Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Thor86:
Jeg har lige trykket på tommelfingeren på to af dine indlæg, og her registrerede den mit like.

mærkeligt - når jeg gør det popper det bare op hvem der liker, den vil bare ikke have min hmm... jeg prøver at opdaterer min kære pc, som den jo gerne vil have..

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Stant
Stant
Jeg har samme problem. Måske I bare skulle lave de to knapper seperate igen..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Jeg kan godt like over mobilen kan jeg se

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg har også haft udfordringer med at få den til at registrere mit like.

- En dude i forklædning..
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg har nu testet det hist og her.

Jeg kan kun trykke like, hvis ingen andre har gjort det. Når først andre har trykket like, så har jeg kun mulighed for at se hvem der allerede trykket.

Missing Avatar
egofantastic
Som Carmillah nævner, er der kun en person der kan like!
Og nu vi er ved likes, så burde man vel kunne unlike?

All hell can't stop us now
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer egofantastic:
Som Carmillah nævner, er der kun en person der kan like!
Og nu vi er ved likes, så burde man vel kunne unlike?

Enig, det burde man kunne

Lilium11
Lilium11
Det kunne man før, men nu er du bare stuck med thumbs up hvis du klikker på den, selv hvis det er ved et uheld når du vil citere. Gad vide hvorfor de overhovedet har ændret på systemet, virkede da udmærket

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
Stant
Stant
Come on GR, fix det lige, nu har det stået på længe nok..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Stant:
Come on GR, fix det lige, nu har det stået på længe nok..

Under det der danglish sprog "Reporter et problem" har jeg nu skrevet, at jeg ikke kan trykke like, hvis kommentaren har et like i forvejen. Eventuelt gør det samme, så de bliver opmærksom på det.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Stant
Stant
Citerer Thor86:
Citerer Stant:Come on GR, fix det lige, nu har det stået på længe nok..

Under det der danglish sprog "Reporter et problem" har jeg nu skrevet, at jeg ikke kan trykke like, hvis kommentaren har et like i forvejen. Eventuelt gør det samme, så de bliver opmærksom på det.

Ville like din kommentar, but, you know. ^^

Thor86
Moderator
Thor86
Det pudsige er jo, at man kan rapportere indholdet for at erik, vold, spam eller være rettighedskrænkelse.

Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Thor86:
Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?

Jeg har selv tænkt på det. Jeg tror lige jeg smider Magnus en besked.

Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Carmillah:
Citerer Thor86:Men den besked ville jo være oplagt at sende til moderatorene, og jeg får i hvert fald ikke info om det. Gad vide, hvem den så ryger videre til?

Jeg har selv tænkt på det. Jeg tror lige jeg smider Magnus en besked.

Jeg får stadigvæk ikke notifikationer. Happy Fik du svar? Og man kan stadigvæk kunne like en gang.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Thor86:
Jeg får stadigvæk ikke notifikationer. Fik du svar? Og man kan stadigvæk kunne like en gang.

Total radio silence. Jeg smider ham en mail en af dagene, han har nok travlt/læser måske ikke PM's.

timmer1983
timmer1983
Igennem appen via Samsung S7 skal jeg trykke gentagne gange på "send" hvis jeg vælger at kommentere på noget. Pænt irriterende - det har været et problem længe...

Timmer
TheMcCandless
TheMcCandless
Den like knap der, skal den aldrig laves, eller må kommententarer bare ikke få end et like ?

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer TheMcCandless:
Den like knap der, skal den aldrig laves, eller må kommententarer bare ikke få end et like ?

Nu kan den kommentar i hvert fald ikke få flere likes.

Stant
Stant
Yay! Vi klapper lige til hænderne er ved at falde af!

Lilium11
Lilium11
De har lavet det! Fedt nok, tid til at like helt tilfældige posts :3

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
alex2life
alex2life
Hmm, det der problem med at reklamebanneret i toppen får hele siden til at hoppe fordi det popper op, så forsvinder igen :I

Synes det er blevet værre over den sidste uge?
Måske nye slags reklamer der også skubber resten af siden rundt eller er det bare min browser der er spøjs? :I

Dog stadig bare lidt øv at siden er blevet så øv at navigere pga. så "lille" et problem

Carmillah
Moderator
Carmillah
Forslag: Auto-login på mobil. Det er ret frustrerende at skulle logge ind hver eneste gang jeg besøger siden. Ligeledes fejler det mange gange, hvis jeg ikke lige giver siden 10 sekunder før jeg trykker på knappen.

Jeg bruger Safari på iPhone 6S, iOS version 11.2.6.

Stampe128
Stampe128
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der oplever dette lige nu.
Men jeres hjemmeside virker ikke som browser på min mobil p.t. Jeg kan komme ind på forsiden, men så snart jeg forsøger at åbne en artikel eller afdeling, så bliver siden bare helt tom. Og siden er loadet færdig.

Jeg bruger Safari og en håbløst forældet iPhone 4, iOS version 9.3.5 (ja, jeg skal snart have ny telefon).

Stant
Stant
Citerer Stampe128:
Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der oplever dette lige nu.
Men jeres hjemmeside virker ikke som browser på min mobil p.t. Jeg kan komme ind på forsiden, men så snart jeg forsøger at åbne en artikel eller afdeling, så bliver siden bare helt tom. Og siden er loadet færdig.

Jeg bruger Safari og en håbløst forældet iPhone 4, iOS version 9.3.5 (ja, jeg skal snart have ny telefon).

Jeg har samme problem, dog med Google Chrome.. Det er pænt sagt røv hamrende irriterende.. Blev nødt til at indlæse denne her side 18(!) gange før indholdet kom frem. Fix hurtigt, please!

Stant
Stant
Og det lader til at være fikset igen! Stuhr tak!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!