Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Joeyvind
Joeyvind
Citerer Trollmeister97:
af alle ting der fulgte med at blive voksen og flytte hjemmefra, så er det vasketøj jeg hader allermest ..

Så vent til du skal lægge det på plads..

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Snake
Snake
Citerer Trollmeister97:
af alle ting der fulgte med at blive voksen og flytte hjemmefra, så er det vasketøj jeg hader allermest ..

Så bliv gift

The_Dude
The_Dude
Citerer Snake:
Citerer Trollmeister97:af alle ting der fulgte med at blive voksen og flytte hjemmefra, så er det vasketøj jeg hader allermest ..

Så bliv gift

som om det er nogen garanti ?

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Opvask er noget pis - vi var ved at flytte fra hinanden pga skænderier om opvasken, men så fik vi opvaskemaskine = problem solved.

Næste skridt er en rengøringsdame.

MSThychosen
MSThychosen
jeg sagde fra start at jeg skulle have en opvaske maskine .. skulle fandme ikke vaske op i hånden igen nogensinde.. Min kæreste er dog lort til at tømme og fylde den, så hun stabler bare et bjerg op...

alex2life
alex2life
Citerer Joeyvind:
Så vent til du skal lægge det på plads..

Heh, jeg smider konsekvent mit tøj ned i min kommode uden at lægge det sammen - Roder alligevel i skuffen anyways så spild af tid at lægge det fint sammen

Carmillah
Moderator
Carmillah
Ouch, jeg har lige fået stød da jeg skulle hænge en lampe op. Der var åbenbart kontant strøm i det udtag jeg skulle bruge. Elektriciteten er et mysterie i vores hus!

Jeg er nu den heldige vinder af to brandmærker på fingeren. Et hvor jeg ramte og et længere oppe

Og for lige at tilføje noget til debatten ang. husholdningsarbejde. Jeg ansætter rengøringshjælp når jeg er færdig på barsel! Fandme nej om jeg gider at bruge tid på både at arbejde, hygge med min datter OG gøre rent på 235 kvm. Så det må der folk til

- En dude i forklædning..
Snake
Snake
Er jeg den eneste skm syntes det er irriterende at man ikke kan slette kommentarer. Og man kan heller ikke redigere dem efter et hvis antal mennesker har skrevet kommentarer efter den.

Joeyvind
Joeyvind
Pyh.. At arbejde fuldtid er hårdt, har heldigvis ferie på næste fredag - skønne Venedig og 35c venter.

Nu er det ud og drikke øl og fejre weekend

MSThychosen
MSThychosen
bander i meget?

Jeg bander selv helt tosset, og øver mig gevaldigt på at lade ..

Tillagt 2017-08-04 21:53:
være

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Snake:
Er jeg den eneste skm syntes det er irriterende at man ikke kan slette kommentarer. Og man kan heller ikke redigere dem efter et hvis antal mennesker har skrevet kommentarer efter den.

Altså, jeg er nu rimelig glad for at folk ikke kan slette deres kommentarer. Så kunne folk rigtigt lave rav i den, samt ødelægge diverse debatter ved at slette indlæg

Citerer Joeyvind:
Pyh.. At arbejde fuldtid er hårdt, har heldigvis ferie på næste fredag - skønne Venedig og 35c venter.

Nu er det ud og drikke øl og fejre weekend

ØJ, det lyder skønt med Venedig!

Citerer Trollmeister97:
bander i meget?

Jeg bander selv helt tosset, og øver mig gevaldigt på at lade ..

Tillagt 2017-08-04 21:53:
være

Vi bander ret meget herhjemme, men arbejder på at lade være. Nu har vi jo en lille skid som lytter, og hun skal nødigt ende med at bande hele tiden

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Sommerferie næste fredag. Om 2 uger til Cypern på 4.5 stjerne børnefri all inklusive hotel. Jeg glæder mig ????

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Lyder ærligt talt lækkert med Børne fri... don't hate! er som sagt på Gran Canaria lige nu, et familie hotel, skrigende børn overalt.. også om natten

Joeyvind
Joeyvind
Citerer Trollmeister97:
Lyder ærligt talt lækkert med Børne fri... don't hate! er som sagt på Gran Canaria lige nu, et familie hotel, skrigende børn overalt.. også om natten

Vi blev også træt af traditionelle charterferier pga irriterende børn og forældre, så nu rejser vi udelukkende til storbyer med strande som fx. Venedig, Barcelona mfl.

The_Dude
The_Dude
Citerer Joeyvind:
Citerer Trollmeister97:Lyder ærligt talt lækkert med Børne fri... don't hate! er som sagt på Gran Canaria lige nu, et familie hotel, skrigende børn overalt.. også om natten

Vi blev også træt af traditionelle charterferier pga irriterende børn og forældre, så nu rejser vi udelukkende til storbyer med strande som fx. Venedig, Barcelona mfl.

Og du tror ikke der er mange børn på Barcelonas strand ;)?

Vi kan godt lide børn og vil selv have. Men det er u rart at være af sted uden børn i nærheden når man ikke er forældre endnu

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Citerer The_Dude:
Og du tror ikke der er mange børn på Barcelonas strand ;)?

Vi kan godt lide børn og vil selv have. Men det er u rart at være af sted uden børn i nærheden når man ikke er forældre endnu

Hæhæ det var måske også lidt dårligt formuleret.

Tror nu godt at du ved hvad jeg mener. Jeg oplever at der er stor forskel på hvordan turister, børn og deres forældre opføre sig i et all inklusive chartermiljø og i en storby som Barcelona.

Derfor rejser vi ikke længere med rejseselskaber, men planlægger vores ture alene.

Joeyvind
Joeyvind
Tjekker lige ind fra Lido, Venedig.

35c sol og skyfri himmel
Badestrand med klart blåt vand.
Spiste pasta til både forret og hovedret i går aftes.
Kolde spritz og gin tonic
Strand tasken fyldt med tomater, oliven, mozzarella, brød, prosciutto vin og øl.

Uffe Holm har sgu ret - livet er herligt

MSThychosen
MSThychosen
Jeg skal opereres på mandag (28/ .. Jeg er nervøs.. Håber de kan få bare lidt styr på mit knæ.. derefter sygemeldt i 14 dage, nogle gode fif til at drive tiden af med?
gaming og læsning er to af tingene jeg skal

Snake
Snake
Jeg er blevet opereret 3 gange og en af gangene var også knæet. Hvad er det dit knæ fejler?

MSThychosen
MSThychosen
snake2:

Det nemmere hvis du går ind og læser en blog jeg skrev for lidt tid siden
kort sagt, lortet er så smadret at det bedste de nok kan gøre er at minimere smerterne

jalokin
jalokin
Citerer Trollmeister97:
Jeg skal opereres på mandag (28/ .. Jeg er nervøs.. Håber de kan få bare lidt styr på mit knæ.. derefter sygemeldt i 14 dage, nogle gode fif til at drive tiden af med?
gaming og læsning er to af tingene jeg skal
Lær dig selv at spille på blokfløjte. Det er altid en sikker vinder.

My name is Guy... KarateGuy
MSThychosen
MSThychosen
Haha, jeg har faktisk den gamle fløjte fra 3. klasse liggende tror kæresten bliver skør i hovedet hvis jeg ligger og puster i den hele dagen

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!