Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Dansk Fællesskab.

Missing Avatar
gnats255
Ohøj
Jeg har startet denne gruppe for at finde en gruppe gamere der gerne vil gøre deres spil oplevelse lidt mere social.
Her kan du finde andre at spille med eller deltage i de events der bliver oprettet.
Til at starte med vil jeg gerne have gang i noget jeg kalder "ugens" spil (måske månedens) hvor man har x tid til at komme igennem et spil og derefter skrive et par linjer om det for evt at starte en diskution med andre der deltog i at gennemfører spillet .

Ellers har du ideer til forbedringer så sig endelig til.

ALLE ER VELKOMMEN.

kik forbi: Jeg har fjernet linket indtil videre.

Thor86
Moderator
Thor86
Hej Gnats.

Jeg synes det er en rigtig god idé det du har gang i, men ser mig nødsaget til at fjerne linket indtil videre. Det du linker til, er et alternativ til foraet, og vi vil jo foretrække at have aktiviteten her, fremfor et andet sted.

Jeg vender tilbage til dig.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Thor86
Moderator
Thor86
Hej Gnats.

Vi har taget den op internt, og jeg har også sendt dig en personlig besked.

Men for at gøre det kort: Vi kan desværre ikke godkende dit link herinde, da det vil være med til at trække trafikken væk fra GR. Men din idé er rigtig god,o g du er selvfølgelig mere end velkommen til at lave det samme oplæg, men hvo det bliver holdt til Gamereactor.

Skriv gerne hvis du har nogen spørgsmål, eventuel også på PM, hvis du heller vil det.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!