Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

alex2life
alex2life
Lyder ret lækkert Joey! Gz

Folkens! Har haft den mærkeligste samtale med en fremmed på FB her i går :I
Jeg er i gang med at sælge en jakke og bliver kontaktet af en mulig køber der leder efter netop sådan en jakke til kæresten
Han er dog lidt bekymret for om den vil passe hende da hun har "ret store bryster" - Jeg får målt jakken men han ved stadig ikke helt, så han foreslår at sende et billede og så kunne jeg jo bedømme hvorvidt den vil passe hende.
Tænkte hvorfor ikke - Hvis hun nu var 1 meter høj ville den næppe passe hende anyways så det kunne godt være at man kunne bedømme det :I
Han sender et billede og det er ikke rigtig til at bedømme... og så blev det spøjst.

Over den næste række beskeder skal jeg næsten tigge ham om ikke at sende billeder af sin kæreste og hendes store bryster og i stedet bare måle hendes jakke så vi kan sammenligne dem. Hans ene kommentar er bl.a. at han har et billede af hende i bikini hvis det er okay med mig :I

Anyways - Han tager sig sammen, får målt en jakke og den vil ikke passe... men så skriver han til sidst: "Sidespørgsmål: vil du se mere af min kæreste? : p".... hvilket giver mig en ret dårlig smag i munden :I

Overvejer ret meget at sende hende en besked og give en heads-up om hvad han skrev... men det føles også bare lidt... fucked på en måde :I Hvem ved, det kan være de har en fetish for den slags :I
Hvad ville I andre gøre?

MSThychosen
MSThychosen
Wtf..

Han lyder ret klam.. Jeg forstår dig godt i din tvivl omkring om du skal sige det, for det kan jo være det bare hænger sammen på den måde... men han lyder godt nok spøjs da.. Jeg ville som det mindste blokerer ham, og så ville jeg gøre op med mig selv, om hvorvidt det skulle siges til hende.. Det kan jo være Han er mere fucked endnu, og prøver så at opsøge dig igen..?

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg ville kontakte kæresten. Det virker meget underligt at kamp-sende bikini-billeder af sin kæreste til andre mænd. Så kan du i det mindste få klarsyn over om hun er med på den eller ej.

Aprops bikini-billeder - jeg har netop fået en Steam-controller til låns. Den glder jeg mig til at lege rundt med. Nogen der har erfaring?

Joeyvind
Joeyvind
Hvis det er af ubehagelig og seksuel karakter ville jeg melde vedkommende til politiet.

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Lilium11
Lilium11
Bah, den slags er pebernødder i forhold til hvad jeg har oplevet på nettet, så jeg ved præcis hvad du skal gøre! Der er ingen der har lyst til at få delt bikinibilleder af sig selv uden samtykke, så hiv lige fat i damen hvis du kan og fortæl hende om det.

Skulle det vise sig at være noget hun er afklaret med, så ville jeg lade den ligge ved det.

Satan's datter
alex2life
alex2life
Tak for svarene - Altså, nåede ikke at få nogle bikini-billeder heldigvis - Det fik jeg talt ham fra igen jo :I
Men ja, sender lige screenshots til kæresten og ser hvad hun siger

Crystlazar
Crystlazar
Citerer alex2life:
Tak for svarene - Altså, nåede ikke at få nogle bikini-billeder heldigvis - Det fik jeg talt ham fra igen jo :I
Men ja, sender lige screenshots til kæresten og ser hvad hun siger

Du må lige holde os opdateret. Det bliver spændende at høre, hvad hun svarer

alex2life
alex2life
Citerer Crystlazar:
Du må lige holde os opdateret. Det bliver spændende at høre, hvad hun svarer

Fik et svar fra hende men det giver ikke særlig meget :I

Hun skrev "Tak for det"

Lilium11
Lilium11
Der er nogen der kommer til at sove på sofaen i et stykke tid håber jeg

Satan's datter
Aalborg
Aalborg
Dammit... Hyggede mig nogle timer med Assassins Creed Origins... da jeg så ville starte det igen. Nothing... kan ikke starte det Kommer bare frem til skærmen hvor jeg skal trykke A... så smider den mig ud på Dashboard igen. Har prøvet at "clear cache" en 10 gange. Men det er jo ikke som den giver dig besked om at "cache cleared"... ja det er på Xbone. Andre spil virker fint.
Fanme irriterende.

