Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

"Hvad har I lige købt?"

Citerer The Pez Dispenser:
En dynge ps2 og wii spil til billige penge. Har lige modtaget Chaos Legion og det er rimeligt sejt!

Uha, jeg husker med gru hvordan det gik, da jeg for et par år siden fik Chaos Legion foræret i gave. Det var, som du skriver, ret sejt, men hvor var jeg bare håbløs dårlig til spillet!
Men stilen kan man ikke pille så meget ved. Det kan være, jeg snart skal finde det frem fra gemmerne?

On-Topic: Det seneste jeg har købt, er vist "Man of Steel" på Bluray. Fandt den i Sverige til 49,- og det kunne jeg naturligvis ikke stå for.
~ "No cloud, no squall shall hinder us."
  • 0
Jeg har endelig fået mig en PS Vita med Killzone Mercenary og et 16 gb hukommelseskort til Så skal der spilles
Spring is here!
  • 0
Jeg fik mig et ret fedt Zelda kortspil i dag. Udgivet i anledningen af Zelda seriens 25 års jubilæum. De 4 kulører hjerter, klør, ruder, og spar omhandler hver et Zelda spil med billeder på alle kort. Hjerter er Wind Waker looket. Klør er Skyward Sword looket. Ruder er Ocarina Of Time looket. Og spar er det gamle The Legend Of Zelda look. Desuden er der 2 jokere med figuren Tingle. Nu kan jeg spille kort med stil. Zelda stil.

Og ja jeg fik mig minsandten også endnu en Mario Kart ting. Den perfekte opvarmning til Mario Kart 8 som kommer på fredag den 30/5, er jo Mario Kart merchandise. Jeg er nu den heldige ejer af en sjælden Mario Kart 7 Banana Cup trophy fra Club Nintendo. Perfekt til at stå og stråle med sin gyldne guldfarve, når jeg ræser rundt i Mario Kart 8 fra på fredag 30/5.
Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
  • 0
Faldt over en CD med Elbow jeg ikke havde .. og så var Gravity sat ned.. så den købte jeg.
Kunne blot ikke finde Filth på blueray grrrrrrrrrrrrrrr.

Og bogen The futher adventures of an idiot abroad
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg har købt GTA 4 efter super reklame fra en god ven så jeg har travlt med at køre lygtepæle ned.
  • 0
Aalborg: Er Filth ikke også først lige blevet biografaktuel?

Det sidste jeg købte (udover madvarer) var en humble bundle med forskellige spil i Age of Wonders- og Divinity-universet. Godt køb.
Og nå ja, så købte jeg Postal 2. Bare for at de what all the fuzz was about. Jeg forventer en skuffelse af dimensioner.
  • 0
Citerer Stampe128:
Og nå ja, så købte jeg Postal 2. Bare for at de what all the fuzz was about. Jeg forventer en skuffelse af dimensioner.

Postal 2 på PC er sindsygt fedt - husk og hent nogle af alle de vilde mods der er til det

Jeg har købt en PS Vita starter kit med taske osv til at beskytte maskinen, og nu er Fire Emblem: Awakening kommet fra Amazon som jeg bestilte for en lille måneds tid siden.

Et af de få eksemplarer der er tilbage inden det er udsolgt worldwide

https://db.tt/Lfc76XJ2
  • 0
Watch Dogs til Xbox One! )
Og en is samtidigt. Næste køb bliver Mario Kart, juhu
  • 0
Citerer Stampe128:
Aalborg: Er Filth ikke også først lige blevet biografaktuel?

Dunno... Jeg er holdt op med at gå i biografen... Tvivler også på den ville få det store publikum her hjemme... Ud over de "alternative" biografer altså..
Fandt den på blueray på amazon... dog lige dyr nok der
"let røven og gør noget"
  • 0
Mere grej til cyklen!

http://triudstyr.dk/produkt/xlab-torpedo-system-400

Et drikke system som sidder foran mellem mine extensions så jeg kan drikke løbende. Jeg må lige se om jeg vil bruge det.

Det næste er en ny cykel hjelm! Har netop fået nogen fede Oakley solbriller hjem, så skal jeg have en hjelm som passer.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Aalborg:
Citerer Stampe128:Aalborg: Er Filth ikke også først lige blevet biografaktuel?

