Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
Jeg kunne også have smidt på at de gik direkte videre, et virkelig højt odds på det, men det så for usandsynligt ud der

Det ville da også være dejlige penge du kan vinde der! personligt fortæller jeg aldrig Min kæreste hvor meget jeg vinder, hun mener jo at vi vinder, og vil have en del af kagen.. mine egne penge jeg spiller med, så udbyttet er også mit

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer MSThychosen:
Jeg kunne også have smidt på at de gik direkte videre, et virkelig højt odds på det, men det så for usandsynligt ud der

Det ville da også være dejlige penge du kan vinde der! personligt fortæller jeg aldrig Min kæreste hvor meget jeg vinder, hun mener jo at vi vinder, og vil have en del af kagen.. mine egne penge jeg spiller med, så udbyttet er også mit

Du må fortælle hende at i lever i et liberalt forhold og ikke kommunistisk

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer The_Dude:
Nej gjorde jeg ikke :p de er vidst også for dyre nu :p

Ja, de er ved at være dér omkring hvor jeg godt kunne finde på at sælge. Problemet for mit vedkommende er bare at jeg allerede har tjent op til skattegrænsen i aktier for iår, så jeg må vente til nytår før jeg kan komme af med dem, uden at betale ekstra aktieskat, så jeg må bare krydse samtlige lemmer, for at der ikke sker nogen ulykker før da.

Add mig! PSN: Limegrab
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Mike JezZ:
Du må fortælle hende at i lever i et liberalt forhold og ikke kommunistisk
''

Hahaha åh gud hvis det var så simpelt.. Her i huset er der dit og mit når det kommer til slik og sådan nogle sager, men penge er vores... Det går dog kun den ene vej mener hun ...

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Hahaha åh gud hvis det var så simpelt.. Her i huset er der dit og mit når det kommer til slik og sådan nogle sager, men penge er vores... Det går dog kun den ene vej mener hun ...

Vi har naturligvis et fælles budget til de faste udgifter. Men derudover har jeg 3/4 af min egen løn til rådighed.

Desværre lidt for mange penge til odds for tiden. Burde snart få et barn

Sarcasm may occur; Tilføj mig på din PlayStation; joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Citerer MSThychosen:Hahaha åh gud hvis det var så simpelt.. Her i huset er der dit og mit når det kommer til slik og sådan nogle sager, men penge er vores... Det går dog kun den ene vej mener hun ...

Vi har naturligvis et fælles budget til de faste udgifter. Men derudover har jeg 3/4 af min egen løn til rådighed.

Desværre lidt for mange penge til odds for tiden. Burde snart få et barn

Det lyder som en drøm ! Jeg tager lidt det tunge løft i udgifterne, da min kæreste er studerende og får 2K i SU, hvor jeg får udbetalt godt 11-12 K hver gang, når alt er betalt har jeg som regel 4K at lege med

Hahaaha aldrig har jeg hørt en ville stoppe med at oddse via et barn.. nogle sletter profler, Joey, næ Joey får et barn klasse!

Hvordan var det at være i parken? Jeg fornemmede en god stemning gennem tv'et, men hvordan var det på Stadion? Synd de ikke hev den sejr hjem..

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Det lyder som en drøm ! Jeg tager lidt det tunge løft i udgifterne, da min kæreste er studerende og får 2K i SU, hvor jeg får udbetalt godt 11-12 K hver gang, når alt er betalt har jeg som regel 4K at lege med

Hahaaha aldrig har jeg hørt en ville stoppe med at oddse via et barn.. nogle sletter profler, Joey, næ Joey får et barn klasse!

Hvordan var det at være i parken? Jeg fornemmede en god stemning gennem tv'et, men hvordan var det på Stadion? Synd de ikke hev den sejr hjem..

Ja det er hårdt når den ene studere, men hvis i kan klare det, kan i klare det meste. I sidste ende bliver det fedt med to indkomster. Vi har studeret samlet i 9 år, så nu har vi endelig begge gode fuldtidslønninger.

Ja der var fed stemning lige indtil udligningen. Stod lige bag målet på sektion 12, så fik nok 4 øl i hovedet da Eriksson scorede. Skønt at se en positiv landsholds stemning, det må du opleve næste gang .

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Ja det er hårdt når den ene studere, men hvis i kan klare det, kan i klare det meste. I sidste ende bliver det fedt med to indkomster. Vi har studeret samlet i 9 år, så nu har vi endelig begge gode fuldtidslønninger.

Ja der var fed stemning lige indtil udligningen. Stod lige bag målet på sektion 12, så fik nok 4 øl i hovedet da Eriksson scorede. Skønt at se en positiv landsholds stemning, det må du opleve næste gang .