Så nu er jeg nødt til at spille et af de andre ca 20 spil jeg har liggende...

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Det er en mærkelig verden vi lever i.

På Twitter fremgår det, at man i Sverige vil udarbejde et lovforslag, om at parter skal give samtykke, før at seksuelle aktiviteter udføres.

Ved næsten ikke om jeg skal grine eller græde.

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Lilium11
Lilium11
Mener du sådan på kontrakt eller hvad

Ellers synes jeg da det lyder ret normalt og på høje tid de får det indført

Satan's datter
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Samtykke til seksuelle aktiviteter er da temmelig normalt. Det er vel som sådan bare en uskreven lov der bliver indskrevet i lovgivningen?

alex2life
alex2life
Citerer Søren Svanhof:
Samtykke til seksuelle aktiviteter er da temmelig normalt. Det er vel som sådan bare en uskreven lov der bliver indskrevet i lovgivningen?

Tænker det samme

Så folk ikke kan sige "Hun sagde jo ikke nej!!?" - Fyr.... hun var bevidstløs :I

Joeyvind
Joeyvind
Citerer Søren Svanhof:

Jeg mener at der er forskel på at have en gensidig forståelse, også decideret at skulle give et samtykke.

At lovgive om det på baggrund af #MeToo er fuldstændig vanvittigt efter min mening.

Men det er en kompleks debat man nok ikke kan skrive sig til.

Lilium11
Lilium11
Oh well, alle ved jo at love kun er generelle retningslinjer og at du kun er skyldig hvis du bliver opdaget ;-3

Satan's datter
Aalborg
Aalborg
Citerer Lilium11:
Mener du sådan på kontrakt eller hvad

Det må det da næsten være... ellers kan den anden bare sig "NEJ det har jeg aldrig sagt"...
I 3 kopier... med vidner!!!

"let røven og gør noget"
Lilium11
Lilium11
Samtykke med NemID, i hørte det her første gang folks.

Satan's datter
Stant
Stant
Som om det ikke var besværligt nok alt det der sex i forvejen. Nu skal jeg fandme også have penalhus og kladdehæfte med.
Endnu mere stemningsdræber end størrelsen på noget andet jeg bruger i den sammenhæng..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
13brevkasse
13brevkasse
Jeg hader gåder og puzzle i spil hvem har dog fundet på det pjat midt i et actionspil.

Jeg elsker at skyde :-D
Lilium11
Lilium11
Idk jeg er down med den slags. Et change of pace så det ikke blever for meget af det samme. Det skal dog gøres ordentligt, ellers er det cancer Kigger på DIG uncharted!

Satan's datter
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Joeyvind:
Det er en mærkelig verden vi lever i.

På Twitter fremgår det, at man i Sverige vil udarbejde et lovforslag, om at parter skal give samtykke, før at seksuelle aktiviteter udføres.

Ved næsten ikke om jeg skal grine eller græde.

It's just Sweden doing Swedish stuff

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
alex2life
alex2life
Hmm - Faldt lige over den her i forhold til Sverige-debatten:

https://www.theguardian.com/world/2017/dec/20/sweden-to-move-burden-of-proof-in-rape-cases-from-claimant-to-the-accused-explicit-consent

Synes egentlig det giver meget god mening efter at have læst lidt ekstra om det

Og f.eks. den her del:
"Under the proposal, rape could be proven if the claimant did not give his or her explicit verbal agreement or clearly demonstrate a desire to engage in sexual activity."

Så som min originale kommentar til det....

Citerer alex2life:
Så folk ikke kan sige "Hun sagde jo ikke nej!!?" - Fyr.... hun var bevidstløs :I

Lilium11
Lilium11
>Sweden is moving to change its rape law to shift the burden of proof from the claimant to the alleged attacker,

Det er jo fuldkomment sygt i hovedet. Bevisbyrden bør altid ligge hos den anklagende, og hvis ikke man er enig i det hører man ikke hjemme i den civiliserede verden.

Satan's datter
Sturmgeist
Sturmgeist
Er der nogen der vi underskrive en samtykkeerklæring med mig? RAAAWR ;)

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!