Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvilke comics/tegneserier læser I?

læser KYO; love hina shaman king, neon genesis, one piece o.s.v! så alt manga i danmark CA!
  • 0
hvad mener du med det sidste CA?
  • 0
Elektra

Også prøver jeg også at begynde på at læse nogen manga'er, Akira, Hellsing, Sandman og X ser gode ud. Nogen af dem som folk kan anbefale?
To know you, is to love you.
  • 0
Læser meget.

Basserne, Garfield, Nørdesen, Sten og Stoffer, Quark (min favorit sammen med Basserne, hvad gælder almindelige tegneserier, men det er ikke dem med Valhala), Lucky Luke, Tintin (har læst dem alle sammen de er verdensklasse), Radisserne.

Af manga læser jeg: Dragon Ball, One Piece, Yu-Gi-Oh, Love Hina, Shaman King.

Elsker Tegneserier..!
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
Sin City, Spiderman, Wulffmorgenthaler, the Simpsons Comics og selfølgelig Basserne
  • 0
  • Missing Avatar
  • Red
tjaa..læser ikke det store men..alt med Marvel er vel meget godt
Det var så det..
  • 0
Jeg læser manga jeg har læser DN ANGEL,Conan,One Piece,Astro Boy,Naruto,Neon Genesis,Dragon Ball og Shaman king
D.N.D
  • 0
Og YU-GI-OH
D.N.D
  • 0
Anders And DON ROSA DU ER GUD!! og så kommer Carl Barks bagefter

Jeg har aldrig haft en udgave af Spawn mellem hænderne men jeg synes da klart det er en af de fedeste!

Så er der selvfølgelig Garfield, Asterix og Tintin!
Why don't you make like a tree, and get the fuck outta here?
  • 0
S-naitsirK<---
Du tager fejl! Carl Barks er den eneste sande gud
  • 0
tja...
Silent Hill (alle dem jag kan få fat i)
Durham Red
Death
Danny Død
det er vist alle mine favoritter
* Chase the morning * Yield for nothing *
  • 0
  • puje
  • puje
Det eneste jeg læser er Disney. Jeg har lige købt Don Rosa Hall of Fame 3 (har bestilt de 2 andre) og en Jumbobog en gang imellem.
Er ikke rigtig til tegneserier...
Nothing is going my way right now
  • 0
Jeg læste en gang meget Anders And, men det gidder jeg ikke mere. Den seneste jeg har læst er V for Vendetta. Helt fantastisk tegneserie (eller grafisk novelle, som tegneren kalder den). Læs den, og se så filmen bagefter.
Tak for opmærksomheden.
  • 0
Har set filmen, og den var i hvert fald sprød..!
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
steen og stoffer bare en skam de ikke produceres længere
  • 0
Jeg har lige fået fat i Sin City tegneserierne på engelsk langt om længe. De er helt fantastiske.
Tak for opmærksomheden.
  • 0
---)soferr
pris dig lykkelig over at han stoppede med at lave dem. ellers ville kvaliteten nok være faldet en del, som med garfield (efter at have læst alle albums må jeg konstatere at de er proppet med genbrug og dårlige jokes, dog et par guldkorn imellem). Bill Waterson var heldigvis meget perfektionistisk ellers havde steen og stoffer nok heller ikke have været så gode som de var.
Felix The Reaper!
  • 0
Sten og Stoffer kan læses ignen og igen. Har alle albumene og nogle forskellige bøger og hæfter.
Tak for opmærksomheden.
  • 0
Lidt af hver:
Let
Asterix, Garfield, Vakse Viggo
Imellem:
Her har vi Don Rosa's mesterværk "Life and times of Scrooge Mcduck"(Her er dit liv, Joakim på dansk, ikke at den er til at skaffe), og den ret gode
efterføler "Life and times of Srooge Mcduck Companion"(endnu ikke ude på dansk). Sublime tegneserier, der fortæller Joakim von Ands Livshistorie. Fantastisk fra først til sidst
Smølferne
lidt tungere
Madam og Eve(sydafrikansk satirisk tegneserie når det er bedst, dog blevet mindre politisk efter der gik lidt tomgang i at lave sjov med, at folk ikke kunne vende sig til anti-apartheid)(se www.madamandeve.co.za).På dansk findes kun albumene: "Jamen, sort kaffe er på mode nu", "Jeg giver Mandela skylden for det her" og "Alt under kontrol i Sydafrika".
Steen og stoffer(købte sidste år "The Complete Calvin and Hobbes", kan kun anbefales).
Radisserne(samler selv "The complete Peanuts"-serien, der er færdig om ca. 9 år.)

Til daglig læser jeg også "Anders And"-blade,min fars basserne-blade(Og min 50 år-udgave, hvis jeg kunne finde den!), LEgionen når den er i basserne, kasketkarl og i ferien er "Jumbobøger" store hit. Fra biblioteket låner jeg X-men, og Tintin. Jeg fik for nylig erhvervet mig nogle gamel Alf-blade(på engelsk), dem kommer jeg nok til at bruge lidt tid på.
Aliens ate my babysitter
  • 0
The Watchmen, Steen & Stoffer, Buckles, John Difool serien og engang imellem Will Eisner....

CHeers
  • 0
Uha!

Jeg er lige begyndt på Alias Omnibus. Jeg er nået til #8 og jeg er indtil videre godt tilfreds. Klar en af de bedste Tegneserier, jeg har læst

Luke Cage: Who´s Gonna Fuck With Me? I´m the Scariest Nigga Ever Was!
Jeg blogger også! xD - http://blogs.xboxlife.dk/da_senzai
  • 0
  • ulik
  • ulik
Steen og Stoffer...
my name is pnz
  • 0
  • mim
  • mim
pænt mange garfield mest
  • 0
læser selv:

Neon genesis
One piece
Samurai deeper
Taynikma
Shaman king
Yu-Gi-Oh
ANders and

Har læst:
Dragon ball
Dragon ball z og dem med farve i
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.