Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

The_Dude
The_Dude
Citerer Søren Svanhof:
Citerer Aalborg ark souls til Switch confirmed!!!!!!
Jeg er totalt klar på det.

Måske man skulle prøve for første gang

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
Åh ja, Dark Souls. Det er noget tid siden jeg har spillet det, men er da frisk på at tage en tur mere, denne gang uden en framerate der giver gode argumenter for at hive en flok FromSoftware drenge for en menneskerettighedsdomstol. Jeg kigger på dig Blight Town!

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer Lilium11:
Åh ja, Dark Souls. Det er noget tid siden jeg har spillet det, men er da frisk på at tage en tur mere, denne gang uden en framerate der giver gode argumenter for at hive en flok FromSoftware drenge for en menneskerettighedsdomstol. Jeg kigger på dig Blight Town!

Der er grund til at jeg kun har spillet PC verisonen med DSfix.

FreshWater
FreshWater
Det bliver et nej herfra ift. Dark Souls.... er alt for glad for min Switch til at se den blive smadret i arrigskab

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Aalborg:
Dark souls til Switch confirmed!!!!!!

ugh... -_-

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Snake
Snake
Ugh Dark Souls. Jeg troede jeg var færdig med 3'eren indtil jeg opdagede at man skulle dræbe hende der den gamle dame som bliver til den der danser for at komme videre med spillet. Jeg kom aldrig forbi hende hun er bare pisse umulig at klare.

alex2life
alex2life
Citerer Snake:
Ugh Dark Souls. Jeg troede jeg var færdig med 3'eren indtil jeg opdagede at man skulle dræbe hende der den gamle dame som bliver til den der danser for at komme videre med spillet. Jeg kom aldrig forbi hende hun er bare pisse umulig at klare.

Damn Snake! Du må op på hesten igen

Men ja, hun er ret spøjs at kæmpe imod - Man rammer hende en masse gange uden nogen reaktion men så siger det bare swish swush slash og så er hun danset gennem lokalet med sine klinger og du ligger på jorden på vej til at dø

Men op på hesten igen! For nogle af de senere boss-kampe er så fede at du ikke må gå glip af dem

MSThychosen
MSThychosen
Jeg fik i dag at vide, af en pige på ca. 15-16 år, at jeg lignede en af dem fra City Bois... wat..

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Snake
Snake
Citerer alex2life:
Citerer Snake:Ugh Dark Souls. Jeg troede jeg var færdig med 3'eren indtil jeg opdagede at man skulle dræbe hende der den gamle dame som bliver til den der danser for at komme videre med spillet. Jeg kom aldrig forbi hende hun er bare pisse umulig at klare.

Damn Snake! Du må op på hesten igen

Men ja, hun er ret spøjs at kæmpe imod - Man rammer hende en masse gange uden nogen reaktion men så siger det bare swish swush slash og så er hun danset gennem lokalet med sine klinger og du ligger på jorden på vej til at dø

Men op på hesten igen! For nogle af de senere boss-kampe er så fede at du ikke må gå glip af dem

Jeg har også tænkt mig at begynde igen.
Nogen af jer der har nogle tips til hvordan jeg skal klare hende. Det jeg hader med hende er at hun er virkelig svær at forudse også skader hun VILDT meget.

Tillagt 2018-01-12 21:51:
Jeg har tænkt meget på at købe Bloodborne da det er ret billigt kan i anbefale det.

alex2life
alex2life
Citerer Snake:
Jeg har også tænkt mig at begynde igen.
Nogen af jer der har nogle tips til hvordan jeg skal klare hende. Det jeg hader med hende er at hun er virkelig svær at forudse også skader hun VILDT meget.

Du kan altid prøve at summon en sunbro - Det er altid godt at få lidt hjælp og samtidig er det altid sjovt at se hvem der popper op - Det er de mærkeligste spillere jeg har set

Og ellers så spil den ret defensivt - To slag, og så rul på afstand. Måske smid alt armor af og tag et godt skjold på så du kan blocke bedre mens du stadig ruller ordentligt

Hvilke våbentyper bruger du?

Men det du beskriver er netop hvorfor hun er så fed på en måde. Hun baiter folk så ekstremt meget fordi hun netop går fra rolig til crazy som blev der trykket på en knap
Man når lige at blive grådig og tænke man kan få et slag mere ind og så går det løs ;P

Så tag det roligt, få nogle enkelte slag ind mens du resten af tiden holder afstand. Hvis hun stadig driller, så evt. summon en sunbro eller se om du skal prøve med andet gear på

Citerer Snake:
Jeg har tænkt meget på at købe Bloodborne da det er ret billigt kan i anbefale det.

KØB DET!
Dets combat er dog hurtigere end Dark Souls så forvent en masse fjender der er mere som Dancer - De er aggressive som bare pokker

Hvis du er den mindste smule fanget af Souls-serien, så vil du uden tvivl også blive hooked af Bloodborne

En heads-up dog. Det første område kan godt virke ret intimiderende og giver dig uden tvivl et par hårde lussinger - Det er lavet så man bliver forberedt på resten af spillet
Du brokker dig ikke over et slag på håndleddet hvis du allerede er blevet sparket i maven gentagne gange mens du ligger ned

Dets theme er dog ekstremt interessant og jeg håber så meget at FromSoftware vælger at genskabe den stemning/atmosfære i et andet spil for damn... køb det!

