Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
Jeg skal nå at tabe mig 4kg frem til d. 31/3... Det burde være nemt, er bare så svag når det kommer til kost

Min kæreste drager snart til Ecuador, d. 3/3-31/3 er jeg alene hjemme, så den skal bare ha afslapning for alle pengene
overvejer at købe Monster Hunter World, og så ellers bare gå løs i det hele Marts

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Som husejer stiller man pludselig nye spørgsmål til tilværelsen; som hvilken skuffe kommer man flydende vaskemiddel i?

Jeg er ret imponeret over at det spørgsmål først dukker op hos dig nu

Og så alligevel ikke, nu har min kæreste og jeg været husejere i 2 år, og jeg er overbevist om at hvis jeg spørger ham hvor det skal hældes i, så kan han ikke svare men han får så heller ikke lov til at vaske tøj herhjemme, hvilket sjovt nok passer ham ganske fint..

- En dude i forklædning..
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Carmillah:
Citerer Joeyvind om husejer stiller man pludselig nye spørgsmål til tilværelsen; som hvilken skuffe kommer man flydende vaskemiddel i?

Og så alligevel ikke, nu har min kæreste og jeg været husejere i 2 år, og jeg er overbevist om at hvis jeg spørger ham hvor det skal hældes i, så kan han ikke svare men han får så heller ikke lov til at vaske tøj herhjemme, hvilket sjovt nok passer ham ganske fint..

Fritaget for "vaskemaskine" tjeneste, - det lyder fornuftigt.

Hvis bare jeg havde én, som gad lægge tøj sammen ville jeg være tilfreds. Det er simpelthen den mest absurde og ligegyldige opgave.

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Stant
Stant
Citerer Joeyvind:
Citerer Carmillah:Citerer Joeyvind om husejer stiller man pludselig nye spørgsmål til tilværelsen; som hvilken skuffe kommer man flydende vaskemiddel i?

Hvis bare jeg havde én, som gad lægge tøj sammen ville jeg være tilfreds. Det er simpelthen den mest absurde og ligegyldige opgave.

Det er der hvor man taget konsekvensen og beslutter at det er spild af liv at lægge det sammen og bare smider det i en skuffe.

Ja, mit tøj er ofte en smule krøllet. ^^

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Lilium11
Lilium11
Samme her, med ekstra vægt på én skuffe.... og det er vist egentligt mere en ikea pose end det er en skuffe. Det er så nemt et liv kan være når man er to personer der bor sammen og begge to har hoveder der fungerer isoleret fra hvad "man" gør

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
MSThychosen
MSThychosen
Jeg er også blevet forbudt at vaske vores tøj - det mest fordi jeg er så farveblind at det kun kan gå galt, jeg kan f.eks. slet ikke se farven lyserød, den er enten hvid eller grå... så allerede der kan i nok se hvilke kaotiske sager jeg kan lave med sådan en bandit af en vaskemaskine

og er helt med på vognen med, at folde tøj er den værste form for huslige pligt der findes.......

Lilium11
Lilium11
Ville stadig hellere folde tøj sammen end at vaske gulv. Det må da nok være den værste!

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games. https://steamcommunity.com/id/Nazrin420/
13brevkasse
13brevkasse
Citerer MSThychosen:
tror du ikke du skal ha dig en astronaut is og så lige tage en pause??

Jeg savner den is med vingummi

Jeg elsker at skyde :-D
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:

Da vi købte huset etablerede jeg et walk-in closet med uhyre meget bøjleplads som det første. Så alt man tager over hovedet, det har vi hængende på bøjler. Hvis det ikke var sådan, så tror jeg at jeg havde anskaffet mig den plastikfætter Sheldon fra Big Bang Theory bruger til at lægge tøj sammen med...

Manden har 40-50 t-shirts + diverse skjorter, så han nyder godt af at kunne stå og 'bladre' sig igennem udvalget.

