Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Aalborg
Aalborg
Ah købte det nye Assassins... men ville lige "ind i det igen"... så spillede først lidt AC 3... jævnt kedeligt nu synes jeg.. så nu er jeg på Black Flag som nok er min favorit i serien..
Har spillet den igennem på Wii U før men nu er jeg så på Xbox One..
Og har lige taget det der Fort der åbenbart har en troldmand ansat.. for lige så snart man angriber det begynder det at piske runden med tornadoer som man konstant skal undvige.. Da jeg smadrede de sidste kanoner forsvandt tornadoerne også som dug for solen... så jeg må også have ramt deres troldmand!!!!

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
boys and girls, ladies and gentelmen!

Jeg ved ikke om dette er totalt åndssvagt og helt ude i hampen!
Men, hvis i står og skal vide et eller andet, om et eller andet sportsprodukt og i simpelthen ikke forstår det der står i dets beskrivelse, så kan i vælge at skrive til mig enten herinde eller i PM
Det kunne være noget så simpelt som den og den model sko er store eller små i størrelsen, hvordan det produkt er kontra det andet, om prisen matcher kvaltitet, osv..

grunden er, at jeg oplever flere og flere folk der savner den der mulighed for lige " at snakke med en der ved noget " inden de begiver sig ud for at købe noget online
Jeg ved godt og vel alt (næsten!!) om diverse sportsprodukter, alt fra løb,fodbold, fitness og outdoor.. Så hvis i , som mange andre, bare ikke gider begive jer ud i butikkerne, måske pga. larmende børn, dødsygt personale, you name it, så er åben

Jeg ser det som en måde at forbedre mig selv inde for mit eget arbejde, og en måde at formulerer mig endnu bedre og på diverse måder, så alle nogenlunde kan forstå hvad der sker
I må sende links som i vil, det helt op til jer

Jeg arbejder til dagligt i en Intersport

Som sagt, det kan da godt være det er en røv syg idé jeg har fået mig her, men tænkte at det måske kunne gavne bare en eller to i ny og næ, og jeg er glad for hvis jeg kunne være til hjælp

Joeyvind
Joeyvind
Hvis du ser gode tilbud på enten City eller FCK fodboldtrøjer, må du godt skrive. Så sender jeg en hurtig bestilling til Intersport i Rosengårdscenteret. #tommelopsmiley

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Hey Joey!

fodboldtrøjer kommer kun på tilbud til Black friday og lign. men ofte kan du få en trøje billigt fra sæsonen inden når der kommer en ny ud, der bliver hos os smidt 40% på når de nye kommer, og sådan er det stort set overalt
så hvis du skal ha den nyeste, så der ikke lige udsigt til tilbud måske kører Unisport i ny og næ tilbud på trøjer, måske endda her i jule perioden

Joeyvind
Joeyvind
Har heller ikke noget imod sidste års trøje. Men sig endelig til, mangler især en ny City trøje i str xl

Joeyvind
Joeyvind
Sidder i underhyler på sofaen og ser VM lodtrækning, med en kold øl og fråder bacon snacks.

Men før i dømmer mig, så har jeg været på arbejde, cyklet 8km frem og tilbage, trænet og løbet mine 5km, været i cancergrillen og få de 17 minutters sol.

Og om 15 minutter skal jeg proppes i et alt for stramt jakkesæt og til firmajulefrokost.

Nova
Nova
Citerer Joeyvind:
Sidder i underhyler på sofaen og ser VM lodtrækning, med en kold øl og fråder bacon snacks.

Men før i dømmer mig, så har jeg været på arbejde, cyklet 8km frem og tilbage, trænet og løbet mine 5km, været i cancergrillen og få de 17 minutters sol.

Og om 15 minutter skal jeg proppes i et alt for stramt jakkesæt og til firmajulefrokost.

Stakkels underhylere hehe.

Undskyld til alle på GR for at have været en dygtig TROLL.
13brevkasse
13brevkasse
Citerer Aalborg:
så nu er jeg på Black Flag som nok er min favorit i serien..

Jeg er dårligst til at køre i spil og så er det at sejle nok nummer to,
er der en lille klippeø i et hav så stort som Stillehavet så er det 100% sikket at jeg nok skal påsejle den lille klippeø og ødelægge mit skib

Jeg elsker at skyde :-D
Joeyvind
Joeyvind
Sekretæren er på ferie.

Så i dag har jeg frivilligt placeret mig på sekretærens pc ved indgangen og tager imod opkald, guider igennem deres aftaler, smiler og tilbyder pebernødder

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Joeyvind:
Sekretæren er på ferie.

Så i dag har jeg frivilligt placeret mig på sekretærens pc ved indgangen og tager imod opkald, guider igennem deres aftaler, smiler og tilbyder pebernødder

Sidder du så også i fin nederdel og det hele?

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Mike JezZ:
Citerer Joeyvind: ? Sekretæren er på ferie.

Sidder du så også i fin nederdel og det hele?

Haha desværre ikke, men har lige knappet en ekstra knap op i skjorten.

Mandlige sekretærer virker bare ikke på samme måde

Crystlazar
Crystlazar
I dag fik jeg en mail fra Sony med en streng advarsel om, at jeg skal opføre mig ordentligt på PlayStation Network.

Igår aftes spillede jeg noget PvP i Destiny, hvor jeg på et tidspunkt vandt over en anden spiller. Rimelig god match, intet udover det sædvanlige. Efterfølgende skriver vedkommende jeg lige spillede imod "pathetic meta player" til mig over over PS Messages, hvorefter jeg sendte et billede af Yoda med teksten "Offended you are, a fuck I don't give".

