Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Assassins_Crown:
Der kører reklamer på jeres side som indeholder automatisk afspillende videoer med lyd. Er I godt klar over at det er den ultimativt værste kvalitet en hjemmeside kan have? Automatisk afspillende reklamer med lyd? really.....
Jeg havde før deaktiveret uBlock på jeres side men det bliver hermed aktiveret igen.

Hej Assassins_Crown, det har naturligvis været en fejl, at reklamen afspillede automatisk med lyd på. Hos GameReactor lever vi af indtægterne gennem reklamerne, men det er ikke meningen at de skal være til gene for vores brugere.

Du kan roligt deaktivere uBlock igen, da dette har været en fejl.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Assassins_Crown
Assassins_Crown
Citerer Mike JezZ:
Citerer Assassins_Crown: Der kører reklamer på jeres side som indeholder automatisk afspillende videoer med lyd. Er I godt klar over at det er den ultimativt værste kvalitet en hjemmeside kan have? Automatisk afspillende reklamer med lyd? really.....
Jeg havde før deaktiveret uBlock på jeres side men det bliver hermed aktiveret igen.

Hej Assassins_Crown, det har naturligvis været en fejl, at reklamen afspillede automatisk med lyd på. Hos GameReactor lever vi af indtægterne gennem reklamerne, men det er ikke meningen at de skal være til gene for vores brugere.

Du kan roligt deaktivere uBlock igen, da dette har været en fejl.

Okay, fair hvis det er en fejl. Der er tale om Dark Souls reklamen som jeg oplevede flere gange spillede automatisk og meget højt i mine headphones.

alex2life
alex2life
Citerer Mike JezZ:
Jeg bruger like-systemet, hvis jeg svarer en person, og ønsker at gøre ham opmærksom på, at jeg har svaret ham ved at citere hans besked - det får man nemlig desværre ikke notifikationer på herinde nemlig.

Har brugt det på samme måde men har opdaget noget mærkeligt :I
Får nok kun halvdelen af de notifikationer jeg burde pt.

Har flere gange kigget på artikler jeg tidligere har kommenteret for gennem dette at opdage at andre har smidt et like eller svaret/citeret på min kommentar.

Er lidt ligeglad med at få likes men synes det er øv at gå glip af det når folk bruger dem som notifikationer

Kunne være fedt hvis man kunne "subscribe" til nyheder hvor man kommenterer så der kommer notifikationer når andre har kommenteret på dem - Kan dog måske blive lidt spammy

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Disse forslag har jeg været ganske enig i, og de er blevet sendt videre til vores programmører, samt med en masse andre forslag

Adoo
Adoo
Flere emojis!

Vi har haft de samme emojis i nogle år nu. Synes det er på tide der sker noget på det område.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Adoo:
Flere emojis!

Vi har haft de samme emojis i nogle år nu. Synes det er på tide der sker noget på det område.

Vi takker for inputtet, men vi har ikke i sinde at efterspørge flere funktioner lige nu, da vi stadig venter på opdateringerne fra teknikerne

alex2life
alex2life
... har lige skulle udfylde en CAPTCHA for at smide en kommentar :I

Skulle udvælge felter med vejskilte på, hvilket ikke var så slemt - Men bliver det standard at have den slags herinde? :I

Hvis ja, er mit næste spørgsmål:
Ved hver kommentar eller bare et tjek en gang imellem?

EDIT: Kunne lave den her kommentar uden noget, så gætter på det bare er en gang imellem?

Lilium11
Lilium11
Kun lidt irriterende når man sidder i Kina og er nødt til at tænde for VPN'en hver gang fordi captcha'et kommer fra Google

I'm swag, smart, beautiful, strong, edgy and better and cooler than you... and humble of course.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer alex2life:
... har lige skulle udfylde en CAPTCHA for at smide en kommentar :I

Skulle udvælge felter med vejskilte på, hvilket ikke var så slemt - Men bliver det standard at have den slags herinde? :I

Hvis ja, er mit næste spørgsmål:
Ved hver kommentar eller bare et tjek en gang imellem?

EDIT: Kunne lave den her kommentar uden noget, så gætter på det bare er en gang imellem?

Ja, det spottede jeg også i går. Rimelig frustrerende. Håber det kun er meget sjældent at det er nødvendigt.

Edit: Jeg har nu været nødt til at gøre det ved 2 ud af 3 kommentarer. Øv!

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Edit: Jeg har nu været nødt til at gøre det ved 2 ud af 3 kommentarer. Øv!

Lyder ret skidt :I

Og har lige haft 2 mere.... fml!

Sturmgeist
Sturmgeist
Efter der er kommet Recaptcha på GR kan jeg ike længere skrive kommentarer fra min telefon (Iphone 6S, ios 9.3.3, Firefox) Kan ikke bruge Safari da denne browser ikke virker med Facebook beskeder længere, og har kun PC på arbejdet

Add mig! PSN: Limegrab
Ak-master
Ak-master
Citerer alex2life:
Citerer Carmillah:Edit: Jeg har nu været nødt til at gøre det ved 2 ud af 3 kommentarer. Øv!

Lyder ret skidt :I

Og har lige haft 2 mere.... fml!

