Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

GR: fejl, mangler og forslag

Irony
Irony
Hvad med en funktion, hvor man kan ignorer specifikke brugere, så man overhovedet ikke kan se dem i kommentarsporet, man kan ikke modtage eller sende PM til brugere man har ignoreret, og man kan ikke kommentere eller få kommentar på sin profil fra ignorerede brugere. Den eneste måde man ser dem på et hvis de bliver citeret af andre brugere herinde.

Smolinsk
Smolinsk
Hey Magnus man kan ikke rette i sine indlæg mere, ryger bare på fejlskærm, har den gjort nogle uger eller mere nu både på mobil og på pc. Plus jeg kan nu ikke slette mine synes godt om fra min profil mere, det startede idag.. og ja infinite scroll er jeg absolut heller ikke fan af, det er nærmest efter det er kommet at siden er gået amok på alle måder, bare en fornemmelse..

Irony
Irony
Kan vi ikke godt få emoji'erne tilbage? De var fine at bruge i forskellige sammenhæng.

Sinds
Sinds
Det sygt irreterende at hver gang man klikker på en artikel fordi man gerne vil se en video, så kommer der en Death Stranding reklame frem lige så snart man skal klikke på videoen. Man kommer til at trykke på reklamerne og bliver navigeret til en anden side over halvdelen af gangene. Det dobbelt arbejde for de besøgende. Med al respekt selvfølgelig. Måske skulle den komme frem udenom videoerne i artiklen, så man ikke klikker på den ved en fejltagelse. Det er snyd at den er lagt op bare for at folk kan klikke selvom de ikke har lyst til at tjekke reklamen.

Og aldrig glem at jeg er stor fan Magnus, love u bro!

Stampe128
Stampe128
Hvordan citerer man andre indlæg uden at skulle ud i HTML-ballade? Jeg er ved at blive sindssyg....
Uanset om jeg bare klikker på citer-ikonet eller markerer dele af teksten og klikker på citer-ikonet, sker der ikke en fløjtende fis. Testet på både PC (Google Chrome) og mobil (iOS, Safari).
Andre brugere har tilsyneladende intet bøvl med det, så jeg accepterer blindt, hvis det bare er mig der er en digital analfabet.

Har opdaget at problemet kun gælder, når jeg forsøger at citere inde via tråden i selve forummet. Jeg kan godt citere inde i kommentartråden via selve artiklen/nyheden.

Missing Avatar
TheJuice
Skal vi snart have citat-funktionen tilbage på forum?
Eller har GR bare opgivet forum-delen af siden?

Vi mangler også stadig en hurtig måde at gå til seneste kommentarer på fra mobil.
Vi fik jo infinity-scroll i stedet for - en feature, som jeg kun har set folk brokke sig over.

I det mindste lader det ikke til, at man får "white-screen of death' længere.

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Lilium11
Lilium11
God opdagelse Stampe, så kan det være jeg kan blive fri for at taste <quote author=navn med gåseøjne></quote> hver gang jeg vil citere nogen.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Irony
Irony
Jeg slår altså lige et slag for Emoji'erne igen...Kan vi ikke godt få dem tilbage? Jeg tror ikke jeg er den eneste der ikke kan huske alle betegnelserne for dem.

Michael Kamp
Michael Kamp
Giv mig lov til at sætte et flueben i en auto-login boks igen, tak! Sukker altid højlydt når jeg besøger siden og skal logge ind igen - og det suk vil jeg meget hellere gemme til jeg har læst kommentarsporet i en nyhed!

Missing Avatar
AL1990
Hvorfor skal man trykke 'slet' på notifikationer, for at fjerne dem?
På mobiltelefon har man ikke den mulighed.
Hvorfor laver I det ikke som på facebook, hvor de forsvinder efter, at man har tjekket dem?

