Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Lilium11
Lilium11
Ved ikke om det hjælper, men der er en masse info om den slags spil at finde på Wiki'er som denne, prøv om noget her måske hjælper: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dancer+of+the+Boreal+Valley

Der er åbenbart hele 4 strategier at prøve. Ved ikke om det kunne være noget, men et forsøg værd

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Citerer Snake:
Jeg sidder stadig fast ved Dancer of boreal alley. Har ikke nogen flere tips jeg kan bruge til at dræbe hende.

Hun er også en strid kælling. Jeg havde held med hurtige våben (den der lange stikke-sabel-ting). Og så smadrede jeg stolene omkring mig, så jeg bedre kunne løbe fra hende. Kan godt lide hende, for man kan virkelig få meget ud af at lære hendes angreb at kende.

Other M.
13brevkasse
13brevkasse
Jeg spiller Far Cry 4 igen og denne gang snyder jeg en lille smule
man skal jo bla. slå en masse tiger, løver, næsehorn ihjel og jeg har denne gang
snuppet en vogn med maskingevær og køre rundt og smider kødlunser, og så er det ret nemt at dræbe mange af dem hurtigt.
Men måske det ikke er så meget snyd alligevel men mere godt tænkt

Jeg elsker at skyde :-D
The_Dude
The_Dude
Citerer 13brevkasse:
man skal jo bla. slå en masse tiger, løver, næstehorn ihjel og jeg har denne gang
snuppet en vogn med maskingevær og køre rundt og smider kødlunser, og så er det ret nemt at dræbe mange af dem hurtigt.

Intet snyd når det er inden for spillets præmisser og muligheder

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
True, jeg ville nok betegne det som kløgtigt spillet

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
man skal jo bla. slå en masse tiger, løver, næstehorn ihjel og jeg har denne gang

Det er da bare smart

Jeg skulle f.eks. bruge en del grævlinge-skind, så kørte over til et område hvor jeg kunne finde dem. Her smed jeg så kødlunser foran bilen, bakkede lidt op, ventede til der dukkede en grævling op og så blev den da bare kørt over

Og sådan gjorde jeg til jeg havde nok skind til at crafte hvad end jeg nu havde brug for

MSThychosen
MSThychosen
stakkels grævlinger (((

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Ak-master
Ak-master
Dropper lige denne her fra le Don hamselv (10 sekunders klip men del af en længere kortfilm):
https://youtu.be/vSb-nV8l2QY?t=2m39s

Hvor sjovt kan det lige være, right? Men lige så snart han siger "doooy yooou" er jeg færdig af grin igen.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Aalborg
Aalborg
Citerer Snake:
Jeg sidder stadig fast ved Dancer of boreal alley. Har ikke nogen flere tips jeg kan bruge til at dræbe hende.

Det er derfor man kan summon hjælp

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Citerer alex2life:
Citerer 13brevkasse:Jeg spiller Far Cry 4 igen og jeg har denne gang

Det er da bare smart

Jeg skulle f.eks. bruge en del grævlinge-skind, så kørte over til et område hvor jeg kunne finde dem. Her smed jeg så kødlunser foran bilen, bakkede lidt op, ventede til der dukkede en grævling op og så blev den da bare kørt over

God ide pånær at jeg køre elendigt så der er større chance for at jeg ender med at køre i vandet eller at påkøre et træ

MSThychosen
MSThychosen
Andre der oplever problemer med Playstation network lige nu?

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
God ide pånær at jeg køre elendigt så der er større chance for at jeg ender med at køre i vandet eller at påkøre et træ

Det er ikke et Far Cry-spil uden man kører en Jeep udover en bjergside, ned i en grøft, ind i samtlige træer i vejsiden, ind i civile, i en sø osv

Aalborg
Aalborg
Citerer alex2life:
Det er ikke et Far Cry-spil uden man kører en Jeep udover en bjergside, ned i en grøft, ind i samtlige træer i vejsiden, ind i civile, i en sø osv

Eller løsne håndbremsen på folks biler

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Citerer alex2life:
Det er ikke et Far Cry-spil uden man kører en Jeep ind i civile

Jeg bliver lidt såret over at de civile flygter når jeg kommer kørende

Tillagt 2018-01-24 23:42:
Spoiler alert

Nu er det anden gang at jeg spiller Far Cry 4 og jeg anede intet om denne hemmelighed,
har I andre prøvet at vente i starten af spillet?

