Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Med lanceringen af sin nye spilkonsol, Xbox One X, har Microsoft intensiveret konsolkrigen mod PlayStation 4.

Vil det sige at jeg lige så godt kan smide min Xbox One i skraldespanden, for nu er den allerede
værdiløs?

Jeg elsker at skyde :-D
Ak-master
Ak-master
Citerer 13brevkasse:
Vil det sige at jeg lige så godt kan smide min Xbox One i skraldespanden, for nu er den allerede værdiløs?

Nope.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Aalborg
Aalborg
Jeg har ikke brug for en ny xbox.. foto realisme min bare.... det har jeg nok af der hjemme.. bortset fra realisme altså

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Pyhaaa blev lige lidt nervøs, jeg har jo ikke bagdelen fuld af penge

The_Dude
The_Dude
Citerer 13brevkasse:
Pyhaaa blev lige lidt nervøs, jeg har jo ikke bagdelen fuld af penge

X giver dig bedre grafik og flere god højst sandsynlig så hvis det ikke er vigtig så behold din standard .
Rent penge værdi er den originale One ikke mange 100 kr værd i dag

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Ak-master:
For min skyld måtte de også meget gerne remake flere af de gamle PS1 3D-platformers. Yes, please! Ville elske et remake af Ape Escape. Har godt nok aldrig spillet originalen, men 2'ern var skøn!

1'eren var endnu bedre! Det vil jeg også gerne spille igen, i en ny og flottere version

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Citerer Sturmgeist:
Citerer The_Dude:X giver dig bedre grafik og flere god højst sandsynlig så hvis det ikke er vigtig så behold din standard .
Eller sagt med andre ord:

https://www.youtube.com/watch?v=fGx6K90TmCI

damn minder mig om NFS underground 1 hvis jeg ikke husker meget forkert

Y can't metroid crawl ?
13brevkasse
13brevkasse
Xbox One og Xbox One X
Kan jeg mon spille mine Xbox One spil på Xbox One X eller skal jeg til at købe endnu en ny Xbox

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Xbox One og Xbox One X
Kan jeg mon spille mine Xbox One spil på Xbox One X eller skal jeg til at købe endnu en ny Xbox

Alt dit Xbox One halløjsa kører fint på Xbox One X

Samme på en Xbox One S - Det er vist det som Phil Spencer/Microsoft har ment når de har talt om at Project Scorpio ikke var en ny generation af konsoller - De ser det mere Xbox One samt nye modeller som samme generation da spillene kan køre på alle maskinerne

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Xbox One og Xbox One X

Som alex2life skriver, så kan din nuværende Xbox One køre de samme spil some Xbox One X kan, grafikken er bare flottere.

Så det er intet krav

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
13brevkasse
13brevkasse
Pyhaaa Jeg var ellers ved at kigge mig om efter en rig mand
synes at det her teknik, fjernsyn, konsoller mm. koster en del og holder i meget kort tid.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Pyhaaa Jeg var ellers ved at kigge mig om efter en rig mand
synes at det her teknik, fjernsyn, konsoller mm. koster en del og holder i meget kort tid.

Man er jo aldrig nødt til at gå ud og købe nyt udstyr

4k-fjernsyn ville jeg personligt vente med. Mit fjernsyn er kun 2 år gammelt, så ser det som spild af penge at gå ud og købe et nyt nu kun pga. 4K.

Desuden, så afvikler Xbox One X spillene i 4K, også selvom du kun har et HD-fjernsyn, da den nedskalere billedet, så det passer til dit fjernsyn.

Din originale Xbox One kan jo holde mange år endnu. One X er bare til dem der vil have flottere grafik.

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Mike JezZ:
One X er bare til dem der vil have flottere grafik.

Jeg synes nu grafikken til Xbox One og PS4 er rigtig god, kan næsten ikke forestille mig at det kan blive bedre

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Jeg synes nu grafikken til Xbox One og PS4 er rigtig god, kan næsten ikke forestille mig at det kan blive bedre

Det er fordi du ikke har set det

Prøv fx at se Witcher på ultra settings med 60 billeder i sekundet her.

Det skal selvf. ses på et fjernsyn, da en smartphone er for lille til at kunne vise forskellen.

Lilium11
Lilium11
60fps Witcher 3 på Ultra er bare love, men 100fps på High er endnu mere love

"Be Attitude For Gains!"
Michael Kamp
Michael Kamp
Så mangler vi bare at Witcher 3 også var et bedre spil Men flot er det!

EDIT: Skiftede "godt" ud med "bedre". Elendigt combat, men et dårligt spil er det ikke ligefrem.

Aalborg
Aalborg
Købt Monster Hunter til Wii U igen... det skal jeg hygge mig med i aften
Tror jeg skal have det lagt fast ind i mit "spille skema".

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Jeg hader offentlig transport.. så dyrt og så forsinket..

Jeg må have mig det skide kørekort..

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Trollmeister97:
Jeg hader offentlig transport.. så dyrt og så forsinket..

Jeg må have mig det skide kørekort..

Kørekort + bil er dyrere, men forbedringen kan slet, slet ikke sammenlignes

MSThychosen
MSThychosen
Præcis Mike - der er så meget frihed i det!

Men får jo aldrig sparet op, når det koster så meget at tage bussen

MSThychosen
MSThychosen
kender i det der med, at man har så mange spil man ikke har gennemført, at man ikke ved hvor man skal starte...

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Trollmeister97:
kender i det der med, at man har så mange spil man ikke har gennemført, at man ikke ved hvor man skal starte...

Yep. Og nu hvor jeg har en lille spiller 3, så er det endnu sværere at få gennemført de mange (!!!) spil jeg ikke har fået færdiggjort. De ligger bare i skuffen/på PSN/XBL og stirrer på mig.

- En dude i forklædning..
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Trollmeister97:

Både ja og nej.

Jeg har primært altid købt spil for multiplayer, men indenfor det seneste år er jeg faktisk begyndt at nyde kampagnen i spil. Jeg har en 2-300 spil der skal gennemføres på min One, så ja, det er selvfølgeligt svært at finde tiden til det.

Når et spil er gennemført har jeg svært ved at finde ud af hvad det næste skal være, men der ender jeg med at bestemme mig, og så kværne det igennem.

Jeg plejer at gøre sådan her:

- Jeg spiller kun én kampagne ad gangen.
- Jeg spiller kun ét FPS multiplayer ad gangen (behøver ikke at være ovennævnte)
- Jeg spiller kun ét spil fra en anden genre end det førte ad gangen, for at have lidt adspredelse.

Dvs. jeg spiller totalt kun 3 spil ad gangen, der har totalt forskellige spiltyper. Det gør det nemmere at holde styr på det.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!