Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

@Cisplatin

Gran Turismo 7 bliver ligesom de gamle i titlen af hvad jeg har hørt og set, så det er positivt.

Kan godt føle dig med at være på arbejde når alle har ferie, men synes egentligt det passer mig fint, så kan man holde ferie uden for industriferien, så er alting bare billigere, og så kan man tage på ferie og komme rigtig afslappet tilbage når alle de andre allerede savner at være på ferie igen, så kan man hovere lidt over man ingen børn har og har masser af fritid. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0

Jeg er kommet i Twitter jail I am a badass 😎

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Uha, det er længe siden jeg har lusket rundt i en nattråd. Det er ren nostalgi. That is all. 

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0

In reply to: @misuma

Uha, det er længe siden jeg har lusket rundt i en nattråd. Det er ren nostalgi. That is all.

Uhhhh, hvilket herligt gensyn 😁

• 0

Wauw, blast from the past med brugernavne i denne tråd! Godt at se, at Nattråden stadig lever sit eget stille liv.

I'll catch you on the flip side

Ja der popper en del dejlige minder frem når man læster henover navnene på de sidste par sider. Der er brugt mangen en aften/nat herinde, fyldt med meningsløse samtaler og pjat. Det var sgu gode tider <3

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all

Hej gamereactor, det er lige gået op for mig at dette monstrum findes, og den får rigtig fine anmeldelser. 

https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spillekonsol/retro-gaming/atgames-legends-ultimate-home-arcade-gaming-konsol/216384

Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap?

Hjælp modtages med kyshånd😁

In reply to: @runes

Hej gamereactor, det er lige gået op for mig at dette monstrum findes, og den får rigtig fine anmeldelser.  https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spillekonsol/retro-gaming/atgames-legends-ultimate-home-arcade-gaming-konsol/216384 Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Hjælp modtages med kyshånd😁

Hvis der er et sted den kan stå, hvor den er lidt skjult og der samtidig er noget der kan bruges den anden vej som bestikkelse, så vil det måske hjælpe på det. Fed maskine ellers

Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap?

Få hende overbevist om, at du bliver en bedre mand, hvis du køber den. Tænk al den glæde den kan give dig, og alle ved at glæde smitter!

..og øh, hvordan overtaler jeg min mand til at det er en strålende idé at få sådan en på vores dobbeltkontor?!

In reply to: @manutdxdk

In reply to: @runes Hej gamereactor, det er lige gået op for mig at dette monstrum findes, og den får rigtig fine anmeldelser.  https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spillekonsol/retro-gaming/atgames-legends-ultimate-home-arcade-gaming-konsol/216384 Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Hjælp modtages med kyshånd😁 Hvis der er et sted den kan stå, hvor den er lidt skjult og der samtidig er noget der kan bruges den anden vej som bestikkelse, så vil det måske hjælpe på det. Fed maskine ellers

Der er et perfekt sted i køkkenalrummet, og jeg har lige købt et par ganske dyre Céline solbriller som jeg ved hun ønsker sig, det er ren bestikkelse, men hey jeg VIL sgu have den maskine😁

Tillagt 2021-10-10 17:10:

In reply to: @Carmillah

In reply to: @runes Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Få hende overbevist om, at du bliver en bedre mand, hvis du køber den. Tænk al den glæde den kan give dig, og alle ved at glæde smitter! ..og øh, hvordan overtaler jeg min mand til at det er en strålende idé at få sådan en på vores dobbeltkontor?!

Jeg har indskrevet dine råd i den kontrakt min søn og jeg har udført til hende, hun får så en lille gave med, til gengæld for en signatur.

Nogle gange er der bare ting man MÅ have, og den  maskine er sådan en ting.

Mht. Fælles kontoret, så er det jo jul inden længe, måske han lige gik og ønskede sig sådan en🤷🏻‍♂️😁

In reply to: @runes Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Få hende overbevist om, at du bliver en bedre mand, hvis du køber den. Tænk al den glæde den kan give dig, og alle ved at glæde smitter! ..og øh, hvordan overtaler jeg min mand til at det er en strålende idé at få sådan en på vores dobbeltkontor?!

