Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

In reply to: @Cisplatin-Final

hvor man lige kunne købe de dersens konsoller? Til rimelige penge forstås.

Facebook marketplace eller DBA vil nok være det oplagte.

In reply to: @Cisplatin-Final

Hvad med dig Oliver? Har du det godt?

Tjoh stille og roligt. Min kat blev desværre aflivet i fredags. Den blev pludseligt syg, og dyrlægen sagde der ikke var noget at gøre. Det var satme hårdt, især det at skulle grave den ned ude i min have. Jeg har dog heldigvis stadig en kat tilbage.

https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0

Hmm, jeg svarede faktisk dagen efter. Den 2 Maj. Måske glemte jeg at trykke send.

Men nu bliver det jo bare super fesent. Kan også være jeg er blevet senil eller mit internet ikke virker. Fik også en sur mail fra en jeg gamer med fra min gamle klan og hun påstod jeg ikke havde svaret på nogle beskeder, hvilket jeg 100% havde gjort.

Faktisk endda meget lange og uddybende svar. Men okay.

Svaret jeg skrev til dig Oli var også ret langt. Det er fordi jeg forstår, hvor svær situationen er for dig, men problemet er at jeg hader katte. Som i, jeg HADER dem og de hader også mig.

Jeg har fortalt det her før herinde, min søster har de hersens katte og i dagslys vil de dig overhovedet ikke. Men om natten ligger de på dit bryst og trykker ned så du vågner. Så åbner du dine øjne og glor lige ind i fjæset på denne kat. Bliver jeg forskrækket? Nej, jeg er en viking. Vi er ikke bange for en skid, men det er jo heller ikke en god oplevelse.

Jeg har endnu ikke myrdet hendes katte, men en dag vil jeg! (Men nok ikke, for jeg er imod at slå nogen som helst ihjel. Men advarslen står FAST!)

Jeg tænker lidt, måske du kunne købe en ny kat? Men det svarer til at sige til folk at de jo bare kan finde en ny kæreste. Hvilket jo er ultimativt stupidt, hvis man gerne vil give illusionen af at være et menneske.

Pointen være at jeg er ikke ret stærk i sådan noget med følelser. Jeg er mere typen "Så han kneppede en anden tøs? Big deal. Ud med ham og ind med en ny. Der er tusindvis af mænd at vælge imellem og sikkert også bedre".

Det er sådan jeg går til sådan noget. Jeg har tre følelser at vælge imellem. Trist, ligeglad og rasende.

Apropos rasende, hvad sker der lige i dag? Jeg blev dyttet ad to gange på vej hjem i dag? Jeg er 40, undskyld for ikke at have milisekund reaktion ved grønt lys og undskyld mig for at glemme at vise af. WTF?

Men Oli, ked af at høre om din kat. Men Du er okay?

Nå ja, forresten har fået fat i en ny PS3. Slimline

Jeg spillede GT7 hele dagen i går med min kusine og jeg har en masse at sige om det. Jeg så en anmeldelse med titlen "Mere af det samme" eller noget i den stil. Det er det på ingen, hvis det havde været så var jeg nu verdens lykkeligste mand.

Siger ikke spillet er dårligt, men mere af det samme er det sgu ikke.

• 0

Jeg har endelig fundet en #PS5  😀

Jeg elsker at skyde :-D

Øv, så forsvandt spændingen i Moskva 😏

• 0

Jeg har endelig fået fat i både en XboxSerieX og en PS5, og så virker mit fjernsyn ikke   😭

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

In reply to: @13brevkasse

Jeg har endelig fået fat i både en XboxSerieX og en PS5, og så virker mit fjernsyn ikke   😭

Det er seriøst skidt timing! 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!