Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

TurkishDon
TurkishDon
Magnus ærligt, bliver konstant ved med at blive logget ud af GR på Android GR app'en og Android Chrome.

Jeg loggede ind 3-4 gange i dag og den bliver ved. Det kun på PC det fungerer fint.

Og denne her fejl har været der i flere år. Bliver det ikke rettet?

Joeyvind
Joeyvind
Jeg bliver en lille smule provokeret.

Jeg respekterer jeres Ad Block meddelelse, og har sat gamereactor.dk som undtagelse - for at støtte jer.

Men jeres åndssvage videoreklamer afbryder konstant min musik på Android, når jeg streame musik og surfer jeres side.

Jeg syntes simpelthen ikke at det er iorden.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
alex2life
alex2life
Ehh....de der banner-reklamer i toppen som konstant er til irritation og bare gør siden virkelig frustrerende...

er de ikke blevet større?

For synes næsten det er halvdelen af siden der bliver fyldt ud med dem nu

Skidesaar
Skidesaar
Denne sektion på forum kan ikke tilgåes korrekt via GR appen på min android i nyeste version.. why not?

Also.. hvorfor annonceres der ingen vindere på alle de sponsorede konkurrence i afholder? Det er lidt kedeligt uden en afslutning for de deltagende

Winnie.. the POOH!
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Mulighed for at poste gifs i kommentarfelterne. Mulighed for at tagge folk. Kunne være fedt, hvis blog-sektionen faktisk fungerede som en blog, og ikke blot som et word program på computeren, der absolut ingen funktioner har. Generelt trænger siden til en gevaldig modernisering.

Relax, I'm just fuckin' with ya.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Mulighed for at tagge folk

Ja tak, den funktion så jeg også meget gerne! Den kunne jo sættes op, så det blev valgfrit om den "taggede" ønsker at få en notifikation om dette. Det ville ikke være tosset. Hvis man skriver indlæg flere steder, kan man let glemme at vende tilbage, for at kigge om der er kommet noget respons på det man har skrevet. Der vil et tag være nyttigt. Og hvis jeg lige skal tage moderator-hatten på, så kan jeg også der se gode fordele ved dette

- En dude i forklædning..
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Helt bestemt! Og det kan ikke kræve meget kodning, eftersom man kan få notifikationer om at folk liker ens kommentarer og omkring nyheder man "abonnere" på

Relax, I'm just fuckin' with ya.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!