LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Serious Sam 4
Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Hvilke comics/tegneserier læser I?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg har lige læst til to første bind af Berlin. En historie om årene der ledte op til Hitlers fremtog. Det giver en god indsigt i hvordan omstædnighederne langsomt lagde op til en katastrofe. På mange måder relevant læsning i forhold til nutiden.

Næst på listen er Bryan og Mary Talbots Rain. Jeg ved ikke så meget om den, men har tidligere læst Alice in sunderland, hvilket var et rigtigt spændende dyk ned i Sunderlands rige historie, proppet med anekdoter, historiske begivenheder som alle har været med til inspirere Carol LLewis og utallige andre forfattere der har levet i området. En af de bedste tegneserier jeg har læst, så har store forventninger til Rain.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
Er lige kommet gennem de første 20 issues af The Walking Dead. Er vildt så meget forskel der er på der er på karakterene i forhold til serien, selvom historien so far følger meget godt.
Mit råd herfra. Drop serien (og spillet for den sags skyld og duk ned i comicsene.

alex2life
alex2life
@Niceguy

Læste et par volumes for et par år siden og blev ikke fanget af tegnestilen - Men vil da give den et forsøg mere

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Niceguy69
Niceguy69
@Alex

Altså den er okay, men hvis den ikke lige var dig så kast der over noget andet i stedet. Der er massere derude jeg også synes er bedre. Hvad læser du selv?

FreshWater
FreshWater
Nu kan det godt være jeg bliver flamet af puritanerne herinde, men er der nogen som har afprøvet Marvel Unlimited. Og hvis ja, har I haft nogle problemer med at logge ind eller andre ting. Og ja, jeg ved godt det ikke er det samme som at bladre en rigtig tegneserie igennem

I think of dieting, then i eat pizza
Niceguy69
Niceguy69
@Fresh

My man Stan lee sagde det "Comics are like boobs. They look great on a computer, but I'd rather hold one in my hand"

FreshWater
FreshWater
Jamen jeg ved det godt NG69, jeg skammer mig også.....

I think of dieting, then i eat pizza
alex2life
alex2life
@Freshwater

Har haft det i nogle måneder for lidt tid siden og det kørte bare fint

Eneste udfordring var at finde ud af hvor man skulle starte - Der er bare så vanvittig meget

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.