Lige nu er jeg ansat som assistance i en Intersport, så lønnen er ikke høj og timerne er nogle gange ujævne, i dag havde jeg første arbejdsdag efter min knæ operation, så nu får vi igen mange penge Men ja, det bliver så lækkert når hun er færdig og så stå med måske 10K hver, og så udgifter for kun 7,5 K

Det var fandme også ærgerligt!

Men hey! Gratis drikke! Ej, fadøl er så klistret, men det en del af oplevelsen
Uha, måske, hvis jeg kan finde tid og transport til det, min kæreste gider ikke se fodbold, så det må blive med en ven Men hvis de kan forsætte med det niveau de kører nu, så skal man da helt sikkert se dem spille

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Lige nu er jeg ansat som assistance i en Intersport, så lønnen er ikke høj og timerne er nogle gange ujævne, i dag havde jeg første arbejdsdag efter min knæ operation, så nu får vi igen mange penge Men ja, det bliver så lækkert når hun er færdig og så stå med måske 10K hver, og så udgifter for kun 7,5 K

Men hey! Gratis drikke! Ej, fadøl er så klistret, men det en del af oplevelsen
Uha, måske, hvis jeg kan finde tid og transport til det, min kæreste gider ikke se fodbold, så det må blive med en ven Men hvis de kan forsætte med det niveau de kører nu, så skal man da helt sikkert se dem spille

Intersport er da en glimrende butik, men ja med et ødelagt knæ kan det da godt være hårdt med alle de timer i går og står op?

Min kone har ej heller interesseret sig for fodbold, til trods for at hun er vokset op ved siden af Brøndby Stadion. Men fik hende hurtigt lokket med i Parken på Sektion 12 før at hun blev helt gul og blå. Nu tager vi jævnligt i Parken og ser Superliga, og det er hende som råber mest

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
n

Intersport er da en glimrende butik, men ja med et ødelagt knæ kan det da godt være hårdt med alle de timer i går og står op?

Min kone har ej heller interesseret sig for fodbold, til trods for at hun er vokset op ved siden af Brøndby Stadion. Men fik hende hurtigt lokket med i Parken på Sektion 12 før at hun blev helt gul og blå. Nu tager vi jævnligt i Parken og ser Superliga, og det er hende som råber mest

Ingen tvivl, er super glad for det, og fordelene er også ret lækre Men når jeg i perioder arbejder mere end de fast ansatte, kan det også blive for meget
Ja jeg fik faktisk at vide, at det var bedre for det, end et arbejde hvor jeg sidder ned hele dagen, for når jeg går på det, og er kun startet på halv tid, så former jeg ligesom min nysammensatte menisken, så der ligesom er større chance for det bliver nogenlunde igen Men hvis jeg sad ned hele dagen, med benet i 90 grader, vil det blive belastet for meget af gangen, da det trykker ind på det, da det stadig er hævet og ømt, selvom det er 6 uger siden, er det stadig meget nyt for kroppen Så at gå og stå, så det den forreste del der bliver belastet, så det fixede stykke kan få lov til at slappe af

Hahaha det da altid noget hun ikke hoppede på dén vogn!
Jeg ser ikke dansk fodbold, men hvis FCK Spiller europæisk, er det selvfølgelig sjovt at følge med, de er nok også det eneste hold der kan leverer på det niveau Så hun er en brøleabe på stadion? Fedt!

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Citerer Joeyvind:n

Ingen tvivl, er super glad for det, og fordelene er også ret lækre Men når jeg i perioder arbejder mere end de fast ansatte, kan det også blive for meget
Ja jeg fik faktisk at vide, at det var bedre for det, end et arbejde hvor jeg sidder ned hele dagen, for når jeg går på det, og er kun startet på halv tid, så former jeg ligesom min nysammensatte menisken, så der ligesom er større chance for det bliver nogenlunde igen Men hvis jeg sad ned hele dagen, med benet i 90 grader, vil det blive belastet for meget af gangen, da det trykker ind på det, da det stadig er hævet og ømt, selvom det er 6 uger siden, er det stadig meget nyt for kroppen!

Ja der er helt sikkert fordele/ulemper ved begge.

Gik selv fra et job og uddannelse som kok, til nu at være socialrådgiver for netop at undgå nogle at de fysiske ubehag som kan opstå i et hårdt arbejdsmiljø.

Nu sidder jeg på kontor, også dukker der nye skavanker op som ryg/nakke og musseskader. ;).

Men find et job/uddannelse hvor løn vs. arbejdsmiljø/gange er gode, så bliver man langt hen af vejen tilfreds.

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Citerer MSThychosen:Citerer Joeyvind:n

Ja der er helt sikkert fordele/ulemper ved begge.

Gik selv fra et job og uddannelse som kok, til nu at være socialrådgiver for netop at undgå nogle at de fysiske ubehag som kan opstå i et hårdt arbejdsmiljø.

Nu sidder jeg på kontor, også dukker der nye skavanker op som ryg/nakke og musseskader. ;).

