Dansk
nyeste
Atrás

Mød redaktionen

Alt om sitet og magasinet

Nævn 3 spil, du gerne vil se annoncerede

Citerer dennyaaa:
XIII 2 (helt ærligt, come on!)

Tænkte faktisk det samme i går!
Et nyt Oni kunne måske også være cool nok. Jeg ved det ikke, spillede det for mange år siden, men det var fedt dengang.
Et nyt Alan Wake as well ville være fedt.
  • 0
Citerer maageman:
Et nyt Alan Wake as well ville være fedt.

Ja, hvor vi rent faktisk fik nogle svar i stedet for bare at smide endnu en cliffhanger på bordet
Man when I figure out how to use the spell Check on this motherfucker you niggas in trouble - 50 Cent
  • 0
jeg så gerne:

borderlands 2

og et one piece og et bleach spil xD vil generalt gerne have flere anime/mangaer ud som spil naruto er sgu ikke nok -.-'
R.I.P Dio, most awesome man ever
  • 0
Citerer KNAAC:
Nyt F-Zero spil - gerne til Nintendo 3DS

Helt sikkert, et nyt F-Zero ku' være alt for fedt
Tingle, Tingle, Kooloo-Limpah!
  • 0
Citerer maageman:
Citerer dennyaaa:
XIII 2 (helt ærligt, come on!)

Tænkte faktisk det samme i går!

Det er altså for dårligt at de laver en så åben slutning på et genialt fedt spil, og så bare ditcher opfølgeren i en skraldespand. Et af de absolut bedste FPS spil nogensinde
Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
  • 0
  • LIS
  • LIS
Elders Scrolls V: Skyrim
Mass Effect 3
Diabllo 3

eller vent...
  • 0
En ting er sikkert jeg VIL have annonceret GTA V(5) jeg elsker serien!
Modern warfare 3!
Og Mafia 3

Tillagt 2011-01-17 20:11:
Øhh hvorfor er der så mange der skriver spil som er annonceret altså jeg ved godt nogen skrev før de blev annonceret men LIS Alle tre er annonceret
  • 0
Timesplitters 4, Timesplitters 5, Timesplitters 6
"She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him."
  • 0
  • Gob
  • Gob
Future cop lapd 2, nyt metroid af retro studios, Black 2. Lidt kedelige svar, men en sjov en kunne da være Duke Nukem Time to kill-2 (ja jeg overser den elendige land of babes), nu hvor 3.persons action spil har fået et boost siden de gamle tomb raider dage
  • 0
  • LIS
  • LIS
Citerer ReaperZ Fainter:
Øhh hvorfor er der så mange der skriver spil som er annonceret altså jeg ved godt nogen skrev før de blev annonceret men LIS Alle tre er annonceret

Du er ikke så dum igen
  • 0
Zelda på Xbox arcade
Lotro - Gondor - Rohan & Mordor expansion
Heroes of might and magic 3 - HD remake eller The settlers 3 HD remake
- Lyder umidbart urealistisk, but i keep dreaming
Xbox live & PS3 tag - Njoost
  • 0
Vil lige tilføje Might And Magic X til min forrige post. Hvordan kunne jeg glemme den? Med TES V på trapperne må ubisoft da snart indse at der nok vil være et marked for et spil som Might And Magic. Hold baseret open world, hvordan kan det slå fejl?
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer j00st:
Zelda på Xbox arcade

yeah thats pretty much never gonna happen
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Beyond Good & Evil 2 - jeg ved det er der, men da vi ikke har hørt noget i evigheder tager jeg det som det aldrig skete.

Command & Conquer Tiberian ***** - C&C spil som Westwood ville have lavet dem

Mirrors Edge 2
  • 0
Half Life 3: Det er på tide.
SW: TFU 3: Dette er mest pga. jeg er bange for at rygterne om, at serien er død efter 2'erens flop, er sande. Så meget potentiale endnu.

Men mest af alt --> Kotor 3. Desværre...
  • 0
  • Liou
  • Liou
Citerer ReaperZ Fainter:

Jeg kan kun tale for mig selv men... Fordi de 3 titler var hvad jeg ville have peget på hvis du spurgte mig før de blev annonceret. Jeg kan faktisk ikke komme på en spilserie jeg gerne vil se noget nyt fra, iværtfald ikke i samme grad. Så jeg tænkte at det var bedre at skrive at jeg simpelthen bare gerne ville se noget nyt.

