Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Carmillah
Moderator
Carmillah
Ah ja, jeg havde ikke lige tænkt over din alder. Det er nok begrænset hvor meget en 10-årig kan bidrage med på et forum

Og vi kender nok alle til det med at man kan krumme tæer over hvordan man selv var da man var lidt yngre Jeg var selv 16 år da jeg startede herinde på GR, men jeg må have været vældigt stille og rolig. Jeg har trods alt været moderator i 12 år.

Og nu vi er ved at remse perioder op.. Jeg har gamet i 24 år!

Vi kan da bare lave en tråd herinde. Og/eller en blog. Det er i hvert fald en start. Jeg har i min tid herinde mødt utrooolig mange mennesker, både brugere og diverse ansatte fra redaktionen. Det er altid godt at mødes med folk man har noget tilfælles med, og her ved vi da at vi i hvert fald har ét godt emne at kunne snakke om allesammen

Og Sturmgeist (jeg ved du kigger med)?! Jeg savner din gamle avatar med Max

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
Det tror jeg ville alle bare skal være glade for vi slap for

Det er da alligevel noget af en bedrift!

Damn... det længere end jeg har levet... impressive!

Det vil jeg da lige smide noget ild på, den ide!

Jeg har endnu til gode at møde nogle herinde fra, dog har jeg hvervet mig 3 afbsolut gode venskaber hvis du sprøger mig, nogle jeg bestemt ikke ville være foruden Jeg har til gode at møde dem, men chatten har jeg kørende, og den ene har jeg snakket med i 4 år nu, så det jo en lækker bedrift

Jeg starter en tråd nu

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
13brevkasse
13brevkasse
Jeg fandt en anden løsning på mit Far Cry 4 problem
jeg gik ned i Gamestop og fik byttet mit spil og så virkede den mission for det var åbenbart
mit spil som der var noget i vejen med.

Jeg elsker at skyde :-D
The_Dude
The_Dude
Jeg var aldrig med til de der gamer nights. Var alt for genert :p

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
dude så har du chancen nu ;)

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
Åh, den må han selv fortælle.. Jeg er ikke typen der hænger andre ud

Du er god af dig Carmillah

Jeg drak om kap med en anden bruger herindefra og kom til at sjatbrække mig lidt på gulvet på vej ud til kummen. Så vidt jeg husker var det GR bruger Container som måtte gribe mop og spand. Hvis han læser med her - så skylder jeg vist en kvajebajer, eller måske en sodavand ville være en bedre idé.

Citerer Carmillah:

Max avatar: Remastered (marginalt højere opløsning end før).

Citerer Carmillah:
Og jeg kunne sgu godt lige klare sådan en omgang Gamers Night igen. De har været ret hyggelige allesammen på hver deres måde. Har du egentlig stadig den video hvor jeg bliver tværet ud af Psykocyber i Just Dance?

Hmmm... lad mig prøve at kigge i gemmerne. har stort set ryddet hele min facebook, da jeg til sidst alligeevel kun brugte den som messenger og til at holde styr på fester. Den aften var jeg vist medvirkende til at få chefredaktøren drukket sig lidt kuldret. Jeg tror vist bare at jeg er en dårlig inflydelse.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Ak-master
Ak-master
Citerer Carmillah:

Det burde være kriminelt for gamle brugere at skifte deres avatar!

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Ak-master:

Det gik lige op mig at du ikke er 13 år længere. Synes også du var blevet så velskrivende for en folkeskoleelev.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sturmgeist:
Hmmm... lad mig prøve at kigge i gemmerne. har stort set ryddet hele min facebook, da jeg til sidst alligeevel kun brugte den som messenger og til at holde styr på fester. Den aften var jeg vist medvirkende til at få chefredaktøren drukket sig lidt kuldret. Jeg tror vist bare at jeg er en dårlig inflydelse.