Han anmeldte mig og Yoda for "offensive content", og det resulterede åbenbart i en rigtig advarsel om en midlertidig suspendering af min konto. What the fuck. At han tager kontakt til mig og kalder mig patetisk for at vinde over ham i Destiny var Sonys mods rimelig ligeglade med. Så tager jeg sgu bare Yoda et andet sted hen!

Det havde jeg lige brug for at komme ud med. Tak.

Lilium11
Lilium11
Hvor ynkeligt at der ikke skulle mere til lol.

"This is for the players. But not the ones with a hint of character"

"Be Attitude For Gains!"
alex2life
alex2life
Citerer Crystlazar:
Han anmeldte mig og Yoda for "offensive content", og det resulterede åbenbart i en rigtig advarsel om en midlertidig suspendering af min konto. What the fuck. At han tager kontakt til mig og kalder mig patetisk for at vinde over ham i Destiny var Sonys mods rimelig ligeglade med. Så tager jeg sgu bare Yoda et andet sted hen!

Åh ja, har hørt alt om den slags alt for mange gange

Det er så plat at nogle spillere fyrer crap afsted men åbenlyst ikke kan tage imod det selv

Men heh, du burde prøve at sende en report afsted over hans kommentar og se hvad der sker

Crystlazar
Crystlazar
Citerer alex2life:
Åh ja, har hørt alt om den slags alt for mange gange

Det er så plat at nogle spillere fyrer crap afsted men åbenlyst ikke kan tage imod det selv

Men heh, du burde prøve at sende en report afsted over hans kommentar og se hvad der sker

Det gjorde jeg. Jeg fik et svar her imorges fra Sony, hvor der stod, at spilleren ikke havde brudt nogen regler. Jeg regnede dog heller ikke med, at jeg kunne få noget igennem, men det ville nu havde været dejligt

Tillagt 2017-12-10 14:10:
Citerer Lilium11:
Hvor ynkeligt at der ikke skulle mere til lol.

"This is for the players. But not the ones with a hint of character"

Ja, det er sgu lidt træls

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Crystlazar:
I dag fik jeg en mail fra Sony med en streng advarsel om, at jeg skal opføre mig ordentligt på PlayStation Network.

Igår aftes spillede jeg noget PvP i Destiny, hvor jeg på et tidspunkt vandt over en anden spiller. Rimelig god match, intet udover det sædvanlige. Efterfølgende skriver vedkommende jeg lige spillede imod "pathetic meta player" til mig over over PS Messages, hvorefter jeg sendte et billede af Yoda med teksten "Offended you are, a fuck I don't give".

Det havde jeg lige brug for at komme ud med. Tak.

Husk at Sony beskytter børnene!

Lidt af samme grund jeg ignorere idioter på Xbox Live. Hvis de sviner mig til blokere jeg dem bare. Jeg køber mine spil digitalt og ville blive ked af at miste dem pga idioter der fik mig til at blive en midlertidig idiot i frustration

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Joeyvind
Joeyvind
Sådan AGF

MSThychosen
MSThychosen
Hold kæft hvor er det frustrerende at være Liverpool fan, når man har det forsvar man har.. Når ja, vores anfører er sgu også skidt.. kæft en stopklods han er i spillet fremad.. og ikke eksisterende i defensiven...
frustrationer!!!!

i det mindste fik United da en på Hovedet i dag, så kan jeg da trøste mig med det ..

Joeyvind
Joeyvind
Ja det var skidt af Liverpool, og dårligt prioriteret af Klopp at sætte B spillere på banen i et derby.

Omvendt gjorde United det endnu værre, ved at parkere bussen i 75 minutter og håbe på det bedste.

Semi-god aften for mig, Skyblues vandt og ligner en klar mester. FCK fik kun uafgjort, men spillede ok taget deres udekompleks i betragtning.

MSThychosen
MSThychosen
synes bestemt heller Ikke det var en god kamp at prøve f.eks. Solanke af, vent med ham til et Hold som Burnley.. så han kan få lidt selvtillid .. og så jeg træt af Henderson, Jesus christ..! Milner skal ligge som en Sweeper foran det forsvar, og så Ryk Wajnaldum ind og helt ud med Henderson.. er egentlig ret godt tilfreds med Oxlade, kan godt lide ham, han arbejder og prøver alternativer når det går i stå
men ja, en rigtig øv startopstilling...

Haha ja så har du nok en bedre dag end jeg

Er dog glad for at Barca vandt en svær kamp, og at se Messi som den ene målscorer, verdens bedste for mit vedkommende

Lilium11
Lilium11
https://i.imgur.com/T3APGoM.png

Nogle fyre kan ikke tage et nej for et nej, hvad sker der

Citerer Mike JezZ:
Husk at Sony beskytter børnene!
Lidt af samme grund jeg ignorere idioter på Xbox Live. Hvis de sviner mig til blokere jeg dem bare.

Jeg har altid været tilhænger af at sende en kæk bemærkning tilbage i sådanne tilfælde, men det er da en skam hvis systemer nu skal bygges op om at straffe uskyldig adfærd når den der kaster første sten bare får lov at smutte igennem

"Be Attitude For Gains!"
Joeyvind
Joeyvind
Så er det officielt;

Damen og jeg har købt rækkehus i Hvissinge/Glostrup og skal flytte 1 februar - Vi glæder os så meget

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!