Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Nu er jeg ca. halvvejs i Assassin's Creed Syndicate og nu kan jeg både lægge mine ofre ned eller kaste med dem, så nu skal der kastes

Ny olympisk leg?

13brevkasse
13brevkasse
Citerer alex2life:
Ny olympisk leg?

Jeg ville vinde OL guld hvis der var en disciplin i hvem der var værst til at køre bil i et spil.

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Citerer alex2life:Ny olympisk leg?
Jeg ville vinde OL guld hvis der var en disciplin i hvem der var værst til at køre bil i et spil.

Hmm - Jeg tror jeg vil få sølv så! Er typen der rammer mindst 3 andre køretøjer på vej ud af indkørsler i GTA :I

Og det er når det går godt

MSThychosen
MSThychosen
Min kat har været væk i 2 døgn nu .. Jeg håber inderligt han bare er ude og drive, eller desværre måske bare lukket inde i et skur eller garage

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Trollmeister97:
Min kat har været væk i 2 døgn nu .. Jeg håber inderligt han bare er ude og drive, eller desværre måske bare lukket inde i et skur eller garage

Han er sikkert bare ude og hygge sig og har måske fundet et lækkert sted fyldt med smådyr. Vores katte begyndte også pludselig at være væk op til 4 dage ad gangen. Og så pludselig en dag var der taget en stor mundfuld mad i en af madskålene, så kunne vi godt regne ud at en af dem havde været hjemme. Vi har kattelem, og der kan derfor gå mange dage hvor vi ikke ser dem, da deres mad står i vores bryggers hvor lemmen også er

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Han er sikkert bare ude og hygge sig og har måske fundet et lækkert sted fyldt med smådyr.

Ja - Eller en random madskål ved et andet hus der lige kan tømmes
Har endnu ikke mødt en kat der ikke var madglad

MSThychosen
MSThychosen
Han har været væk siden torsdag aften - vi har selvfølgelig efterlyst ham og været ude i og kigge i en radius af 6 km, set efter om han ligger i vejkanten.. problemet er at vi bor på landet så der er meget skov, lader, skure og diverse gemme steder for sådan en kat

noget vi dog er meget nervøse for, er at der er en eller anden i byen der har smidt 4 katte i skraldespande sidste uge.. 3 killinger og en voksen... Vi frygter det sket med vores også, for der er 3 andre der mangler deres katte også .. Vi håber det ikke er tilfældet..

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, det lyder godt nok frygteligt, at der er en der render og smider katte i skraldespande. Mennesker der gør børn og dyr ondt, de skulle klasket i ansigtet med en tung lorteble. Føj. Håber din kattemand snart viser sig. Krydser alt jeg kan.

-

Har I andre spillet Child of Light? Jeg er simpelthen blevet så rørstrømsk på mine gamle dage, introen gav mig tårer i øjnene (altså den der er der hvor man vælger 'New game' helt inden spillet overhovedet er igang) den smukke tegnestil sammen med den smukke og melankolske intromelodi ramte mig bare lige. Glæder mig ekstra meget til at komme i gang nu!

Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Har I andre spillet Child of Light?

Spillede det lidt på Wii U.. Måske jeg skal have det "støvet af" igen

Men det evige "problem".. for mange spil for lidt tid

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Carmillah, hvis det ikke skal være løgn så blev han opdaget og meldt til politiet, noget værre drama i vores lille by - og så er der nogle der har spottet vores kat, så vi flyver ud og leder efter ham så snart regnen har lagt sig, for så kommer han forhåbentligt frem

og Child of light... oh my... fantastisk! alt du selv beskriver vil jeg også rose, og så hele atmosfæren i spillet og den måde dialogen bliver ført på - Jeg troede ikke på hypen, men når det var gratis med PS plus tænkte jeg lad os da prøve så, og jeg fortryder ikke! Jeg strøg igennem det og var helt forelsket

alex2life
alex2life
Citerer Trollmeister97:
Carmillah, hvis det ikke skal være løgn så blev han opdaget og meldt til politiet, noget værre drama i vores lille by