Well, det er okay. Jeg blev blot nysgerrig. Du behøver ikke at grave mit gamle defeat frem

Og fantastisk med skift af avatar, nu kan jeg kende dig igen!

Citerer Ak-master:

Enig! Selvom jeg godt nok selv har skiftet et par gange eller 5.

Citerer Sturmgeist:
Det gik lige op mig at du ikke er 13 år længere. Synes også du var blevet så velskrivende for en folkeskoleelev.

Det glæder mig at jeg ikke er helt 'alene' herinde, men at der stadig er nogle andre gamle hoveder.

Ak-master
Ak-master
Citerer Sturmgeist:
Det gik lige op mig at du ikke er 13 år længere.

Nej, sådan går det jo. Er dog ikke fyldt 30 endnu.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Ak-master -

Vi kom da egentlig herind meget tæt på hinanden, kan jeg se på datoerne. Eller, jeg kiggede meget herinde før jeg lavede en bruger godt nok. Du har godt nok været ung dengang!

Ak-master
Ak-master
Citerer Carmillah:
Vi kom da egentlig herind meget tæt på hinanden, kan jeg se på datoerne. Eller, jeg kiggede meget herinde før jeg lavede en bruger godt nok. Du har godt nok været ung dengang!

Jeg lavede en bruger herinde efter at have samlet GR-magasinet op nogle gange. Uden dog at gøre synderlig brug af den. Jeg var nemlig allerede aktiv på det officielle Playstation forum, men da det døde omkring årsskiftet fandt jeg for alvor tilbage til GR - altså i starten af 2006.
Jeg nåede altså lige at oprette min bruger som 12-årig. Så det ville faktisk i dag svare til at en ny bruger blev oprettet af et barn født omkring samme tidspunkt, som da jeg oprettede min bruger i sin tid...

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Ak-master:
Nej, sådan går det jo. Er dog ikke fyldt 30 endnu.

Det kommer meget hurtigere end du tror - mark my words.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sturmgeist:
Det kommer meget hurtigere end du tror - mark my words.

Ja ydrk, jeg er der lige om lidt.. Jeg har dog heldigvis ikke haft krise over det endnu! Eller, det skulle da kun lige være over at jeg kun har ét barn som 30-årig. Stod det til mig, så var jeg færdig nu med at få de børn jeg gerne vil have, men pyyyyyt.. Og dér blev samtalen lige alt for seriøs

Er der virkelig ingen der vil game The Division med mig på PS4?!

Citerer Ak-master:
Så det ville faktisk i dag svare til at en ny bruger blev oprettet af et barn født omkring samme tidspunkt, som da jeg oprettede min bruger i sin tid...

Fremragende at sætte det op på den måde Jeg figurerede en del på det gamle >pcplayer engang og nåede også at møde en håndfuld mennesker derfra. Det er vist også død og borte i dag.

Sturmgeist
Sturmgeist
Citerer Carmillah:
Ja ydrk, jeg er der lige om lidt.. Jeg har dog heldigvis ikke haft krise over det endnu! Eller, det skulle da kun lige være over at jeg kun har ét barn som 30-årig. Stod det til mig, så var jeg færdig nu med at få de børn jeg gerne vil have, men pyyyyyt.. Og dér blev samtalen lige alt for seriøs

Jeg er 31 og er slet ikke gået igang endnu. Ved ærligt talt ikke lige om jeg kommer rundt ti det. Det føles lidt uoverskueligt lige pt.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Sturmgeist:
Jeg er 31 og er slet ikke gået igang endnu. Ved ærligt talt ikke lige om jeg kommer rundt ti det. Det føles lidt uoverskueligt lige pt.

Well, det er heller ikke noget man bare lige gør! Eller, nogen gør, men jeg tænker at det er sådan en ting der er rimelig rar at kunne forberede sig mentalt på. Selvom man så absolut alligevel ikke aner hvad det er man kaster sig ud i.

