Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
wowwow Joe, det var da noget af en drejning ( ) .. Hvem har været træls?

Emmerys og deres "jordbærtærte" med hindbær .

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Det er fandme heller ikke i orden! nogle ting piller man bare Ikke ved!
skriv en klage på deres facebook side og så skal der nok ske noget

i dag var en dejlig dag.. Liverpool formåede at vinde en fodbold kamp, og overbevisende (7-0!!!) og så Jeg personligt glad for Oxlade scorede

Joeyvind
Joeyvind
Ja 7-0 er et voldsomt resultat for et hvert britisk hold i chl. Jeg ved ikke med dig, men jeg spår en snarlig Klopp fyring, Liverpool er simpelthen så ustabile.

Manchester City spillede en vild kamp mod Napoli, 2-1 resultatet var ikke retvisende med alle de chancer, men heldigvis vandt The Sky Blues.

MSThychosen
MSThychosen
Jeg må indrømme at jeg har egentlig god tiltro til Klopp.. Det eneste han mangler er en Defensiv, og det tror jeg bestemt han selv kan se, så jeg håber han går ud og køber 2-3 defensivt orienteret spillere, gerne hente Van Dijk og så håber jeg han at han bruger Milner i steder for Hendo.. aldrig har jeg set en spiller løbe flere ligegyldige meter og spille bolden så sidelæns... og dejligt at se Mo Salah omsætte sine chancer til mål .. Vi må jo nok også overveje en erstatning for Coutinho, han smutter nok i vinter Aller senest sommer..

city er farlige, det så vildt! Jeg tror de bliver det engelske Hold der kommer længst i CHL i år, og jeg tror de snupper mesterskabet i England også... De så skarpe over hele linjen!

Tillagt 2017-10-18 22:03:
men jeg ved heller ikke hvem der skulle tage træner rollen for Liverpool hvis de fyrer Klopp..

Joeyvind
Joeyvind
Håber bestemt heller ikke at Klopp får sparket, han er en fantastisk trænerprofil og gør ligaen langt mere interessant. Men holdet skulle gerne levere bedre end under Rodgers, men et britisk 7-0 resultat i chl kan give meget credit .

Jeg tror og håber da også på et City mesterskab. De spiller vanvittigt underholdende med mål i begge ender ;).

alex2life
alex2life
Kiggede lige på Destiny 2s trophy liste for første gang - Da den blev revealed ville jeg ikke spoiles på noget så kiggede ikke på den dengang....damn altså :I

Der er ......trommehvirvel tak! .... 14 trofæer, wtf!

14 trofæer i en titel som Destiny 2 virker da fuldstændig fjollet :I

Det første spil havde 42 - Og selvom 2'eren virker lettere på content, så er der da stadig masser af ting man kan smide trophies på - Klare adventures... evt. et trofæ for at gennemføre sidste story mission eller bare noget :I

Ser mig selv som rimelig casual trophyhunter og har da ondt af dem der holder virkelig meget af at skaffe en masse trofæer! Især når spillet sagtens kunne have omkring de 42 ligesom det første spil...

Krydser fingre for at de fylder en god stak på med de kommende expansions - Ellers er det det bare endnu et skuffende punkt ved D2

MSThychosen
MSThychosen
Ja det synes jeg bestemt også, Rodgers havde dog glæden af Suarez, og Steven Gerrard, for mig den bedst tænkelige kaptajn.. Hendo er ikke ret dominerende på en bane, og tager ikke sagerne i egen hånd.. Rodgers' forsvar var også noget mere stabilt, og så det at Can nok har lugtet at Juve henter ham på fri transfer, gør også han måske er lidt demotiveret.. ærgerligt for han gør det godt når han vil... Klopp har dog et angreb som kunne gøre sig gældende på stort set alle hold, og på den rigtige dag, så scorer de fandme mål.. Jeg håber dog snart at Solanke får lidt spilletid og selvtillid, da jeg synes han ville være en god erstatning til når Cou10 smutter til Barca, så Firminho på hans kant, og Solanke forrest, jeg så gerne Sturridge blev solgt nu..
De skulle selvfølgelig vinde og Maribor, men 7-0 banker i hvert fald al tvivl væk for en stund, dejligt med en overbevisende sejr!

City spiller det mest underholdende fodbold i PM, uden tvivl Jeg glæder mig til at se dem mod Tottenham, dem synes jeg også gør det godt

13brevkasse
13brevkasse
Citerer alex2life:
Ser mig selv som rimelig casual trophyhunter

Trophy og Achievement er med til at jeg spiller mere end jeg ellers ville gøre,
man vil jo gerne have dem alle sammen så vidt muligt

Jeg elsker at skyde :-D
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
Citerer alex2life er mig selv som rimelig casual trophyhunter

Trophy og Achievement er med til at jeg spiller mere end jeg ellers ville gøre,
man vil jo gerne have dem alle sammen så vidt muligt

Det kender jeg godt. Jeg har gennemført samtlige Call of Duty-spil på den sværeste sværhedsgrad, men har siddet fast i Call of Duty 2 i flere måneder nu. I går måtte jeg grædende sætte sværhedsgraden ét niveau ned, så jeg kan gennemføre spillet. Det spil er latterligt svært i forhold til de andre spil i serien.