Ikke ofte jeg vil opfordre til at gribe fakkel og høtyv men lige her, så jo :I
Som Carmillah skriver, er folk der skader børn og dyr virkelig bare modbydelige

Citerer Trollmeister97:
og så er der nogle der har spottet vores kat, så vi flyver ud og leder efter ham så snart regnen har lagt sig, for så kommer han forhåbentligt frem

Det lyder super godt - Krydser fingre

Joeyvind
Joeyvind
Krydser fingre for at din mis er ok.

Ville være dybt ulykkelig hvis mine huskaniner, Holger og Mauritius stak af.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Tak Joey

Jeg er rasende... Jeg har lige fået en mail om, at mit check angående mit knæ er rykket 3uger.... så nu skal jeg fandme være sygemeldt 9 uger i alt mener de.. Jeg skal have min skinne på 5 uger mere end jeg burde, og jeg starter genoptræning 3,5 uge for sent... Det fandme sløset... først er de lidt over et år om at finde ud af hvad der er galt og hvad de skal gøre... Og nu, nu skal jeg gå 9 uger uden en indkomst.. fordi deres afdeling pludselig lukker, ja Fuck mig, det har de da haft varsler om i mere end 3 dage... Jesus fucking Christo... Jeg har lyst til at brøle..
Så sløset.. Jeg har ringet og skrevet til dem, at jeg forventer en tid som læner sig langt mere op af den 28 september, Min oprindelige tid, og Ikke d. 19 oktober, glem det!

Sturmgeist
Sturmgeist
Fik vist aldrig opdateret jer om hvad der skete med mit Nintendo-aktieeventyr. Efter at aktien gik godt 20% ned på Super Mario Run fiaskoen, fordoblede jeg min beholdningm og så gik det strygende derfra. Indtil videre har jeg et afkast på ca. 40.000 kr. på aktien. Den har dog ligget lidt i dødvande siden starten af juli, men jeg håber på at julesæsonen giver pote, og at flaskehalsen i produktionen af nye konsoller ikke bliver et kæmpe problem.

Har stadig ikke købt en Switch. Det er næsten hybris.

Add mig! PSN: Limegrab
The_Dude
The_Dude
Citerer Sturmgeist:
Fik vist aldrig opdateret jer om hvad der skete med mit Nintendo-aktieeventyr. Efter at aktien gik godt 20% ned på Super Mario Run fiaskoen, fordoblede jeg min beholdningm og så gik det strygende derfra. Indtil videre har jeg et afkast på ca. 40.000 kr. på aktien. Den har dog ligget lidt i dødvande siden starten af juli, men jeg håber på at julesæsonen giver pote, og at flaskehalsen i produktionen af nye konsoller ikke bliver et kæmpe problem.

Har stadig ikke købt en Switch. Det er næsten hybris.

Hvordan har du fået købt de aktier ? igennem banken ?

Y can't metroid crawl ?
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer The_Dude:
Hvordan har du fået købt de aktier ? igennem banken ?

Jah, i først omgang købte jeg dem i Jyske bank over mobil app'en (man skal lige have bankmanden til at oprette et depot først), men de tog pænt meget i kurtage samt nogle andre gebyrer, så jeg oprettede en konto hos Nordnet istedet, hvilket teknisk set også er en bank, men med fokus på investering - og det hele foregår online v/ selvbetjening hvilket gør at omkostningerne for at handle er væsentligt mindre end i de gængse banke, og selve kontoen/depotet er gratis at have og overføre til/fra.

Det skal dog siges at Nordnet ikke handler Nintendo aktien mere, fordi den blev afnoteret på dét index som de bruger (Xetra), så nu kan man kun sælge dem man har i forvejen. Men prøv evt at høre din bank ad. Hvis du har tænkt dig at holde fast i aktierne over en længere tidshorisont, f.eks. et år, så er den højere kurtage ikke rigtig nogen big deal, da man kun betaler kurtage når man køber eller sælger, så jo sjældnere dét sker jo mindre betyder kurtagen.