The_Dude
The_Dude
Jeg kom fra gamesector.dk de havde et awesome forum. Så fandt jeg det her under det helt gamle design og så hængte jeg ved mens jeg drømte om at gamesector atter ville blomstre op igen. :p
Så har sku egentlig haft en bruger pænt lang tid

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
gamle nisser hele bundtet...

Thor86
Moderator
Thor86
Jeg er fra den gang, hvor PS3 netop blev udgivet. Jeg kan huske, at min iPod U2 edition var gået i stykker, og Apple nægtede at reparere den. Lyden i den ene øre (går ud fra det var den ene lydudgang) var gået i stykker, og sidenhen mener jeg, at det blev kendt som en normal fejl.

I ren frustration gik jeg ind i EB Games og kiggede både på Xbox og PS3. Efter længere samtaler endte det med, at jeg købte en PS3 - som den gang endnu ikke var på bundle rabat, og prisen var jo sindsyg høj, som flere nok husker. Jeg købte også et racerspil, som jeg ikke kunne lide så godt. Det fik jeg så min mor til at gå ned og bytte en uges tid eller to senere, da jeg ikke ville lyve for dem i butikken hehe.. Faktisk fik jeg så god service i butikken, at jeg endte med købe alle mine spil der de næste mange år. Jeg var endda nede og hente et eller andet GTA spil til midnat launch. Håbløst, da jeg ikke var så stor fan af det.

Samtidig med så jeg GR bladet, og tog det med hjem, og oprettede en bruger, da jeg havde brug for at følge med i spil nyhederne. Og så gik der vidst et års tid eller to før jeg blev moderator.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Thor86:
Efter længere samtaler endte det med, at jeg købte en PS3 - som den gang endnu ikke var på bundle rabat, og prisen var jo sindsyg høj, som flere nok husker.

Ja, altså den stod til 5500 kr som standard da den udkom. Så den var pænt dyr!

Hvordan går det med knæet Thor? Jeg følger jo lydløst med på IG og FB

Joeyvind
Joeyvind
Satans..

En eller anden forpul. inder har hacket sig ind i min PS konto, og ændret tlf nummer samt aktiveret to trins login, så jeg ikke kan ændre noget som helst.

Idet mindste har Sony en god support som uden ventetid hjalp mig.

Men hold kæft hvor jeg kunne jeg godt bruge en boksepude lige nu.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Satans..

En eller anden forpul. inder har hacket sig ind i min PS konto, og ændret tlf nummer samt aktiveret to trins login, så jeg ikke kan ændre noget som helst.

Idet mindste har Sony en god support som uden ventetid hjalp mig.

Men hold kæft hvor jeg kunne jeg godt bruge en boksepude lige nu.

Ydrk. Men godt du har fået hjælp så er der forhåbentlig ingen skade sket.

Joeyvind
Joeyvind
Ja det er en ubehagelig følelse at vide at andre kan have kopieret ens data som navn, billede, nummer og adresse.

Ydrk er netop det rette udtryk

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Carmillah:
Hvordan går det med knæet Thor? Jeg følger jo lydløst med på IG og FB

Mjaaa.. Der går lige noget tid endnu endnu, før jeg kan gå på benet. Så alt er selvfølgelig relativt, men operationen og det hele gik godt. Nu skal jeg have fat i en fys, og så begynder det forhåbentlig snart at gå rigtigt fremad. Nu er det bare at fokusere på, hvad jeg kan fremfor, hvad jeg ikke kan. Det er ikke det nemmeste, og man har lyst til at være sur nogen gange, det hjælper dog heller ikke så meget.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Thor86:
Det er ikke det nemmeste, og man har lyst til at være sur nogen gange, det hjælper dog heller ikke så meget.

Nej, det gælder for næsten alt her i livet, man kommer ingen vegne med at være sur

Det er også noget af en omgang du skal igennem, og så så langt væk hjemmefra. Har du så noget ordentlig underholdning?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!