Secret Ending
At the very beginning of the game, Ajay is brought to Pagan Min, where he is also introduced to Paul De Pleur. At the end of the conversation, Pagan tells you to sit still and wait for him to come back. Normally, you would leave and properly begin the game, but if you wait around for about 13-15 minutes, then Pagan will actually come back and bring you to Lakshmana.

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Nu er det anden gang at jeg spiller Far Cry 4 og jeg anede intet om denne hemmelighed,
har I andre prøvet at vente i starten af spillet?

Først efter at jeg læste om det på nettet - Ret fed lille detalje egentlig

MSThychosen
MSThychosen
åååhhh.. skulle have været i seng for 2 timer siden - Damn you Destiny!!

Stant
Stant
Er i gang med FFX og er kommet til Yunalesca-kampen.. Det spil er så fucking broken nogle gange..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
alex2life
alex2life
Så er vi done med Aalborg efter flyttesyn tidligere i dag!
Så skal der bare samles møbler igen, pakkes en masse crap ud og så kan der snart være lidt mere tid til gaming igen!

Så må vi dog se om min ps4 føler sig forrådt over at have ligget i en skuffe i nogle dage nu

Stant
Stant
FFFUUUUUUUUUUUUUUUCK YUNALESCA!!!!!!¡!!!!!!!!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Alex vi er i hvert fald flere der føler os forrådt over dit fravær..!

Stant :

tror du ikke du skal ha dig en astronaut is og så lige tage en pause?? Det lyder frustrerende..

Stant
Stant
Yup, nu grinder jeg bare til hun ikke er noget problem.. Fuck det her spil og dets progressions-system!

BUT I CAN'T STOP PLAYING!!!

Lilium11
Lilium11
Problemet med Final Fantasy X er at man ikke kan springe mellemsekvenserne over så det kan godt blive irriterende hvis man sider fast ved en boss, særligt denne her da scenen er ret lang... hvilket bringer mig til Square Enix... i havde ÉT job med den remake... scene-skip, wtf?!

Anyways, Yunalesca. Ikke så slem hvis du ved hvad du laver.

Hun counter med et melee-angreb der dispeller spells så begynd med ikke at angribe, istedet smid hastega med Tidus og buff dit party med cheer 5 gange mens de andre parerer. cheer buffer dit angreb og forsvar og kan ikke fjernes med dispel. Sørg for at have nogen med der kan fjerne silence og darkness, de kan være pænt træls. Sørg for at holde øje med hvornår du slår 2nd form ihjel, for hun indleder 3. fase med Megadeath som insta-dræber alle der ikke enten er immune overfor instant death eller er zombie. Brug en Aeon til at dræbe anden form med, den vil være immun overfor Megadeath.

3. form kan være ret nedern for den bruger Mindblast hvilket forbander dine guys så de ikke kan bruge Overdrives, men her kan du bare top cheese spillet ved at have farmet dine aeon's overdrives op så de alle sammen er parate til at smide hvad der formentligt vil være 9999 per styk, du har mindst 5 på dette tidspunkt. Bossen har omkring 60000 HP, do the math.

Virker dog kun hvis du har holdt Yuna's stats ved lige... det håber jeg lidt du har

Stant
Stant
Har ikke nogle problemer med fase et og to, bruger Reflect på alle mine mænd og Shell på Yunalesca, men vil helt sikkert lige huske Cheer x5. Hastega bliver vist desværre dispelled. Men prøver igen.

Det er sådan set Mind Blast der fucker mig hver gang med Confusion, men har intet Confuse-ward gear og har ikke været heldig at finde noget.

Og nej, havde forsømt Yuna for meget, selvom jeg egentlig troede jeg var meget godt med.
Men tror jeg vil tage rådet med Aeonsne.
Og så måske trods alt grinde Yuna op så hun i det mindste har Holy. ;P

Og jep. De cutscenes er virkelig lort med lort på.
Havde også problemer ved 3. Seymour fight, og fuck det var belastende at skulle igennem samme film hver gang..

MSThychosen
MSThychosen
open by night i rosengård centeret.. på arbejde til 22, og så på arbejde igen lørdag klokken 10... kedelig weekend jeg går i møde.. håber jeg kan nå lidt Destiny ekspansion...

Joeyvind
Joeyvind
Som husejer stiller man pludselig nye spørgsmål til tilværelsen; som hvilken skuffe kommer man flydende vaskemiddel i?

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!