Mr Alfa
Mr Alfa
Jeg oplever især to problemer:
- Jeg bliver ikke logget på automatisk når jeg bruger gamereactor i min browser (Google Chrome), også selvom jeg har tilladt adgangskode og brugernavn at blive gemt. Er det ikke muligt at man kan blive husket så man automatisk logges på hver gang? Det er lettere irriterende at have skrevet en kommentar for derefter at blive mindet om at man skal være logget ind for at indsende kommentaren.

- Mens jeg scroller ned forsvinder banneret hvor der står "Nyheder Previews Anmeldelser Artikler ..." etc., hvilket er en fin detalje. Problemet er, at det er meget sensitivt. Blot man hviler med to fingre på sit touchpad lukkes banneret skiftevis op og ned, og alt der ligger nedenunder det rykkes tilsvarende. Det giver mange ryk når man sidder og læser.

alex2life
alex2life
@Mr Alfa

Jeg har måske noget der kan hjælpe med det første du nævner - Hvis det altså virker som det skal :I

Prøv at log ud og så gå til det her link: https://www.gamereactor.dk/pm/
Det er din Gamereactor ind- og ud-bakke, men når den beder dig om at logge ind er der en smuk gylden " Log ind automatisk"-boks du kan tjekke af

Jeg synes det har hjulpet hos mig så jeg ikke skulle logge på hvert andet øjeblik. Nogle gange nåede den at logge mig af mens jeg scrollede ned til kommentarerne :I

Men svar lige om det virker for dig Mr Alfa - bare for at se om vi skal spamme alle med det

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
alex2life
alex2life
@Mr Alfa

Nice! Tid til at lave en PSA eller noget

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Irony
Irony
Er der ingen "spil du skal holde øje med" for Juli måned? Eller den er måske så tørlagt denne måned, at der ikke er nogen spil at holde øje med?

Missing Avatar
b0nb0n
Hej Gamereactor!

Hvorfor har I fjernet muligheden for at "følge" et spil?

Jeg har nydt at fange de nyheder, som lige præcis omhandler de spil som jeg glæder mig til. Men denne mulighed har I nu fjernet.

Nogen speciel grund til det?

Football Manager :)
Nike
Nike
Hej Gamereactor

Hvorfor kan man ikke længere tilføje brugeranmeldelser? Når jeg søger efter et bestemt spil, kan jeg ikke vælge at tilføje spillet til min samling. Fandt så ud af, at det kan gøres manuelt inde på listen over mine spil, men hvorfor kan jeg ikke anmelde det? Skal jeg vende mig til at skrive i blog format fremover?

Don't underestimate the enemy. Eat the hot dog, don't be one. Worst Quote ever xD
Stant
Stant
Hvorfor er "seneste kommentarer" osv. sektionen blevet fjernet fra forsiden når man tilgår Jeres site via. telefon?

Virker mærkeligt hvis man gerne vil have mere aktivitet på ens side.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Lilium11
Lilium11
Nok bare fjernet som et af mange tiltag for at gøre sitet til en digital septiktank

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Niceguy69
Niceguy69
Det Stant siger. Det gør jeg ikke gider gå på via mobil, som er den eneste platform jeg bruger uden for kontortid. Jeg kan i øvrigt heller ikke citere Stant her. Hvad fanden er det der foregår

Stant
Stant
Ingen forklaring. Fair 'nuff..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Missing Avatar
b0nb0n
De har ikke rigtig reageret på de sidste mange spørgsmål.....

Football Manager :)
Niceguy69
Niceguy69
Sitet på desktop kører også helt råddent for tiden. De fleste gange kan jeg ikke få lov at skrive i kommentarfeltet, da jeg ryger videre til en reklame som banneret overlapper kommentarboksen.
Nu skal vi tale pænt, men GRs webmand er godt nok talentløs...

alex2life
alex2life
@Niceguy

Har længe været et problem at banner-reklamen følger lidt med ned på siden, men dukker op efter et kort øjeblik eller er gennemsigtig - Det er ret øv :I

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!