Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Stant
Stant
Andre der er blevet "friended" af en suspekt profil der er oprettet i dag?

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Stant:
Andre der er blevet "friended" af en suspekt profil der er oprettet i dag?

nej jeg vil også være en del af klubben! Hvad skal jeg gøre? Spise en skovsnegl?!?!

Men nej, jeg er ikke, men det kræver nok ikke meget at vide hvem mon det individ dog kan være Sagde du ja Stant?!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Stant
Stant
Citerer MSThychosen:
Citerer Stant:Andre der er blevet "friended" af en suspekt profil der er oprettet i dag?

nej jeg vil også være en del af klubben! Hvad skal jeg gøre? Spise en skovsnegl?!?!

Men nej, jeg er ikke, men det kræver nok ikke meget at vide hvem mon det individ dog kan være Sagde du ja Stant?!

Hvad skulle jeg da ellers gøre med sådan et savn i mit hjerte!
Men, nej. Nej det gjorde jeg ikke.. Bare nej..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Joeyvind
Joeyvind
Da jeg var 12 år og gamede PC spil som Quake II, Soldier og Fortune, Red Faction og Half Life, var våben arsenalet ofte ukendt, og det var en del af spiloplevelsen og spændingen, når man undervejs opdagede nye badass våben.

I dag udgiver EA, Activison mfl komplette lister over våben, før spillet overhovedet er udkommet.

Savner de gode gamle dage.

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Stant
Stant
Citerer Joeyvind:
Da jeg var 12 år og gamede PC spil som Quake II, Soldier og Fortune, Red Faction og Half Life, var våben arsenalet ofte ukendt, og det var en del af spiloplevelsen og spændingen, når man undervejs opdagede nye badass våben.

I dag udgiver EA, Activison mfl komplette lister over våben, før spillet overhovedet er udkommet.

Aye, det et som om at det ikke rigtig er fedt at blive overrasket over indhold i spil længere.. Forstår det ikke..

Joeyvind
Joeyvind
Citerer Stant:
Citerer Joeyvind a jeg var 12 år og gamede PC spil som Quake II, Soldier og Fortune, Red Faction og Half Life, var våben arsenalet ofte ukendt, og det var en del af spiloplevelsen og spændingen, når man undervejs opdagede nye badass våben.

Aye, det et som om at det ikke rigtig er fedt at blive overrasket over indhold i spil længere.. Forstår det ikke..

Enig, jeg ved ikke hvilke folk de store udgivere invitere ind til deres fokusgrupper, men tror ikke mit segment er repræsenteret.

Jeg syntes alt inden for spilbranchen, i øjeblikket går imod mine holdninger til gode spiloplevelser.

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Joeyvind
Joeyvind
Kom nu Danmark - Spark os til VM

MSThychosen
MSThychosen
Joey de godt i gang! kæft en kamp!

Er så glad for at se AC endelig får lov til at vise sit værd, han gør det så godt i Chelsea, og spiller så roligt! endnu mere imponerende er at han kun er 21....
og Christian Eriksens mål, gennemført angreb, og hvor det vigtigt Den bold ender hos ham af alle!

Joeyvind
Joeyvind
Haha ja men var ved at smadre mit tv da Irland scorede.

Få nu Corner ind, han er god på dødbolde i begge ender.

MSThychosen
MSThychosen
Jeg kastede min tomme drikkedunk i frustration ..

Jeg er mere til Bendter, jeg synes Corner laver mange ting, men det meste uden at have hovedet med i det.. Bendtner har også selvtilliden med sig fra Rosenborg, og nu må vi nok sige at kampen er afgjort, så jeg så godt Dolberg inde, bare for at lade ham spille mod rigtigt store mænd, det skal han vænnes til, og jeg tror ikke der tabes noget ved at smide ham ind nu

Tillagt 2017-11-14 22:11:
når, så fik du sgu Din vilje alligevel

Joeyvind
Joeyvind
Jeg tager al min kritik af Christian Eriksen tilbage, uanset om han ligner et pindsvin og taler som Kronprins Frederik så er han gud i aften.

VI SKAL TIL VM

MSThychosen
MSThychosen
Hahaha den har jeg godt nok aldrig hørt før! men ja, han er lidt en stille en, og en god måne i ingen alder, stakkels mand

Det er så vildt! Det lige før man skal være fuld på en tirsdag! har fri i morgen

Joeyvind
Joeyvind
Lord Bendtner bestemmer selv om han vil tage et straffespark.

Tillykke Danmark, jeg har drukket for meget vin, nu vil jeg gå i seng da jeg skal tidligt op og på alkoholkursus i morgen.

MSThychosen
MSThychosen
om foden så havde været brækket havde han insisteret!

Jeg knapper en 1859 op, det trænger jeg til oven på sådan en fabelagtig kamp!

