan
En walkthrough sektion? Hvor brugere kan skrive walkthroughs til de spil de har lyst til, ligesom på IGN? Dog skal det være på dansk

Alfred! You crossdressing freak!
stoferr
stoferr
En GR challenge funktion! Man vælger et spil (f.eks cod4), så vælger man spillets platform (PC, XBOX360, PS3) Hvorefter man skriver klokkeslet og lidt andet info, om hvornår ens challenge/kamp afholdes. Dernest kan brugere skrive sig på, lidt ligesom en almindelig diskutions tråd. Så må de selv snakke om resten. Det jeg mener er bare at man på Gr skal kunne vælge selve spillet og platformen, og så ville alle challenges blive vist et eller andet sted

Maageman
Maageman
Når den samme person skriver i gæstebogen to gange efter hinanden, så får man ingen påmindelse. Man kunne måske få en påmindelse hver gang i stedet, ellers så ser man det ikke.

-Hash_dk-
-Hash_dk-
at man også kan søge på gadgets, musik og dvd.

1st DK AC2 1000G
minisnor
minisnor
Det ville være rart hvis man kunne slette påmindelser.

Jeg er egentlig ret ligeglad med den 2. trailer for GTA IV nu.

Bazzinga!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer minisnor:

Det kan du sådan set allerede.

Min profil > Øvrige indstillinger

- En dude i forklædning..
minisnor
minisnor
Citerer Carmillah:
Citerer minisnor:

Det kan du sådan set allerede.

Min profil > Øvrige indstillinger

Nope. kun hændelsesloggen.

Jeg mente dem for GRtv.

Jeg bliver stadig påmindet om GTA trailere der er flere måneder gamle, og som jeg for resten allerede har set. indtil flere gange!

Kunne man ikke bare lave et lille kryds-ikon ligesom på facebook.

Bazzinga!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ah, my bad. Jeg tænkte lige lidt for hurtigt.

- En dude i forklædning..
minisnor
minisnor
Citerer Carmillah:
Ah, my bad. Jeg tænkte lige lidt for hurtigt.

Det kan jo ske... for dig!

Bazzinga!
-Stange-
-Stange-
Ligesom jeg skrev i "arto?" tråden så ville det være godt hvis i fjernede de lukkede tråde en gang om måneden

[Team Falster Gaming]
WerdersOriginal
WerdersOriginal
I jeres nye blad er der en "Gamereactors Indkøbsguide". Super fedt supplement til læsningen. Thumbs up!

Kun tåber rydder op - et geni behersker kaos!
Schmonkey
Schmonkey
Jeg savner en knap på GRTV-siden, der fører én tilbage til forsiden. Hvorfor ikke bare overfører alle de knapper, der er til venstre konstant, og smide dem ind på GRTV-siden?

PSN: Schmonkey - !¤ Metal Gear Solid ¤! Bedste spilserie ever made
faxe2002
faxe2002
Jeg savner danske anmeldelser på GRtv, og grunden til dette er at hvis man gerne vil se engelske anmelders, så besøgte man nok de store sider som ign og gametrailers, det eneste der gjorde GRtv interessant for mig, var at det var dejligt til en afveksling at se video anmeldelser af spil på sit modersmål men da dette ikke er muligt længere så ser jeg ingen grund til at jeg fortsat skulle se denne netkanal, plz bring dog de danske anmeldelser tilbage

Private Vasquez
Private Vasquez
Det er godt nok en lille ting, men ikke desto mindre irriterer det mig: Crash TwinSanity er kun som Xbox spil, når jeg vil tilføje det til min samling. I tilfælde af at jeg vil anmelde det, kan jeg derfor ikke det. Derfor vil jeg høre om det er noget I kan rette, så der også bliver mulighed for at anmelde det til PS2??

* Chase the morning * Yield for nothing *
Sebastian9001
Sebastian9001
<quote author="faxe2002">Jeg savner danske anmeldelser på GRtv, og grunden til dette er at hvis man gerne vil se engelske anmelders, så besøgte man nok de store sider som ign og gametrailers, det eneste der gjorde GRtv interessant for mig, var at det var dejligt til en afveksling at se video anmeldelser af spil på sit modersmål men da dette ikke er muligt længere så ser jeg ingen grund til at jeg fortsat skulle se denne netkanal, plz bring dog de danske anmeldelser tilbage</quoteJeg

Jeg forstår også kun halvdelen..

Såååå enig

Psykocyber
Psykocyber
Der er ikke danske længere for at spare tid. Så behøver de kun lave én anmedelse til alle landende.

Maageman
Maageman
Citerer Psykocyber:
Der er ikke danske længere for at spare tid. Så behøver de kun lave én anmedelse til alle landende.

Men for dem der fatter hat, kunne man evt. give dem undertekster?

Psykocyber
Psykocyber
Det må du gå til GR med, mods har ikke noget med det at gøre.

Prøv at skrive et brev til dem.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!