Fælleskontor? I såfald er det da perfekt underholdning til pauserne, der er også knapper og stick til 2 personer

Tillagt 2021-10-11 22:14:

In reply to: @manutdxdk In reply to: @runes Hej gamereactor, det er lige gået op for mig at dette monstrum findes, og den får rigtig fine anmeldelser.  https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spillekonsol/retro-gaming/atgames-legends-ultimate-home-arcade-gaming-konsol/216384 Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Hjælp modtages med kyshånd😁 Hvis der er et sted den kan stå, hvor den er lidt skjult og der samtidig er noget der kan bruges den anden vej som bestikkelse, så vil det måske hjælpe på det. Fed maskine ellers Der er et perfekt sted i køkkenalrummet, og jeg har lige købt et par ganske dyre Céline solbriller som jeg ved hun ønsker sig, det er ren bestikkelse, men hey jeg VIL sgu have den maskine😁 Tillagt 2021-10-10 17:10: In reply to: @Carmillah In reply to: @runes Har nogen en idé til, hvordan man overtaler sin kone til at samtykke til at få installeret den i hjemmet asap? Få hende overbevist om, at du bliver en bedre mand, hvis du køber den. Tænk al den glæde den kan give dig, og alle ved at glæde smitter! ..og øh, hvordan overtaler jeg min mand til at det er en strålende idé at få sådan en på vores dobbeltkontor?! Jeg har indskrevet dine råd i den kontrakt min søn og jeg har udført til hende, hun får så en lille gave med, til gengæld for en signatur. Nogle gange er der bare ting man MÅ have, og den  maskine er sådan en ting. Mht. Fælles kontoret, så er det jo jul inden længe, måske han lige gik og ønskede sig sådan en🤷🏻‍♂️😁

Held og lykke med planen! 🤞

Det lykkedes sgu, ATGames Legends flytter ind om tre ugers tid😁

Holy crap.. Kæmpe tillykke, fristes jeg til at sige! Misundelsen er stor herfra. Vil du ikke smide et par ord om den, når du har modtaget og prøvet den? Jeg kunne virkelig godt tænke mig en. Det må blive en gave til mig selv næste år.

Sådan! Tillykke med den 😁

In reply to: @runes Det lykkedes sgu, ATGames Legends flytter ind om tre ugers tid😁 Holy crap.. Kæmpe tillykke, fristes jeg til at sige! Misundelsen er stor herfra. Vil du ikke smide et par ord om den, når du har modtaget og prøvet den? Jeg kunne virkelig godt tænke mig en. Det må blive en gave til mig selv næste år.

Det gør jeg kan du tro. Jeg har læst en del anmeldelser af den på andre gaming sites, og den scorer flotte 8 eller 9/10 over alt, så det lover godt🤞🏼Desværre forventes den først leveret den 4. November, så lige nu går min søn og jeg og tæller dage ned😁
  • 0

In reply to: @The_Dude

what year is this ? Cisplatin, Oliman, Simon Kolbe osv :o

Mig slipper I sgu heller ikke for.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD

Jeg har købt både #Back4Blood og #FarCry6 og alligevel så sidder jeg stadig og spiller
 #AssassinsCreedValhalla 😁 

• 0

Det gør jeg kan du tro. Jeg har læst en del anmeldelser af den på andre gaming sites, og den scorer flotte 8 eller 9/10 over alt, så det lover godt🤞🏼Desværre forventes den først leveret den 4. November, så lige nu går min søn og jeg og tæller dage ned😁

Great, tak! Det er alligevel imponerende med de anmeldelser. Det må være svært at vente! Hvor gammel er din søn?

• 0

In reply to: @runes Det gør jeg kan du tro. Jeg har læst en del anmeldelser af den på andre gaming sites, og den scorer flotte 8 eller 9/10 over alt, så det lover godt🤞🏼Desværre forventes den først leveret den 4. November, så lige nu går min søn og jeg og tæller dage ned😁 Great, tak! Det er alligevel imponerende med de anmeldelser. Det må være svært at vente! Hvor gammel er din søn?

