Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Jeg er ved at spille Assassin's Creed Syndicate og det pisser mig af at Jacob er så langsom om at lægge sine ofre på jorden eller i en høstak jeg kan jo nå at blive opdaget 10 gange før han er færdig. I de andre Assassin's Creed der kaster man bare ofret fra sig så hvorfor denne nye og irriterende måde?

Jeg elsker at skyde :-D
Aalborg
Aalborg
Er han langsommere til det end de andre?
Har overvejet at købe det men venter lige til jeg finder det billigere

Det tisser ned men jeg skal ned i byen efter arbejde og hente en ny plade jeg har bestilt...
Udenlandske er heldigvis flinke til at vedlægge download koder i deres LP'er så jeg også kan lytte musikke på min mobil

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Citerer Aalborg:
Er han langsommere til det end de andre?

Ja i de andre spil kaster man bare med sit ofre, men i Syndicate
der ligger man sit ofre blidt ned som om det er sengetid og han skal puttes.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Det viser jo tydeligvis at hovedpersonen i Syndicate kontra de øvrige Assassin's Creed-spil er en utrolig følsom person, der mister et stykke af sig selv hver gang han er nødsaget til at tage en andens liv, men som kompenserer for det ved at kæle med deres lig hvorefter han langsomt men nænsomt lægger dem ned til evig hvile.

Vær bare glad for at han ikke trækker sin spade ud og bliver nødt til at begrave alle dem han slår ihjel

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Aalborg
Aalborg
Min bror har haft gang i det... som jeg forstod det spiller man som flere forskellige personer?

Har lige spist en mini Kit Kat til frokost... Jeg sagde til min kollega at jeg havde spist.... gider ikke lige den hønsegård i dag

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Jeg ved ikke om det er en fejl, eller det er sådan normalt, men man kan hente orcs must die! unchained gratis på ps store lige nu, jeg kunne i hvert fald

alex2life
alex2life
Citerer Trollmeister97:
Jeg ved ikke om det er en fejl, eller det er sådan normalt, men man kan hente orcs must die! unchained gratis på ps store lige nu, jeg kunne i hvert fald

Det er vist bare Free2Play
Så masser af lootboxes og den slags sikkert

Har spillet gennem tutorial og en halv bane og så nåede jeg ikke rigtig videre med det, så har ikke lige fået fulgt op på hvordan deres microtransactions halløjsa fungerer :I

alex2life
alex2life
Citerer Trollmeister97:
aaahh okay

Kan man spille med andre?

Der er vist 3 player multiplayer - Det var hvad jeg lige kunne finde i hvert fald

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Mike JezZ:
Vær bare glad for at han ikke trækker sin spade ud og bliver nødt til at begrave alle dem han slår ihjel

Jeg vil næsten heller have en spade for så kan jeg slå ham oven i hovedet
når han er for langsom

Tillagt 2017-08-31 18:17:
Citerer Aalborg:
Min bror har haft gang i det... som jeg forstod det spiller man som flere forskellige personer?

Man skifter imellem at spille Jacob Frye og hans søster Evie Frye.

MSThychosen
MSThychosen
i dag var første dag siden jeg blev opereret, at jeg havde bukser på, dem tog jeg hurtigt af igen!

Tillagt 2017-09-01 22:37:
følte en stor frihedsberøvelse i at ha Dem på, den går ikke!

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Trollmeister97:
i dag var første dag siden jeg blev opereret, at jeg havde bukser på, dem tog jeg hurtigt af igen!

Billeder af Trollmeister97 uden bukser på tak

MSThychosen
MSThychosen
Uha er du sikker på Du vil se det?
Det ene ben er behåret og fint, det andet, barberet 20 cm hver vej fra knæet, og så selvfølgelig helt helt gult
be my guest

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Trollmeister97:
Uha er du sikker på Du vil se det?
Det ene ben er behåret og fint, det andet, barberet 20 cm hver vej fra knæet, og så selvfølgelig helt helt gult
be my guest

Stop stop du gør mig vild

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Sikke lummert der er herinde..

*Åbner vinduet og lufter lidt ud*

MSThychosen
MSThychosen
luk det igen! Jeg er træt af fluer der mener de skal have orgier på mit ben! og det en True story

Aalborg
Aalborg
Jeg har en hær af edderkopper i mine vinduer uden for
Hver aften tænder jeg meget lys for at lokke myggende til ho ho ho

"let røven og gør noget"
alex2life
alex2life
Hahaha - lyder ret øv
Tid til at sætte et myggenet op? Eller få een stor lampe der kan brænde dem ihjel

Men fair!
*lukker vinduet igen*
Nu burde der også været luftet ud

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Citerer Trollmeister97:Uha er du sikker på Du vil se det?
be my guest

Stop stop du gør mig vild

Well here we go again

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Aalborg:
Jeg har en hær af edderkopper i mine vinduer uden for
Hver aften tænder jeg meget lys for at lokke myggende til ho ho ho

Er det nogle du er interesseret i at låne ud? Min kat spiser alle vores, men er for doven til at fange fluerne... dårlig byttehandel.....

Mike! Har din mor ikke lært dig at begge hænder skal være over dynen?!

13brevkasse
13brevkasse
Nu er jeg ca. halvvejs i Assassin's Creed Syndicate og nu kan jeg både lægge mine ofre ned eller kaste med dem, så nu skal der kastes

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!