MSThychosen
MSThychosen
Hey folkens! Nyt brugernavn til mig, Jeg gik under navnet Trollmeister97 før, men hedder nu dette, da mit andet navn blev problematisk

Man kunne åbenbart ikke blive taget seriøst med sådan et navn, og det blev besluttet efter nøje overvejelser, men blev vedtaget ved jeg for nyligt blev kontaktet personligt og fik at vide hvordan skabet stod pga. mit navn osv.. En flink fyr mente en sviner om hvad han synes om mig, var på sin plads, gennem facebook selvføligelig...
Men det var fint, da jeg egentlig var lidt ærgerlig over jeg valgte det navn for så længe siden, og så var der lige sådan en herlig fætter til at overbevise mig om at det skulle være noget andet

GR har intet med beslutningen at gøre, de har blot været til god hjælp, og specielt tak til Mike Jezz, som allerede tilbød det før denne situation

Tillagt 2017-09-28 17:34:
hmm... Det i hvert fald ændret over browser
når, navnet er MSThychosen hvis det pludselig dukker op for jer

Aalborg
Aalborg
freeeeeeeedag..... Kun ca 4 1/ 2 timer til en Guinness...
Har allerede drukket alt for meget kaffe pyh
Vågende desuden ekstra tidligt og kunne ikke sove mere... stod op og spillede lidt Destiny 2..
Det var et godt valg.. fik nemlig en Sparrow mere

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Aalborg:
Har allerede drukket alt for meget kaffe

1½ time for mit vedkommende, har allerede drukket 4 kopper kaffe hertil morgen. Der venter også en Guinness og måske FIFA 18, kan mærke jeg har mange tilladende tanker i dag ;). #treatyourself

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
MSThychosen - Det lyder jo helt skørt så tager man alligevel et brugernavn lidt for seriøst. Men dejligt du lige præsenterer dig selv på ny, så vi kan genkende dig. Samt at du hurtigt kunne få skiftet brugernavn.

Er katten kommet hjem?

Citerer Aalborg:
Vågende desuden ekstra tidligt og kunne ikke sove mere... stod op og spillede lidt Destiny 2..
Det var et godt valg.. fik nemlig en Sparrow mere

Har du været på Guinness museet/bryggeriet i Dublin?

13brevkasse
13brevkasse
Citerer MSThychosen:
Nyt brugernavn til mig,
Jeg gik under navnet Trollmeister97 før

Jeg kunne godt lide dit brugernavn Trollmeister97
håber at du på trods af nyt brugernavn stadig er sjov og småskør

Jeg elsker at skyde :-D
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
så tager man alligevel et brugernavn lidt for seriøst.

Jeg venter stadig på at du skal begynde at tale om biler! Er squ så træt af at snakke om vejret og overnaturlige fænomener hele tiden.

Citerer Aalborg:

Så det fejrer du med en øl som har smagsnoter af og konsistens som.... mere kaffe.

Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Har du været på Guinness museet/bryggeriet i Dublin?

Nej.. en af mine Guinness drikkende venner har dog... jeg har det stadig til gode!

Citerer Sturmgeist:
Så det fejrer du med en øl som har smagsnoter af og konsistens som.... mere kaffe.

Can't get enough!!! Guinness er dog bedre for min mave!!
Ingen af mine kollegaer har tid/helbred til at drikke øl i dag... så det er kun mig og stemmerne i mit hoved!

"let røven og gør noget"
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Aalborg:
Ingen af mine kollegaer har tid/helbred til at drikke øl i dag... så det er kun mig og stemmerne i mit hoved!

Nåh, men så skiftes I vel bare om at købe en runde til jer alle 4.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!