Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Missing Avatar
Spicy
På iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.

Aethyrs
Aethyrs
Citerer Spicy:
På iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.

Det skrev jeg også om i denne tråd for en uge siden. Kunne være rart hvis det blev fikset. Kan slet ikke navigeres på en ipad.

Missing Avatar
Spicy
Citerer Aethyrs:
Citerer Spicy å iPad ligger der nogle elementer lodret ned over den højre halvdel af skærmen. Det er tilsyneladende nogle menu-elementer. Desværre gør det ret umuligt at læse indholdet på siden. Problemet er både i Safari og Chrome. Det gør faktisk gamereactor umuligt at bruge på iPad.

Det skrev jeg også om i denne tråd for en uge siden. Kunne være rart hvis det blev fikset. Kan slet ikke navigeres på en ipad.

Hvorfor er der overhovedet ingen fra redaktionen, der reagerer på det her problem,?

hjorth
hjorth
Der er noget helt galt i forhold til reklamer på siden for tiden. Eller i hvertfald når jeg bruger siden

Der er primært to problemer jeg oplever når jeg bruger siden. De er registrerede igennem safari på en macbook pro og Chrome på en Windows 10 maskine

1: Nogen gange når jeg vil besøge siden kommer jeg bare til en reklame side, sidste gang for corsair. Der er på denne side ingen mulighed for at trykke videre og komme ind på siden. Selv ved en opdatering af siden, bliver jeg igen og igen ledt til denne reklame side uden muligheder for at komme videre derfra og ind på GameReactor.dk, selvom www adressen på reklamesiden stod som Gamereactor.dk

2: Reklamer der popper opi toppen af siden i ny og næ "fylder" heldt vildt meget, i den forstand at de fysisk ikke er til besvær, men uanset hvor man trykker på siden registrerer den det som om man trykker på reklamen og åbner derfor et nyt vindue, hvor man så bliver sendt til på reklamesiden

Det er to ret irriterende og forstyrrende fejl synes jeg. For 5 minutter siden kunne jeg ikke rykke markøren rundt i en tekst jeg var ved at slå op fordi der lå et usynligt reklamebillede over hele siden, hvilket gjorde at uanset hvor jeg klikkede med min mus, blev jeg ført ind på Dustin.dk
Det førte til at jeg måtte opdatere siden, hvilket slettede hele mit indlæg da jeg ikke engang kunne få lov at markere teksten for at kopiere den til indsættelse når siden virkede

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
RSkovbo
RSkovbo
Det her nye UI er sgu all kinds of stupid. Jeg er lige migreret fra Chrome til Firefox. Og fordi I - utilsigtet? - har fjernet 'Remember me' funktionen fra log-in skærmen, så skal jeg nu manuelt logge ind 8-10 gange om dagen.

Great stuff!

TheJuice
TheJuice
Og kan vi lige snakke om notifikationerne, hvordan er det en forbedring over det gamle system?

Siden er meget pænere nu, men virker dårligere.

Jeg er ikke en *beep boob* robot.

Joeyvind
Joeyvind
Jeg kan ikke skrive blogs, der kommer en blank side frem når jeg trykker send.

Generelt oplever jeg mange fejl, som blanke sider, automatiske log ud, falske notifikationer og generelt ikke at kunne slette notifikationer på iphone.

Har du husket at føle dig krænket idag?
Grublr
Grublr
Citerer hjorth:
Reklamer der popper opi toppen af siden i ny og næ "fylder" heldt vildt meget, i den forstand at de fysisk ikke er til besvær, men uanset hvor man trykker på siden registrerer den det som om man trykker på reklamen og åbner derfor et nyt vindue, hvor man så bliver sendt til på reklamesiden

Den har været der længe, men den skal stoppes! Aldrig mere vil jeg give utilsigtede kliks til ting jeg gider støtte. Selvfølgelig vil jeg støtte GR, men der må være en grænse for min godhed ;)

Citerer Joeyvind:
Generelt oplever jeg mange fejl, som blanke sider, automatiske log ud, falske notifikationer og generelt ikke at kunne slette notifikationer på iphone.

Jep, samme på android.
Citerer RSkovbo:
Det her nye UI er sgu all kinds of stupid. Jeg er lige migreret fra Chrome til Firefox. Og fordi I - utilsigtet? - har fjernet 'Remember me' funktionen fra log-in skærmen, så skal jeg nu manuelt logge ind 8-10 gange om dagen.

Great stuff!

er også lige skiftet på grund af unødvendig rescource forbrug. Men GR reagere ikke særlig godt på mit skifte.

jeg kan rigtig godt lide det nye GR design, men der er et par huller i tapeten

Missing Avatar
Keast Kannegaard
Sad og læste og så jeres "Vi hjælper dig med hvilket MSI-grafikkort du bør købe", som er sponsoret indhold, og syntes det var lidt en intetsigende omgang.
Udover der var ting hvor jeg tænker i oversælger Nvidias 2000serie, fx "hvis du vil kører 2k eller 4k skal du have 2070+", da der er flere kort der kan klare den opgave, fx sidste generation hvor 1080 TI fint klarede 4k, så var der artiklen ret intet sigende i forhold til hvad man rent faktisk får for pengene.