Og jeg får ikke 1000/1000 achievements pga. det Det er forfærdeligt.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
13brevkasse
13brevkasse
Citerer Mike JezZ:
Og jeg får ikke 1000/1000 achievements pga. det

Jeg vil nok ikke få 100% i mange spil pga. multiplayer tæller med
og jeg spiller kun singleplayer

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Klopp har dog et angreb som kunne gøre sig gældende på stort set alle hold, og på den rigtige dag, så scorer de fandme mål.. Jeg håber dog snart at Solanke får lidt spilletid og selvtillid, da jeg synes han ville være en god erstatning til når Cou10 smutter til Barca, så Firminho på hans kant, og Solanke forrest, jeg så gerne Sturridge blev solgt nu..

Hvor tror du Sturridge skal hen?

Aflæste lige CHL tabellerne. Alle BPL hold ligger nr. 1 i hver deres gruppe. Er dette året hvor de engelske hold skal kæmpe med om Champions League?

13brevkasse
13brevkasse
En ting jeg godt kunne undvære i spil er alle de muligheder for at skifte tøj, bælter, sko mm.
det eneste jeg har brug for at kunne vælge forskellige våben.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer 13brevkasse:
En ting jeg godt kunne undvære i spil er alle de muligheder for at skifte tøj, bælter, sko mm.

Funktionen er jo heldigvis valgfri

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Lilium11
Lilium11
Mit problem er ikke at customization er en mulighed, men at det kun er Saints Row der gør det ordentligt!

Furien fra Edge City - "Be Attitude For Gains!"
Ak-master
Ak-master
Citerer Mike JezZ:
Citerer 13brevkasse:En ting jeg godt kunne undvære i spil er alle de muligheder for at skifte tøj, bælter, sko mm.

Funktionen er jo heldigvis valgfri

Jovist, men outfittet kan sige en del om karakteren, miljøet osv., så går man efter stemning og den slags burde det ikke være en mulighed. Men okay, hvis det er en mulighed, har man måske bare fat i det forkerte spil.

Anyway, jeg bruger også sjældent tid på customization..

This post is 99% beef and the rest exaggeration
13brevkasse
13brevkasse
Jeg synes bare at der var mindre modeopvisning i de tidligere spil
det kan da ikke være en mand som har udtrykt ønske om tøjskift og sko i forskellige farver.

MSThychosen
MSThychosen
Jeg hader at shoppe vinter jakke, kan aldrig bestemme mig for om den skal være mode, sporty, ski jakke osv... problemet ved st arbejde i en sports butik.. alle slags er der, og det umuligt at vælge mellem dem
men støvlerne er fundet! første gang jeg har vinter støvler siden jeg var 15

Joeyvind
Joeyvind
Jeg hader generelt at færdes i storcentre og shoppe.

Hvis ikke det var fordi at jeg havde et job, som kræver en nogenlunde respektabel påklædning, ville jeg gå i H2O klip klapper og fck trøje året rundt.

MSThychosen
MSThychosen
hvis du kan lide h2o klip klappere, så prøv dem fra nike der hedder Solarsoft - de er langt behageligere og koster det samme bare lige en friendly guiding fra mig af

Joeyvind
Joeyvind
Hæhæ dem vil jeg kigge efter næste gang.

Tak for råd, du er en rigtig sportsmaster, også selvom du arbejder i Intersport.

God weekend

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Joeyvind:
Hæhæ dem vil jeg kigge efter næste gang.

Tak for råd, du er en rigtig sportsmaster, også selvom du arbejder i Intersport.

God weekend

Sportmaster er min bror , no shit faktisk Men Nikes er langt mere squishy og dem kan man daffe rundt i hele dagen uden så ondt i fødderne til sidst

I lige måde!
Min skal nok blive god, Power havde sgu lige Destiny 2 til 299, så det var ikke lang tid jeg skulle bruge på at tænke over det Nu venter jeg på installeringen, og så skal jeg sidde den halve nat og game Mine kollegaer går i byen fredag, jeg går i intergalaktisk krig Begge ting rammer nok lige hårdt i morgen... Håber vi får en kedelig dag i butikken, så det ikke er så nederen at være så træt

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Joeyvind:
Jeg ville fck trøje året rundt.

Gotta love that

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
I lige måde!
Min skal nok blive god, Power havde sgu lige Destiny 2 til 299, så det var ikke lang tid jeg skulle bruge på at tænke over det Nu venter jeg på installeringen, og så skal jeg sidde den halve nat og game Mine kollegaer går i byen fredag, jeg går i intergalaktisk krig Begge ting rammer nok lige hårdt i morgen... Håber vi får en kedelig dag i butikken, så det ikke er så nederen at være så træt

Intergalaktrisk krig er heller ikke dårligt en fredag aften, især ikke her sidst på måneden hvor der alligevel ikke er penge til at gå i byen.

Jeg skal til i morgentidlig til Aalborg og besøge lillesøster og hjem igen til Kbh om aften. Heldigvis er Stranger Things sæson 2 udkommet, som jeg vil bingewatche hele turen, hvis ellers mobilnettet i udkanstdanmark gider lette røven.

Fyn er specielt belastende.

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Hey! Fyn er fin

"Fyn er fin - Men OB er til grin"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!