Citerer The Pez Dispenser:
Vil lige tilføje Might And Magic X til min forrige post. Hvordan kunne jeg glemme den? Med TES V på trapperne må ubisoft da snart indse at der nok vil være et marked for et spil som Might And Magic. Hold baseret open world, hvordan kan det slå fejl?

Altså med andre ord en blanding af den opskrift Bethesda og BioWare bruger... det ville jeg meget gerne opleve.
Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
  • 0
Citerer Liou:
Altså med andre ord en blanding af den opskrift Bethesda og BioWare bruger... uh me like that.

Tja, det er det vel. De plejer at køre med 4 personers hold hvor man ser det i første person. verden er så lidt mere lukket end den i TES, men det er stadig pænt åbent og proppet med quests og andre spændende sager. Man bør ikke snyde sig for at prøve Might and Magic VI og VII hvis man kan lide et godt rpg. Særligt VIIeren kan anbefales.
Felix The Reaper!
  • 0
  • Liou
  • Liou
Det eneste jeg har prøvet fra serien er Dark Messiah of Might and Magic Elements... altså det vil sige XBOX versionen. Det var ikke ligefrem nogen stor succes, jeg lage den hurtig fra mig igen.

Desvære er de (VI og VII) nok for forældede til at jeg ville kunne nyde dem. Det er af samme grund jeg ikke kan få mig selv til at prøve Baldurs Gate.
  • 0
^^
http://www.youtube.com/watch?v=JM5l8ldM37w

Så kan du selv vurdere om det er noget der er værd at tænke nærmere over.
Har dog heldigvis intet med Dark Messiah at gøre, det spil var godt nok en skuffelse af de helt store. Fatter ikke hvad Ubisoft har gang i...
Felix The Reaper!
  • 0
  • Liou
  • Liou
^^
http://www.youtube.com/watch?v=JM5l8ldM37w

Så kan du selv vurdere om det er noget der er værd at tænke nærmere over.

Damn you. Det ser squ da helt hyggeligt ud.

Det er ting som det der får mig til at indse hvor meget jeg er gået glip af ved at være konsol gamer og først "opdage" genren da jeg prøvede Oblivion.
  • 0
^^
Det er det også, blandt andet takket være et fantastisk soundtrack. Virkeligt fed fantasy stemning, dungeons kan ligefrem være helt uhyggelige til tider xD

Musikken i videoen er dog fra Heroes 3, men spillets eget musik ligger ikke langt derfra.
Felix The Reaper!
  • 0
  • Liou
  • Liou
Musikken i videoen er dog fra Heroes 3, men spillets eget musik ligger ikke langt derfra.

Ah så du prøver at snyde.

Det virker også umideltbart som om de har et fint øje for de små detalje og det er noget jeg kan sætte pris på.
  • 0
Hvis du nogensinde bliver fristet, så har de hele samlingen inde på GOG konverteret til de nye styersystemer.

Tror jeg vil til at finde VIeren frem igen, det er ved at være noget tid siden sidst.
Citerer Liou:
Ah så du prøver at snyde.

Ubevidst!
Felix The Reaper!
  • 0
  • Liou
  • Liou
Hvis du nogensinde bliver fristet, så har de hele samlingen inde på GOG konverteret til de nye styersystemer.

For pokker Pez du ved hvordan jeg har det med digital distribution. Men ja det er nok den eneste måde... den fysiske kopi er vel nærmest fuldstændig umulig at opdrive idag og selv hvis det lykkedes ville jeg aldrig være istand til at få den til at køre aligevel. Jeg har stadig mareridt over det mislykkede forsøg med Daggerfall.

Ubevidst!

Ja klart. Bare indrøm det, du er genemskuet.
  • 0
Jeg har dem i fysisk form, men de virker ikke rigtigt.

Har i øvrigt fumdet en funktionel udgave af daggerfall som er konfigureret til moderne computere fra starten. Kan lige smide et link senere hvis det kunne have interesse
Felix The Reaper!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.