SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Stant 2024-01-18 18:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi jeg ikke evner en selvstændig tanke og bare vil være en af gruppen, så okay, jeg trækker mit tidligere ønske om at han skal pisse af tilbage. Det kan sikkert noget at have ham rendende. Resten af det holder jeg dog ved!"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." Like Comment Share 0Kim Olsen GR® 2024-01-19 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Malene Simons moster Malene her, Simon har en kommentar: Undskyld hvis jeg har stødt nogen. Jeg blev meget chokeret og ked af det, da jeg så min profil slettet, min sjæl er meget følsom. Vi kunstnere løber åbenbart risikoen for at blive misforstået en gang imellem. Jeg brugte et par timer på at lave en spoof over Kingdom Hearts som en hyldest til min gamle veninde, det var kun ment som sjov kunst, som kunne underholde og inspirere lidt. Hvis jeg må, vil jeg gerne lukkes tilbage i folden. Jeg lover at opføre mig ordentligt fra nu af, jeg har lært min lektie. Jeg må desuden minde om, at ærekrænkende kommentarer om andre er ulovlige, som bør slettes og eventuelt få yderligere konsekvenser. Disse er desuden ekstra alvorlige her, eftersom 1) jeg står med mit rigtige navn og 2) jeg ingen mulighed har for at forsvare mig. P.S. Hvis jeg må lukkes ind igen, vil jeg gerne anonymiseres som "Wolfhero" men naturligvis bevare min profil, blogs og så videre. VH Simon Hej Moster Malene Din nevø har taget kontakt til redaktionen - og så tager vi den derfra, og ikke i plenum. Vi takker for den juridiske bistand, men føler fuldt ud at moderatorstaben sagtens kan håndtere den slags selv, og de har rigelig adgang til juridisk rådgivning igennem Gamereactor hvis det ikke skulle være tilfældet. There is no replacement for displacement Like Comment Share 2oliman22 2024-01-19 14:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bruuuuuuhhttps://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs Like Comment Share 0 Setzer 2024-09-19 23:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åhhh i ny og næ tager jeg stadig mig selv i at sidde og tænke tilbage på de "gamle" dage med GR. Egentlig meget sjovt at selv dengang (slut 00'erne) sad folk og gjorde præcist det samme. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...101102103104105
Kim Olsen GR® 2024-01-19 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Malene Simons moster Malene her, Simon har en kommentar: Undskyld hvis jeg har stødt nogen. Jeg blev meget chokeret og ked af det, da jeg så min profil slettet, min sjæl er meget følsom. Vi kunstnere løber åbenbart risikoen for at blive misforstået en gang imellem. Jeg brugte et par timer på at lave en spoof over Kingdom Hearts som en hyldest til min gamle veninde, det var kun ment som sjov kunst, som kunne underholde og inspirere lidt. Hvis jeg må, vil jeg gerne lukkes tilbage i folden. Jeg lover at opføre mig ordentligt fra nu af, jeg har lært min lektie. Jeg må desuden minde om, at ærekrænkende kommentarer om andre er ulovlige, som bør slettes og eventuelt få yderligere konsekvenser. Disse er desuden ekstra alvorlige her, eftersom 1) jeg står med mit rigtige navn og 2) jeg ingen mulighed har for at forsvare mig. P.S. Hvis jeg må lukkes ind igen, vil jeg gerne anonymiseres som "Wolfhero" men naturligvis bevare min profil, blogs og så videre. VH Simon Hej Moster Malene Din nevø har taget kontakt til redaktionen - og så tager vi den derfra, og ikke i plenum. Vi takker for den juridiske bistand, men føler fuldt ud at moderatorstaben sagtens kan håndtere den slags selv, og de har rigelig adgang til juridisk rådgivning igennem Gamereactor hvis det ikke skulle være tilfældet. There is no replacement for displacement Like Comment Share 2oliman22 2024-01-19 14:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bruuuuuuhhttps://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs Like Comment Share 0 Setzer 2024-09-19 23:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åhhh i ny og næ tager jeg stadig mig selv i at sidde og tænke tilbage på de "gamle" dage med GR. Egentlig meget sjovt at selv dengang (slut 00'erne) sad folk og gjorde præcist det samme. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...101102103104105
oliman22 2024-01-19 14:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible bruuuuuuhhttps://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs Like Comment Share 0 Setzer 2024-09-19 23:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åhhh i ny og næ tager jeg stadig mig selv i at sidde og tænke tilbage på de "gamle" dage med GR. Egentlig meget sjovt at selv dengang (slut 00'erne) sad folk og gjorde præcist det samme. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...101102103104105
Setzer 2024-09-19 23:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åhhh i ny og næ tager jeg stadig mig selv i at sidde og tænke tilbage på de "gamle" dage med GR. Egentlig meget sjovt at selv dengang (slut 00'erne) sad folk og gjorde præcist det samme. Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...101102103104105