Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Mike JezZ:
- Jeg spiller kun ét spil fra en anden genre end det førte ad gangen, for at have lidt adspredelse.

Smart det kan jeg ikke gøre for de fleste af mine spil er fra samme genre.

Jeg elsker at skyde :-D
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Citerer Mike JezZ:- Jeg spiller kun ét spil fra en anden genre end det førte ad gangen, for at have lidt adspredelse.

Smart det kan jeg ikke gøre for de fleste af mine spil er fra samme genre.

Så gennemfør dem ét ad gangen

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Lilium11
Lilium11
Kender det totalt

Har en del spil i backloggen, ikke så mange som Mike men dog alligevel en del som er blevet tilegnet over de seneste to sommerudsalg på steam. Jeg tænker at det man gør er bare at sige elle-bælle og så tager man det man ender på, hvis der ikke lige er et konkret spil man har meget lyst til.

Har det også ligesom Mike i forhold til variationen, har gerne 2-3 projekter kørende af gangen. 1-2 spil af typen man gennemfører og lægger på hylden igen, og så et 3. der typisk vil være en shmup der i øvrigt er en genre der aldrig løber tør for udfordringer.

I'm swag, smart, beautiful, strong, edgy and better and cooler than you... and humble of course.
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Problemet er, tror jeg, at hvis man sætter sig til at gennemføre et spil, som man ikke altid har lyst til, fx. har lyst til det den ene uge, men ikke den uge, så kører man surt i det, og så ender man med aldrig at gennemføre det. Så er det bedst at have en lille, men striks rotation hvor man tillader lidt variation.

Og vær glad for at din backlog ikke er ligeså stor Lilium11, for det kan være tungt til tider Men omvendt sørger min backlog for at jeg faktisk ikke køber så nye titler, da jeg ikke kan retfærdiggøre købene. Så lidt win er det da

Trollmeister97
Trollmeister97
Jeg sidder og stirre mig blindt på skyrim, The switcher 3, og dark souls 3... ffs...
Jeg tror bare jeg skal ud og købe en ekstra controller til når jeg går i gang med DS3.. Min tiny lunte kan knapt nok holde til at hjælpe kæresten i Crash..
andre der har problemer med et instant rage i 2 sekunder, og så nede på jorden igen? har i nogensinde smadret noget pga. rage? jeg har ikke, endnu i hvert fald..

Tillagt 2017-07-14 23:52:
lol The switcher 3 - the witcher 3 skulle der stå

alex2life
alex2life
Citerer Trollmeister97:
lol The switcher 3 - the witcher 3 skulle der stå

Witcher 3 på Switch confirmed!!!

Citerer Trollmeister97:
andre der har problemer med et instant rage i 2 sekunder, og så nede på jorden igen? har i nogensinde smadret noget pga. rage? jeg har ikke, endnu i hvert fald..

Samtlige af mine ps2-controllere rasler fordi de har været så mange gange på gulvet. Er dog glad for at der var gulvtæppe, så overlevede de lidt flere kast

Ps3-controllerne har haft meget få episoder og jeg tror ikke der har været noget destruktion ved Ps4/Vita

Har dog hoppet lidt voldsomt i sofaen et par gange førhen, men synes oftest det er når spil er unfair - Synes det er fair nok hvis jeg dør/taber fordi jeg er dårlig/dum men hvis spillet fucker op - Det irriterer mig grænseløst meget

Men synes jeg er blevet bedre til at være ligeglad med den slags - Og man kan altid blame spillet for at være dårligt!

13brevkasse
13brevkasse
Lige så meget som jeg elsker Assassin's Creed lige så meget kan det pis mig af.

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Citerer alex2life:
synes oftest det er når spil er unfair - Synes det er fair nok hvis jeg dør/taber fordi jeg er dårlig/dum men hvis spillet fucker op - Det irriterer mig grænseløst meget

Gud giver de færreste visdom til at skelne imellem de to. I hvert fald ikke mig!

Other M.
alex2life
alex2life
Citerer Magnus Laursen:
Gud giver de færreste visdom til at skelne imellem de to. I hvert fald ikke mig!

Haha - Helt enig, men nogle spil gør det virkelig let at skelne
Lærte jeg meget hurtigt med f.eks. Super Meat Boy. Styringen er så tight i det spil at alle fejltrin virkelig ligger i spillerens ende

Og så er der andre spil hvor styringen driller, fjenderne spawner bag dig, dine våben er shitty osv - Så skal der trampes fordi spillet er dumt!