Citerer Lilium11:
Ville stadig hellere folde tøj sammen end at vaske gulv. Det må da nok være den værste!

Den plads går til manuel opvask hos mig. Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg hader det. Jeg har desuden også sådan en hysterisk ting med madrester og snask på tallerkener eller bestik efter spisning. Hvis jeg kommer til at røre ved det med fingrene, selv hvis det er fra min egen tallerken, så vender det sig næsten i mig. Og så går jeg ret meget op i mine negle, og hænder i vand + pæne negle = grimme og ødelagte negle.

The_Dude
The_Dude
Citerer Carmillah:
Den plads går til manuel opvask hos mig. Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg hader det. Jeg har desuden også sådan en hysterisk ting med madrester og snask på tallerkener eller bestik efter spisning. Hvis jeg kommer til at røre ved det med fingrene, selv hvis det er fra min egen tallerken, så vender det sig næsten i mig

Lyder præcis som min kæreste hehe :o

Y can't metroid crawl ?
13brevkasse
13brevkasse
Infiltrér pakhus (Far Cry 4) Xbox One.

Jeg har nu prøvet fire gange og efter jeg har dræbt alle fjender
så skal jeg op bag i lastbilen og jeg har prøvet at hoppe/gå direkte fra pakhuset
og ind i lastebilen men det kan jeg ikke og jeg har prøvet at snige mig rundt om pakhuset og op i lastbilen, så starter en snak med Amita og så bliver skærmen helt sort.

Har I andre haft det samme problem og hvad kan jeg gøre?

Lilium11
Lilium11
I forhold til den slags fejl og tekniske problemer er det nok klogere at google problemet på engelsk i stedet for at spørge i et dansk forum, hvis der er en løsning på problemet derude så er det mere sandsynligt at du finder den på den måde

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Lilium11:
I forhold til den slags fejl og tekniske problemer er det nok klogere at google problemet på engelsk i stedet for at spørge i et dansk forum, hvis der er en løsning på problemet derude så er det mere sandsynligt at du finder den på den måde

Jeg troede jeg havde lov til at spørger på dansk i et dansk spilforum
især når jeg ikke er god til engelsk og fordi gamereactor er en spilleside hvor vi hjælper hinanden.

Lilium11
Lilium11
Ro på makker, selvfølgelig har du lov til det, bare et forslag Håber da nogen kan hjælpe så

MSThychosen
MSThychosen
tror sgu bare lilium mente, at du nok møder flere på et engelsk forum som har oplevet noget lignende, da det er langt flere mennesker på tværs af verdenen som kan engelsk end dansk

hvis du har brug for hjælp til en oversættelse, så vil jeg gerne hjælpe, og sikkert andre herinde også hvis det er!

Joeyvind
Joeyvind
Udover en flytning samt køreprøve har jeg haft 14 ret vilde dage, som jeg lige har lyst til at dele.

Søndag opdager jeg en potentielt spændende stilling, som jeg valgte at søge.
Onsdag var jeg til jobsamtale.
Torsdag: fik jeg besked om, at i stedet for at alle kandidater ville blive indkaldt til runde 2 samtale, fik jeg tilbudt stillingen med det samme. Jeg bad om ekstra betænkningstid.
Fredag: fortalte jeg det til min afdelingschef og bad i stedet om en fastansættelse.
Mandag: afslog jeg jobtilbuddet.
Tirsdag: Nu er jeg så fastansat.

Bum.... (Jeg dumpede så køreprøven) ..

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Joeyvind -

Tillykke med fastansættelsen! Det er da ikke dårligt. Og lækkert med et skulderklap fra den virksomhed som du så valgte ikke at blive ansat hos

-

Er der nogen her i tråden der spiller The Division på PS4 og måske er friske på at køre noget co-op ind i mellem (om aftenen)? Add mig gerne på PSN. Helst med speak på, det gør det lidt lettere

Aalborg
Aalborg
Citerer 13brevkasse:
Infiltrér pakhus (Far Cry 4) Xbox One.