Lilium11
Lilium11
Sørg for at have godt med stamina og brug let rustning for alt i verden. Har en buddy der kommer ud for nogenlunde de samme problemer som du beskriver der og han går bare fuld pladerustning og skjold og tænker at så går det nok alt sammen men det kan hans stamina sgu' ikke holde til

Hvis du sørger for at dit loudout kun har en vis vægt ud af det optimale, (jeg har altid haft en tradition for at rende rundt i Shadow-settet fordi det cool og let ) så får du hurtigere rul og hurtigere stamina regen. Hvis ikke du har opdaget det så kan man undgå angreb ved at time et rul med angrebet, såkaldt i-framing dvs. du har frames når du ruller hvor din hitbox ikke er aktiv og det kan du bruge til at undgå næsten al skade hvis du timer det korrekt.

Hvad angår våben så ville jeg anbefale enhåndssværd som det standard du starter ud med som ridder. Kan ikke huske hvilken enhancement der er bedst, men jeg tænker at Fire eller Raw er godt for dit rå skadesoutput.

Og ja, køb Bloodborne, selv en 60fps snob som jeg vil sige at det er et godt spil

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
Lilium11
Lilium11
Har aldrig været den store fan af Zweihander, de store våben virker lidt langsomme, så vil jeg hellere have nogle våben der kan angribe hurtigt i stedet så jeg ikke bliver så let fanget ude af stand til at undvige

Bortset fra i 2'eren, der kunne jeg godt lide at rende rundt med en af de der Large Clubs fordi dens to-håndede special move ikke blot skader sindssygt meget men også lægger næsten alt i gulvet... og så kan du ellers bare monster misbruge dem ved bare at stå klar og vente på at de rejser sig hvorpå du så smadrer dem ned igen lol.

Dark Souls er ikke sværere end man gør det til

Snake
Snake
Jeg bruger normalt bare fallen knight armor set eller undead legion set pågrund af fashion souls. Som våben bruger jeg normalt bare et one hand økse eller sværd sammen med et skjold som jeg normalt ikke bruger.

alex2life
alex2life
Citerer Snake:
Jeg bruger normalt bare fallen knight armor set eller undead legion set pågrund af fashion souls. Som våben bruger jeg normalt bare et one hand økse eller sværd sammen med et skjold som jeg normalt ikke bruger.

Hvis du ikke bruger dit skjold kan du lige så godt droppe det så din vægt går ned
Eller læser jeg det forkert og du bare ikke normalt bruger skjold? :I

Anyways, som Lillium skriver:
Citerer Lilium11:
Hvis du sørger for at dit loudout kun har en vis vægt ud af det optimale, (jeg har altid haft en tradition for at rende rundt i Shadow-settet fordi det cool og let ) så får du hurtigere rul og hurtigere stamina regen.

Lilium11
Lilium11
Citerer Lilium11:
Hvis du sørger for at dit loudout kun har en vis vægt ud af det optimale

Hvorfor skriver jeg optimale, jeg mener tydeligvis maksimale lol, guldkorn fra klokken 4:52 om morgenen

Joeyvind
Joeyvind
Lige kommet hjem efter weekend i Aalborg.

Kan anbefale at flyve hjem. Mød 30 minutter før afgang, 35 minutters flyvetid og nu hjemme i CPH.

Lækker følelse i stedet for DSB og motorvej .

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Lilium11
Lilium11
Fra København til Aalborg med DSB lyder sgu' også som en straf, vil overveje den anbefaling kraftigt hvis det nogensinde skulle blive aktuelt for mig

13brevkasse
13brevkasse
Jeg prøver lige igen for det kan da umuligt passe at der er ikke er nogen herinde
på Gamereactor som kan svare på mit spørgsmål.

Jeg ejede Assassin's Creed Brotherhood til min Xbox 360 og til den der købte jeg også
DLC: The Da Vinci Disappearance, nu har jeg så købt en Xbox One og spillet Assassin's Creed® The Ezio Collection til Xbox one.
Kan det passe at jeg igen skal købe DLC: The Da Vinci Disappearance,
for jeg troede at en DLC fulgte med spillet og ikke med konsollen.

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Jeg prøver lige igen for det kan da umuligt passe at der er ikke er nogen herinde
på Gamereactor som kan svare på mit spørgsmål.

Jeg ejede Assassin's Creed Brotherhood til min Xbox 360 og til den der købte jeg også
DLC: The Da Vinci Disappearance, nu har jeg så købt en Xbox One og spillet Assassin's Creed® The Ezio Collection til Xbox one.

Jep, du skal købe det igen

Du har jo købt et "nyt spil" da det er på en anden platform

The_Dude
The_Dude
FIFA 18 til switch har solgt mere end til PS4 i Japan :o over 80k stk
Imponerende alligevel

Y can't metroid crawl ?
13brevkasse
13brevkasse
Citerer alex2life:

Jep, du skal købe det igen

Du har jo købt et "nyt spil" da det er på en anden platform

Øv men tak for svaret du er en guttermand.

Jeg elsker at skyde :-D
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Glædens dag! Kan overgive mig til et nyt spil som jeg ikke må tale om (men nogen af jer sikker kan gætte hvad er), og fik min førsteprioritering til min første praktik periode. God weekend, venner, kys-kys.

Snake
Snake
Jeg sidder stadig fast ved Dancer of boreal alley. Har ikke nogen flere tips jeg kan bruge til at dræbe hende.

alex2life
alex2life
Citerer Snake:
Jeg sidder stadig fast ved Dancer of boreal alley. Har ikke nogen flere tips jeg kan bruge til at dræbe hende.

Har du prøvet at summon nogle folk til at hjælpe?
Hold dig til en summon dog - Jo flere folk, jo mere HP får hun

Så det er bedst at begrænse sig

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!