Lilium11
Lilium11
Er det her sådan en tråd hvor man må poste alt muligt?

Tager chancen, gæt hvem der er kommet tilbage til Danmark og med et 10-tal i mundtlig kinesisk?!
Jeps, det mig og jeg er sindsygt glad for endeligt at kunne blive genforenet med mine kære... og så også få gamet igennem!

I'm swag, smart, beautiful, strong, edgy and better and cooler than you... and humble of course.
Sturmgeist
Sturmgeist
Efter der er kommet Recaptcha på GR kan jeg ike længere skrive kommentarer fra min telefon (Fireox til iOs) Og jeg kan heller ikke finde tråden til diverse fejl og forbedringer. Så hvis I ikke hører så meget mere fra mig, så er det derfor.

Edit: whoops, nu fandt jeg den! Men fikser de det? Who knows!

Add mig! PSN: Limegrab
Trollmeister97
Trollmeister97
Jeps Lilium du slår dig bare løs!

og tillykke med det flotte resultat og velkommen hjem!

sturmgeist, har et lignede problem, jeg kan Ikke komme ind i forum delen mød redaktionen med min tlf

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Lilium11:
Er det her sådan en tråd hvor man må poste alt muligt?

Tager chancen, gæt hvem der er kommet tilbage til Danmark og med et 10-tal i mundtlig kinesisk?!
Jeps, det mig og jeg er sindsygt glad for endeligt at kunne blive genforenet med mine kære... og så også få gamet igennem!

Super flot, kæmpe stort tillykke med det!

Citerer Sturmgeist:
Efter der er kommet Recaptcha på GR kan jeg ike længere skrive kommentarer fra min telefon (Fireox til iOs) Og jeg kan heller ikke finde tråden til diverse fejl og forbedringer. Så hvis I ikke hører så meget mere fra mig, så er det derfor.

Edit: whoops, nu fandt jeg den! Men fikser de det? Who knows!

Lad os krydse fingre for at der kommer en eller anden form for ændring. Er det stadig drilsk for dig?

- En dude i forklædning..
Snake
Snake
Jeg kender alt til rage har prøvet at smadre både headset,kontrollers og kom også en gang til at smadre mit tv da jeg blev sur og begyndte at sparke og slå ud i luften. Pludselig rammer jeg fjernsynet med en fejl og det falder ned på jorden og får smadret glasset.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Bliver man ikke pænt sur på, og træt af sig selv, når man har smadret noget i raseri?

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Godt nok en trist læsning, da man kunne læse i nyhederne i går aftes, at Chester Bennington har valgt at tage sit eget liv.

Linkin Park er ikke et band jeg har hørt længe, men Hybrid Theory og Meteora er to albums jeg husker bedst fra min tid som teenager. Han må have haft det forfærdeligt siden han så hængning som sin sidste udvej.

Selvmord er uden tvivl selvisk, især når man har en kone og seks børn, men under en depression tænker mennesket bare ikke klart, og lytter man til deres tekster kan man høre at det er en smertefuld Bennington der faktisk fortæller om hvordan han har haft det.

Folk har festet til LP, men det var virkeligt Chester's smerte af depression, der fik folk op af stolene.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Ja, det er ganske forfærdeligt. Man må virkelig være drevet langt ud som menneske, når man når dertil at man kun kan se det som den eneste mulige løsning på sine problemer. Stakkels, stakkels hans familie.

Min storebror begik selvmord for 24 år siden, uden at efterlade nogen former for beskeder til os efterladte. Min mor er stadig ødelagt over det og vil aldrig komme sig over tabet. Når vi nærmer os hans fødselsdato og datoen for hans død, er hun så uendeligt ked af det.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Carmillah:
Ja, det er ganske forfærdeligt. Man må virkelig være drevet langt ud som menneske, når man når dertil at man kun kan se det som den eneste mulige løsning på sine problemer. Stakkels, stakkels hans familie.

Min storebror begik selvmord for 24 år siden, uden at efterlade nogen former for beskeder til os efterladte. Min mor er stadig ødelagt over det og vil aldrig komme sig over tabet. Når vi nærmer os hans fødselsdato og datoen for hans død, er hun så uendeligt ked af det.