MSThychosen
MSThychosen
efter en lang gang Black Friday er det nu på hovedet i seng! op igen klokken 9 og være klar til gæster og fejring af 20 års fødselsdag.. føler ikke for det lige nu!

Joeyvind
Joeyvind
Hjælp

Hvad gør man, når ens kone er deprimeret fordi ingen af hendes veninder vil med hende i Amager Bio og se Popstars Jon, og hendes negative tilstedeværelse ødelægger min chance, for at være alene, spille Call of Duty og spise bacon snacks hele aften?

alex2life
alex2life
Damn - Så blev Bungie da taget med bukserne nede!

Der har været en del posts rundt omkring fra folk der har oplevet mærkelige ting i forhold til at skaffe XP i Destiny 2 - En gut lavede en stor mængde "research" som blev rapporteret på forskellige game sites og så kom der en respons fra Bungie!:

https://www.bungie.net/en/News/Article/46494

Viser sig at de har smidt xp scaling på Destiny 2 så hvis man klarer bestemte hurtige aktiviteter igen og igen, så får man mindre xp - Og i mere krævende aktiviterer får man vist mere

Men hvor er det altså shady siden det er gennem xp at man skaffer Bright Engrams som der kan købes ved Eververse butikken i spillet...samme sted at der kan købes xp boosters

Og hvorfor i alverden har spillet vist den samme mængde xp ved aktiviteter hvis de har haft xp scaling - Hvorfor så ikke vise det korrekte tal i stedet.

Vil helst ikke være et kynisk røvhul der ser det negative i alting men holy crap altså - Det her peger så meget på at Bungie/Activision har fusket for at skubbe folk lidt mere hen mod at købe Bright Engrams...

Lilium11
Lilium11
Det overrasker ikke, det er ca. det jeg forventer af alt der har mikrotransaktioner i sig. Alene det man har dem er som en indrømmelse af at der er blevet fusket med systemerne for at gøre det attraktivt at bruge dem, hvorfor skulle man have mikrotransaktioner i spil hvis ikke der var værdi i at blive fri for at spille dem.

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
Snake
Snake
Jeg forventer også at hver gang firmaer putter mikrotransaktioner i et spil er det ikke bare for at gøre det nemmere for spilleren. De er nødt til at ændre progression i spillet så man får lyst til at købe mikrotransaktioner.

13brevkasse
13brevkasse
Gad vide om Jurassic World Evolution (Xbox One) bliver lidt lige som Turok (Nintendo 64)

Jeg fandt selv svaret og det er slet ikke lige som Turok

Jeg elsker at skyde :-D
MSThychosen
MSThychosen
glæder mig til de næste 2 måneder er overstået......

og i Januar skal jeg have tjekket mit knæ er så spændt på at høre om det er begyndt at hele af sig selv! åååhh jeg håber!!!

Carmillah
Moderator
Carmillah
^ Jeg krydser fingre for dig!

Ååååhhh, jeg har lige købt PS VR.. Jeg fik en god pris og kunne simpelthen ikke dy mig. ØJ, jeg glæder mig.

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
tak Camilla!

Og jeg er helt i ekstase!! Jeg skal på mandag løbe!! for første gang i meget lang tid! Godt nok kun i ét minut, men det er stadig bedre end ingenting Jeg glæder mig, det har båret frugt at være hårdtarbejdende og optimistisk på trods af meddelelsen om at sport og motion måske aldrig blev en del af hverdagen igen...
Det er den største forløsning jeg har oplevet i 2017, og jeg kan bare mærke at det her nok skal blive godt igen!

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Ååååhhh, jeg har lige købt PS VR.. Jeg fik en god pris og kunne simpelthen ikke dy mig. ØJ, jeg glæder mig.

!!! Du SKAL prøve Statik!
Job Simulator er også lidt et must
Tumble VR kan virkelig også anbefales!

Men virkelig god timing for de har for nylig udgivet en ny demo collection i PS Store - Elsker at få lov til at lege med demoer så det er et stort plus ved PSVR - Også dejligt at kunne prøve spil før man bruger penge på noget der muligvis giver en kvalme :I

Men har generelt haft en virkelig positiv oplevelse så jeg glæder mig til at høre hvordan din er

Citerer MSThychosen:
Det er den største forløsning jeg har oplevet i 2017, og jeg kan bare mærke at det her nok skal blive godt igen!

!! Er så glad for at høre hvordan det går fremad, bogstaveligt talt ;P
Og virkelig fedt du har fået lov til at løbe igen, også selvom det er kort tid

MSThychosen
MSThychosen
Jeg kan også sige så meget at mit ansigt gjorde ondt fordi jeg smilte så meget over den meddelelse jeg glæder mig til at prøve! selvom mit knæ er lidt træt for tiden, det julesalg går lige i knæet mand... glæder mig til det overstået så jeg igen kan fokuserer på at træne og så snart jeg må Løbe rigtigt, så glæder jeg mig til at tabe mig nogle kilo også

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!