Og hvorfor? Der er jo ingen spam herinde.
Vi kunne ellers godt bruge bare lidt "menneske"-spam.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg må også skrive at jeg er plaget af de nye ændringer :

- Min telefon husker ikke længere mit login, og ved hvert besøg kræver den at jeg logger ind.
- Skal ofte bevise at jeg ikke er en robot.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg kan se at det nu er nødvendigt at verificere hver eneste gang man skriver et indlæg, både i kommentarsporet til artikler og på forum. Det tager dermed ekstra tid + at den springer ned på siden, når man har klikket på billederne der kræves, så man selv skal scrolle op igen (iPad Air).

Det er et virkelig ærgerligt tiltag, som jeg ikke kan se hvorfor er nødvendigt. Mig bekendt, så har siden ikke været plaget af spam. Hvis dette er tilfældet, så er det noget jeg er gået glip af.

Jeg er bange for at dette, for nogen, kan give et hak i aktiviteten herinde. Jeg kan da selv mærke at jeg bliver lettere frustreret over at skulle gøre det hver eneste gang.

Adoo
Adoo
Hvorfor kan man ikke redigere i dine kommentar? Får denne fejl hver gang jeg prøver: "Intern fejl. Forsøg igen senere."

Og skal jeg virkelig fortælle den, jeg ikke er en robot hver gang jeg vil skrive en kommentar? WTF!?

Tillagt 2017-07-19 12:33:
Hvorfor kan man ikke redigere i sine kommentar?

Se, jeg kan ikke redigere det....

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Jeg er bange for at dette, for nogen, kan give et hak i aktiviteten herinde. Jeg kan da selv mærke at jeg bliver lettere frustreret over at skulle gøre det hver eneste gang.

Helt enig - At skulle vælge billeder gjorde det bare til en træls oplevelse at skrive kommentarer....

Citerer Adoo:
Og skal jeg virkelig fortælle den, jeg ikke er en robot hver gang jeg vil skrive en kommentar? WTF!?

Og jep - Jeg er rimelig sikker på at de shitty billeder er udskiftet med den her boks der skal afkrydses hver gang....hvilket bare er mindst lige så shitty :I

Som Carmillah skriver:

Citerer Carmillah:
Det er et virkelig ærgerligt tiltag, som jeg ikke kan se hvorfor er nødvendigt. Mig bekendt, så har siden ikke været plaget af spam. Hvis dette er tilfældet, så er det noget jeg er gået glip af.

Synes heller ikke jeg har set noget spam herinde... gad vide om det er en løsning på et problem en af de andre GR-afdelinger af GR har - Hvilket så bare er frustrerende for alle andre afdelinger som ikke har det problem :I

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Sturmgeist:
Jeg er altså ikke en robot

>_>

<_<

Selvfølgeligt er du ikke det, det er helt sikkert noget en robot ville skrive!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Nu har jeg lige testet Captcha, ved at skrive indlæg lidt rundt omkring, både i artikler, nyheder og her på forum. Indtil videre er jeg ikke blevet bedt om at klikke på billeder, hvor jeg tidligere på ugen skulle gøre det hver eneste gang. Herligt.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Carmillah:
Nu har jeg lige testet Captcha, ved at skrive indlæg lidt rundt omkring, både i artikler, nyheder og her på forum. Indtil videre er jeg ikke blevet bedt om at klikke på billeder, hvor jeg tidligere på ugen skulle gøre det hver eneste gang. Herligt.

Underligt. Jeg bruger min PC, og her skal jeg stadig gøre det hver gang.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Mike JezZ:
Underligt. Jeg bruger min PC, og her skal jeg stadig gøre det hver gang.

Æv da. Måske er jeg bare heldig i dag så

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Citerer Carmillah:

Mit var også stoppet helt - Og så dukkede det op nogle gange i træk :I
Det virker virkelig random

ReallyNigga
ReallyNigga
Før jeg beskriver fejlen, benyttede jeg følgende:

Samsung Galaxy S5 (Android version 6.0.1)
Fejlen opstår både med GR Appen og GR hjemmesiden i Chrome app og Android Webbrowseren

Fejlen: Jeg kan ikke skriver kommentarer, når jeg kommenterer i artikler gennem GR appen eller direkte gennem hjemmesiden fra mobilen. Når jeg kommenterer og trykker enter, siger den at jeg ikke er logget ind uanset om jeg bruger app eller hjemmeside på telefonen.

Så klikker jeg på "Log ind medlem" oppe i hjørnet, for at tjekke om jeg er logget ind, men mit profilbillede er ikke synligt og der står "Log ind medlem" som om jeg ikke er logget på. Så klikker jeg alligevel på den også siger den "Du er allerede logget ind som medlem"... men hvorfor kan jeg så ikke kommentere i artiklerne???

Hvis jeg derimod benytter GR appen, skriver en kommentar og trykker enter, siger den:
"Teknisk fejl - Tjek din internetforbindelse og prøv at logge ind igen".

Intet af det her giver mening, for GR virker fint på PC.

BOWS!
Snake
Snake
Det er virkelig irriterende at reklamer afspiller automatisk når man scroller over dem (taler om lawbreakers reklamen) det gær man ikke kan høre musik imens man bruger siden. Det gær man bliver nødt til at bruge adblock når man vil bruge hjemmesiden hvis man gerne vil høre musik imens.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!