Det gør mig ondt at høre. Du nævner kun hvordan din mor har med det, hvordan har du det selv? Hvad gør man ved det savn? Undskyld, hvis det er for personligt.

Jeg har selv prøvet at være skubbet så langt ud, men "fejlede", så har set den efterfølgende smerte på de nærmeste jeg havde. Det er let for folk at sige, at der altid er en udvej, men hvis man er alene med problemet, og føler at alle er mod en, så er der altså en grænse for hvor længe et menneske kan kæmpe, desværre.

Snake
Snake
Citerer Carmillah:
Bliver man ikke pænt sur på, og træt af sig selv, når man har smadret noget i raseri?

Det er så irriterende når det sker. Da jeg smadrede mit fjernsyn havde jeg ik mit eget tv indtil min fødselsdag så jeg skulle bruge det der var i min brors værelse.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Mike JezZ:
Det gør mig ondt at høre. Du nævner kun hvordan din mor har med det, hvordan har du det selv? Hvad gør man ved det savn? Undskyld, hvis det er for personligt.

Jeg har selv prøvet at være skubbet så langt ud, men "fejlede", så har set den efterfølgende smerte på de nærmeste jeg havde. Det er let for folk at sige, at der altid er en udvej, men hvis man er alene med problemet, og føler at alle er mod en, så er der altså en grænse for hvor længe et menneske kan kæmpe, desværre.

Ja, jeg nævner kun min mor, fordi jeg selv kun var 4 år og ikke husker så meget. Altså jeg husker ham tydeligt, hvordan han slikkede mig i hele hovedet for at drille, at han kunne spise en hel flødebolle i en mundfuld og at hans prutter lød som et maskingevær. Tydeligvis en hukommelse fra en 4-årig, ikke?

Jeg har det okay. Det er da frygteligt hvad der er sket. Men jeg synes mest at det er frygteligt på min mors vegne. Han var 27 år og sad fængslet, da han bevidst tog en overdosis. Jeg fik det først at vide da jeg blev teenager, at den højskole han gik på, i virkeligheden var Horsens Statsfængsel, og at de piller som gjorde ham syg, i virkeligheden var en overdosis metadon.

Intet menneske kan holde til kun at møde uendelig modstand, eller at føle af det er sådan det er. Men jeg kommer aldrig til at kunne sætte mig ind i hvad der gør, at man vælger at trække stikket. Men jeg har heller aldrig været i nærheden af at blive drevet langt ud psykisk.

Håber du har det godt i dag Mike.

Snake
Snake
Det må have været forfærdeligt for din mor at skulle begrave sit barn. En forældre vil altid have sit barn/børn til at begrave en selv og ikke omvendt.
Det må være forfærdeligt for Chester Benningtons kone og børn. Læste lige en artikel hvor hans kone for en måned siden havde tweetet et billed af hvad hans søn havde skrevet på sin fars kaffekop
Far. Nyd din øver eller hvad du nu skal i dag. Elsk livet, fordi det er et 'casltel of glass'

13brevkasse
13brevkasse
Jeg kiggede på PS4 og Xbox One spil hos Elgiganten og det er næsten de samme spil til begge konsoller så er det overhovedet en grund mere, til at foretrække den ene konsol fremfor den anden?

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Jeg kiggede på PS4 og Xbox One spil hos Elgiganten og det er næsten de samme spil til begge konsoller så er det overhovedet en grund mere, til at foretrække den ene konsol fremfor den anden?

Du kan foretrække den ene konsols interface over den andens - samme med controllere

Og hvis du også kan lide at spille på PC kan du med en Xbox nyde godt af Play Anywhere hvor du får adgang til bestemte titler på begge platforme ved et køb

Og så selvfølgelig eksklusive titler. Som du nævner er det virkelig mange af de samme titler der går igen - Men der er nogle eksklusive titler som er ret vilde og som sagtens kan hive dig til enten det ene system eller det andet

Snake
Snake
Citerer 13brevkasse:

Hvis du har nogle xbox 360 spil kan du spille dem på xbox one. Xbox og playstation har forskellige ekslusive titler jeg kan selv bedst lide ps4 titlerne men det er mere smag og behag.

Trollmeister97
Trollmeister97
af alle ting der fulgte med at blive voksen og flytte hjemmefra, så er det vasketøj jeg hader allermest ..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!