Dunno... Jeg er holdt op med at gå i biografen... Tvivler også på den ville få det store publikum her hjemme... Ud over de "alternative" biografer altså..
Fandt den på blueray på amazon... dog lige dyr nok der

Den er udkommet på dvd og blu-ray, ved dog ikke hvor de har den til salg
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer mkushye:

Ja, jeg så godt lige, at den er til salg på Amazon. Bare mærkeligt, når den ikke engang har haft release i USA. Men det er måske fordi det er en britisk film
  • 0
Citerer mkushye:

Stereo Studio har den på DVD til 100... meeeen jeg vil have blueray..
Amazon.co.uk koster den dog en 140 kr på blåstråle med fragt.... I can wait!!!
Men fanme en af mine favorit bøger... og da jeg så at McAvoy skulle spille Bruce blev jeg helt vild.. Ham har jeg været stor fan af siden Shameless (fremragende britisk serie)

har lige hentet Watchdogs i Fona
"let røven og gør noget"
  • 0
Jeg har lige købt Watch Doge på nettet, og åh min gud hvor har jeg fortrudt det.

Jeg gav 289 for nøglen til den digitale udgave (jeg kunne have købt udgaven for 299 i Elgiganten, men tænkte screw it nu vil jeg bare installere).

Hvad sker der? Uplay er nede. Jeg kunne have siddet og installeret spillet nu og ventet på Uplay var kommet op. Istedet er jeg nødt til at vente med at downloade spillet.

Tror jeg stopper med at købe digitalt, eller i det mindste venter til at spillene falder i pris. Var også min idé med Watch Dogs, men jeg er bare grebet af et sandbox spil. Problemet er at det er et lobby spil jeg har købt. Igen.

Tillagt 2014-05-28 19:04:
EDIT: Man skal bare råbe og skrige så virker det. Nu kom Uplay op
  • 0
Man skal bare råbe og skrige så virker det. Nu kom Uplay op

Sidst jeg gjorde det kom min nabo og ringede på.
Det gør jeg ikke igen ho ho ho
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Man skal bare råbe og skrige så virker det. Nu kom Uplay op

Sidst jeg gjorde det kom min nabo og ringede på.
Det gør jeg ikke igen ho ho ho

Nej, det er ikke så godt når naboen kommer efter skrig og råben og man så også er nødt til at partere ham.
  • 0
Humble Ebooks Bundle.

From Hell var inkluderet, som jeg længe gerne har villet læse, så det var et must. Et par af de andre titler så også meget spændende ud, men jeg var mere imponeret over deres første Image Comic Bundle.
Jeg må tilstå, at deres Ebook-bundles er et kærkomment tiltag. Lige nu leverer de, de mest interessante bundles, efter min mening.
  • 0
Fredag den 30/5 fik jeg mig min længe ventede Mario Kart 8 Limited Edition med blåt skildpaddeskjold. Og sikke et vidunderligt spil det er. Jeg har brugt det meste af weekenden på det. Det blå plastikskjold er også i virkelig god kvalitet, og helt klart de ekstra penge værd (hvis man altså køber spillet til den billigste pris).

Udover det fik jeg mig også samme dag nogle små lækre Mario Kart gokarts med Mario, Luigi, Princess Peach, Yoshi, Bowser, og Donkey Kong.

I dag har jeg så iført min Wii U Gamepad et lækkert plastik skin i rød/blå farve fra Mario Kart 8 med skrift og billede. Rød farve forrest med tekst og billede, og blå farve bagpå. WAUW! Hvor ser mit Gamepad dog cool ud nu. Ja jeg ved godt, at jeg er Mario Kart freak.
Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
  • 0
her de seneste par dage har jeg gjort mig et par indkøb

1stk. Roccat kone xtd
1stk. Razer blackwidow
1stk. watch dogs dedsec edt.
1stk. elder scrolls anthology..
Without order nothing exist - With out chaos nothing evolves
  • 0
mario kart 8
batman origins på wii u
x-blades på pc
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg har købt Watch Dogs til PS3.
  • 0
2 stk schweitzer lommeknive... den ene til mig selv og den anden er en gave til en "konfirmand".

Jeg ELSKER Borgportens isenkram... det er som at rejse i tiden... Jeg hader allerede tanken om at der sikkert kommer endnu en fucking Baresso eller en sko/tøj butik når den engang lukker

Kun trøjborg isenkram er bedre ho ho

Nå ja.. Watch Dogs og Mariokart 8 blev det også
"let røven og gør noget"
  • 0
I onsdags fik jeg mig mit nye Philips 55`Led 4K Ultra HD 3D Smart Tv 2014 Topmodel. Ja nu blev det lige en anelse bedre at spille Mario Kart 8, og en masse andet.
  • 0
5 Guinness på Waxies.... Skal tage mig sammen til at gå hjem nu
"let røven og gør noget"
  • 0
Wolfenstein The Order til PS3
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.