Jeg har nu prøvet fire gange og efter jeg har dræbt alle fjender
så skal jeg op bag i lastbilen og jeg har prøvet at hoppe/gå direkte fra pakhuset
og ind i lastebilen men det kan jeg ikke og jeg har prøvet at snige mig rundt om pakhuset og op i lastbilen, så starter en snak med Amita og så bliver skærmen helt sort.

Har I andre haft det samme problem og hvad kan jeg gøre?

Kan ikke huske det men brugte lige lidt google.... du er ikke alene med dit problem!
En gut siger at løsningen er :bliv ikke opdaget... kom ind bag fra varehuset.. brug kun bue og pil.. dræb kun de der er absolut nødvendigt..(3 fyre)... hold dig lavt... snig op bag i lastbilen.

Pøj pøj

"let røven og gør noget"
Sturmgeist
Sturmgeist
Hvis I nogensinde undrer jer over, hvor ham Sturmgeist blev af, så er jeg flyttet til Hyrule og jeg er meget lykkelig her. Måtte dog tage afsted uden min kæreste, men på en stille aften, når jeg kigger ud over de rullende bakker og ser vinden hvisle igennem græsset, så er det som om at jeg stadig kan høre hendes stemme sige "Skat, gider du ikke at lægge controlleren fra dig, din mad bliver kold". Det er sjovt hvordan ens sind på den måde kan spille én et puds.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
Sturmgeeeeeiiiiiiist?

Haha! Efter hvad der skete sidste gang?!!

.. Jeg er på.

Hold kæft det er sgu lige pludselig blevet nogle år siden alligevel. O_O

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
MSThychosen
MSThychosen
må vi andre lige høre det???

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sturmgeist:
Haha! Efter hvad der skete sidste gang?!!

.. Jeg er på.

Hold kæft det er sgu lige pludselig blevet nogle år siden alligevel. O_O

Well, jeg er bare træt af at jeg gik inden det blev rigtig sjovt!

Og JA, hvor mange år er det lige siden?! 10 år eller sådan noget?!!!??

Og jeg kunne sgu godt lige klare sådan en omgang Gamers Night igen. De har været ret hyggelige allesammen på hver deres måde. Har du egentlig stadig den video hvor jeg bliver tværet ud af Psykocyber i Just Dance?

Citerer MSThychosen:
må vi andre lige høre det???

Åh, den må han selv fortælle.. Jeg er ikke typen der hænger andre ud

MSThychosen
MSThychosen
det lyder voldsomt, og lige noget for mig

Det er dog lidt kedeligt at læse, hvordan forummet var i fordums tid, kontra nu - well, alt kan vel bygges op igen, selv Romerriget!
hvis der er stemning for sagerne, vil jeg gerne være med arrangør af et meet up en weekend

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer MSThychosen:
det lyder voldsomt, og lige noget for mig

Det er dog lidt kedeligt at læse, hvordan forummet var i fordums tid, kontra nu - well, alt kan vel bygges op igen, selv Romerriget!
hvis der er stemning for sagerne, vil jeg gerne være med arrangør af et meet up en weekend

Ja, det er da smadder ærgerligt at du ikke var med herinde dengang. Du virker til at være en cool gut og er altid rar og behagelig i din debatstil og ja, du har helt ret!

Jeg er helt frisk på at finde ud af noget en dag, hvis der er mere interesse for det

Tillagt 2018-02-16 20:16:
https://www.gamereactor.dk/artikler/68883/Gamers+Night/

https://www.gamereactor.dk/artikler/70417/Gamers+Night+2/

Jaja, de første to omgange blev foreviget her på siden. Og det er så 10 år siden. Så var jeg jo stadig teenager på de billeder. Høhøhø, det er sgu meget sjovt at se igen.

Og i år fylder jeg så 30

Så måske er det 8-9 år siden med den *host* episode *host* Sturmgeist og jeg hentyder til.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!