Jeg er faktisk så heldig at have to. Den store er snart fem, og den lille, og også sidste, er et år😊
  • 0

Nostalgi-trip? Må jeg være med?

Jeg vil bare sige følgende. Jeg er stolt over at kunne sige, at jeg er blevet en lykkelig mand. Det troede jeg aldrig skulle overgå mig, men det er sket, og det er jeg taknemlig for. Min interesse for henholdsvis natur og gaming er noget, der supplerer hinanden helt vidunderligt, jeg kunne ikke ønske noget bedre. Og der udkommer jo stadig store action- og fanyasy-spil fra Japan, USA og selv Danmark. Spilindustrien bliver ved med at revitalisere sig selv med nye trends, det er dejligt. Og GR er da stadig verdens bedste site for spilnyheder. Jeg har lovet mig selv at leve mit liv fremadrettet, men en gang imellem kan jeg da også få et flashback til de gode, gamle Gamer's Night-dage, som jeg stadig ikke forstår, indadvendte mig var en af de ledende skikkelser bag. Det svarer vel til, at Kasper Schmeichel gennemfører Dark Souls på hardest difficulty. Men de dage gjorde vel, at jeg fandt mig selv. Og alle I hoveder fra fordums tid vil altid bo i mit hjerte. Så er det sagt.

Lad os alle komme gennem coronaen safe and sound. Gamer 4 Life, Never Stop Playing.

Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.

Tiden flyver... Det er små 11 år siden jeg var i en uges praktik inde hos GR, da de stadig lå i Hellerup.

Mange gode minder herfra.

Jeg har omkring 95 spil som jeg ikke har spillet endnu 🤔 nu ved jeg hvad jeg skal lave
når jeg er død, håber at jeg kan få plads i kisten til Xbox og PS. 

Nå jeg smutter tilbager på #Twitter

• 0

In reply to: @Simon Kolbe Strange

Nostalgi-trip? Må jeg være med? Jeg vil bare sige følgende. Jeg er stolt over at kunne sige, at jeg er blevet en lykkelig mand. Det troede jeg aldrig skulle overgå mig, men det er sket, og det er jeg taknemlig for. Min interesse for henholdsvis natur og gaming er noget, der supplerer hinanden helt vidunderligt, jeg kunne ikke ønske noget bedre. Og der udkommer jo stadig store action- og fanyasy-spil fra Japan, USA og selv Danmark. Spilindustrien bliver ved med at revitalisere sig selv med nye trends, det er dejligt. Og GR er da stadig verdens bedste site for spilnyheder. Jeg har lovet mig selv at leve mit liv fremadrettet, men en gang imellem kan jeg da også få et flashback til de gode, gamle Gamer's Night-dage, som jeg stadig ikke forstår, indadvendte mig var en af de ledende skikkelser bag. Det svarer vel til, at Kasper Schmeichel gennemfører Dark Souls på hardest difficulty. Men de dage gjorde vel, at jeg fandt mig selv. Og alle I hoveder fra fordums tid vil altid bo i mit hjerte. Så er det sagt. Lad os alle komme gennem coronaen safe and sound. Gamer 4 Life, Never Stop Playing. https://www.youtube.com/watch?v=1m4tYUfYCj4

Jeg hopper også lige med på GR nostalgi vognen her! 

Kan ikke huske hvornår jeg sidst oprigtigt har kommenteret på et opslag herinde men det er godt nok lang tid siden. 

Husker stadig de mange aftener jeg har brugt på at skrive med folk herinde fra. Ja man må sige tiden flyver, og folk bliver ældre. 

De forskellige Gamers Night events det blev til her igennem GR kan man da komme til at savne når man tænker tilbage. Det var en god tid, og nogle gode aftener. 

Altid lidt sjovt at følge lidt med på sidelinjen herinde nu, også selvom tiden (for mit vedkommende) ikke altid er der til det. 😁

Rock N Roll will never die

Jeg håber stadig at jeg får chancen i 2022 til at købe XboxSeriesX og en PS5 🤔

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!