Men find et job/uddannelse hvor løn vs. arbejdsmiljø/gange er gode, så bliver man langt hen af vejen tilfreds.

Altså jeg er blevet som den typiske stereotype pige, alt for mange sko... Men sådan er det når man hele tiden vader mellem dem

En af mine venner er også i gang med kokkeuddannelsen, men er simpelthen så psykisk og fysisk udmattet... ofte har han først fri 22.30, og så lige rengøring fordi han er elev, det hænder af og til han først er hjemme 00.30.. og så op på arbejde igen 7.30.. Han vil også hellere noget andet nu

Så skal du have en gymnastik bold som stol, det ser dumt ud, men det er så sundt! Du tvunget til at holde balance i hoften, og ryggen retter sig med det samme op/ud

Det er også derfor jeg håber min knæskade ikke kommer på tværs af drømmen som arkæolog Skavankerne kan være hårde hvis man har meget felt arbejde, men meget af det handler også om undervisning, foredrag, og guidede ture Og så det et felt hvor jeg finder det spændende, så det gør nok også en del for arbejdslykken

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Det er også derfor jeg håber min knæskade ikke kommer på tværs af drømmen som arkæolog Skavankerne kan være hårde hvis man har meget felt arbejde, men meget af det handler også om undervisning, foredrag, og guidede ture Og så det et felt hvor jeg finder det spændende, så det gør nok også en del for arbejdslykken

Haha, nej så ender du nok med at sidde som arkeæolog I Køge Bugt fremfor spændende steder som Indien eller Mozambique.

Håber at din operation vil vise sig at give positive resultater

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Citerer MSThychosen et er også derfor jeg håber min knæskade ikke kommer på tværs af drømmen som arkæolog Skavankerne kan være hårde hvis man har meget felt arbejde, men meget af det handler også om undervisning, foredrag, og guidede ture Og så det et felt hvor jeg finder det spændende, så det gør nok også en del for arbejdslykken

Haha, nej så ender du nok med at sidde som arkeæolog I Køge Bugt fremfor spændende steder som Indien eller Mozambique.

Håber at din operation vil vise sig at give positive resultater

Så helst mig selv i Rom, Ægypten, Asien eller Peru

bestemt, første genoptræning i dag... er forbavset over hvor hårdt det kan være at køre en klud over gulvet...

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Så helst mig selv i Rom, Ægypten, Asien eller Peru

bestemt, første genoptræning i dag... er forbavset over hvor hårdt det kan være at køre en klud over gulvet...

Haha måske er du bare ikke skabt til at skulle vaske gulve?

MSThychosen
MSThychosen
Ej hvor synes jeg det ærgerligt at de GR konkurrencerne har 150 kommentarer, mens forum og nyheder har de samme 15 der kommenterer... synd de sidste 135 ikke gider være med til at bidrage til resten af GR

13brevkasse
13brevkasse
Citerer The_Dude:
Det er ikke fordi det skal være præcis 4 stk ?

Jeg holder bare øje på tvskærmen
for der popper det op hvergang jeg har opnået de kill men når jeg så går ind og tjekker hvor mange jeg mangler, så står der stadig 5 på trods af at jeg ved at der burde stå 37.

Tillagt 2017-10-15 16:32:
Citerer Lilium11:
Er du sikker på at du dræber dem med de der kædenedlægninger?
Hvis det er det som du gør, så ved jeg det ikke måske er du blevet bugged

Jeg gør det rigtigt og den tæller det også på skærmen,
men den står stadig på 98%
jeg har nu tjekket på nettet og jeg er åbenbart ikke den eneste som har problemer.

Tillagt 2017-10-15 16:37:
Citerer MSThychosen:
Så helst mig selv i Rom, Ægypten

Så må du gerne tage mig med

Jeg elsker at skyde :-D
MSThychosen
MSThychosen
brevkassen:

selvfølgelig skal du da med! Vi tager Rom så, romantisk by, og Egypten har jeg hørt er hård ved maven

Tillagt 2017-10-15 22:56:
og er den der jordbærtærte stadig på bud til 45 kr?

Aalborg
Aalborg
"efterårsferie"... her sker nada... kaffe.. og opdatere min mobil...
Spiller stadig Destiny 2... hygger mig stadig med det.. er dog nået et punkt hvor jeg nok skal til at spille lidt mere crucible + strikes for at "komme videre"... men nu er vi

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
men nu er vi hvad?- Aalborg du lader den godt nok stoppe på en cliffhanger!

men godt at høre du hygger med D2 må snart have det spil

Aalborg
Aalborg
Citerer MSThychosen:
men nu er vi hvad?- Aalborg

Hmmm.. det kan jeg absolut ikke huske... måske "men nu får vi se".... skulle der måske have stået.
Har dog lige opdaget Fortnite.. det skal jeg hjem og prøve når jeg får fri fra arbejde.. det ser lidt mere accessible ud end PuBg

"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!