Nu kender jeg ikke jeres aftale med MSI, men tænker det kunne være fedt at få nogen grafer og tal ind i de artikler, så det ikke bare bliver en omgang "det her kort kan køre 4k... oh se det har også det der lys ting på alle sider! Helt vildt fedt!".
Jeg forventer ikke, i laver en Hardware Unboxed, med 30+ spil et grafikkort/cpu bliver benched med, men det kunne være rart at få smidt lidt flere tal med i den slags artikler, også selvom det er sponsoreret.
Samtidig forholder i jer ikke til at GPUen skal "fodres", og har man ikke en high end CPU, er fx en RTX 2080 TI fuldstændig ligegyldig, da der vil opstå en bottleneck i CPUen.

Her kan i så lægge op til næste artikel, hvor i snakker om Bundkort og CPUer, hvor i gør det samme og lægge op til næste artikel, hvor i snakker RAM, køling, strømforsyning osv. som så evt. kunne kulminere i et "sammendrag" lige efter sommerferien, så folk kunne blive klar til efterårets og julens spil?
Og ja jeg ved godt I ikke er en Hardware side, men i har efterhånden flere anmeldelser af forskelligt hardware end spil.

Missing Avatar
Keast Kannegaard
Kunne man ikke lave et "automatisk" Dobbelt linje skift når man citere folk? Specielt når man laver en dobbelt citering, ville det være rart.
Og så er der en gang i mellem problemer med citater, hvor der kommer et forkert navn på citatet.

Missing Avatar
Keast Kannegaard
Og nu hvor vi er i gang... Martialarts.dk har en "skåle" emoji (" :oel ") ... Kunne man ikke få noget lignede her på siden?

TheJuice
TheJuice
Citerer Keast Kannegaard:
Martialarts.dk har en "skåle" emoji (" :oel ")

Hvilken kampsport dyrker du? (off-topic)

Missing Avatar
Keast Kannegaard
Citerer TheJuice:
Hvilken kampsport dyrker du? (off-topic)

Træner ikke noget for tiden... Selvom jeg var til et sem. med Oshiro sensai i weekenden... Men har trænet alt fra karate til judo til forskellige jiujiutsu skoler, samt forskellige former for våben fra de egne, primært stav. Oh og noget Ving Tsun i et stykke tid.
Ved ikke om jeg skal starte op igen nu hvor studiet er over ^^

TheJuice
TheJuice
Du har sprunget rundt, hvordan kan det være? Gider du ikke gradueringer?

Eller er det bare fordi du har været i gang i 20år?

Missing Avatar
Keast Kannegaard
Citerer TheJuice:
Du har sprunget rundt, hvordan kan det være? Gider du ikke gradueringer?

Eller er det bare fordi du har været i gang i 20år?

Startede med karate som 6-7 årig så...
Men har også holdt et par pauser, tror det er 6 år siden jeg sidst rigtig trænede noget, men vil tror jeg vel har trænet forskellige former for kampsport i rundt regnet 12-14 år

Men har trænet det system der lige var sjovt og interessant på det tidspunkt, og så er der også noget med at få træningstiderne til at passe ind i resten af ens hverdag. Droppede fx judo efter de lavede om på deres træningstider, og droppede det at træne kampsport helt, da jeg gik tog tilbage til skolebænken, da der ikke rigtig var råd eller tid til det.

TheJuice
TheJuice
Skal du ikke igang igen så?

Jeg er svært glad for mit jiu jitsu. Det er andet anderledes måde at bruge kroppen på.
Lidt øfferen, at der er røget et stykke fortand på det. Men sådan er det jo

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice og Keast

Jeg supplerer også min styrketræning med kampsport. Primært boksning og Muay Thai. Er en god måde at få laver noget cardio og brugt nogle andre muskler

TheJuice
TheJuice
Citerer Niceguy69:
@Juice og Keast

Jeg supplerer også min styrketræning med kampsport. Primært boksning og Muay Thai. Er en god måde at få laver noget cardio og brugt nogle andre muskler

Jeg tænker også, at jeg skal igang med noget styrke eller crossfit igen. En knæskade dræbte bare min motivation for den slags motion.
Men det er nu rart nok, at have lidt kondi og lidt muskelmasse til når man er nede og slås ????

Tillagt 2019-07-05 10:15:
PS. Keast svarede mig i PM, da vi nu er helt ved at afspore tråden. Måske man skulle lave en trænings/motionstråd i forum igen?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!