Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Stant:
Citerer MasterJ et næste bliver vel, at Tsunami igen er moderator og Sadako Yamamura poster nye billeder af sin Alien Queen... Det var tider.

Det havde jeg helt glemt. Den var fandeme fed!

Den poppede også pludseligt frem i mit hovede i mandags i forbindelse med min brors beretninger om et undervældende sci-fi con i Randers. Det var virkeligt et gennemført setup hun havde fået lavet.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
MasterJ
MasterJ
Citerer The Pez Dispenser:
Den poppede også pludseligt frem i mit hovede i mandags i forbindelse med min brors beretninger om et undervældende sci-fi con i Randers. Det var virkeligt et gennemført setup hun havde fået lavet.

Mega sejt.

For de uindviede: https://www.gamereactor.dk/blog/Sadako+Yamamura/63805/Alien+Queen+Billeder+II

I'll catch you on the flip side
MSThychosen
MSThychosen
glæder mig til d. 1/5!

Jeg skal tilses af Odense boldklubs fysioterapeut, som giver mig en gratis behandling med hans laser, som går ind og dæmper hævelser og kan i nogle tilfælde få arvæv brændt væk, han fik så ondt af mig og mit knæ da jeg ekspederede ham, at han synes jeg skulle komme en tur forbi

Det kan betale sig at kæle lidt for kunderne

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Stant
Stant
Citerer MSThychosen:
kæle lidt for kunderne

Kan man ikke blive fyret for det? Lyder lidt dodgy!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Stant! alle ved det kun er sex Chikane når det grimme mennesker! lidt ligesom stalkere

ej, så længe jeg ikke finder vores knæbeskyttere frem, så balancerer det på en hårfin grænse ej! Det jeg prøver at sige er, at jeg blot behandlede ham godt!

Stant
Stant

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Stant
Stant
28 år i dag! Stadig to år til jeg bliver gammel!

MSThychosen
MSThychosen
Tillykke med fødselsdagen Stant!

Lilium11
Lilium11
28? Damn, du er jo gammel allerede. Tillykke med det stadig dog

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Stant
Stant
Haha, tak tak, og Lilium, shh!

alex2life
alex2life
Citerer Stant:

Tillykke!

Og ja, to år før rollatoren skal rulles frem ;P

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Stant:

Forsinket tillykke!

Og hov hov, jeg fylder 30 til august, jeg bliver aldrig gammel.

- En dude i forklædning..
Thor86
Moderator
Thor86
Jeg er 32, er på udveksling med en masse på 20-22-24 år. Jeg er gammel...

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Aalborg
Aalborg
Oh man.... kom åbenbart til at slukke for strøm inden min ps4 var lukket ned (ikke rage quit nej).. efter at have spillet i går. Den gik så igang med at "tjekke system/ hukommelse" eller hvad det er den skriver. Det har den gjort før. Men denne gang kunne den ikke starte. Endte med jeg måtte downloade en system opdatering fra nettet til et usb stik.. og wipe hele maskinen. Kostede mig alle save games ho ho.. oh well.. pænt træls med mit Bloodborne save game.. men jeg overlever nok

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Jeg har flere sko og tasker end min kæreste ...

Stant
Stant
Citerer MSThychosen:
Jeg har flere sko og tasker end min kæreste ...

Sådan noget skal du bare holde for dig selv.

alex2life
alex2life
Citerer Aalborg:
Oh man.... kom åbenbart til at slukke for strøm inden min ps4 var lukket ned (ikke rage quit nej).. efter at have spillet i går. Den gik så igang med at "tjekke system/ hukommelse" eller hvad det er den skriver. Det har den gjort før. Men denne gang kunne den ikke starte. Endte med jeg måtte downloade en system opdatering fra nettet til et usb stik.. og wipe hele maskinen. Kostede mig alle save games ho ho.. oh well.. pænt træls med mit Bloodborne save game.. men jeg overlever nok

Det er så ekstremt øv!

Har du tjekket om du har nogle save-games gemt i den magiske cloud?!
Det reddede min dag at opdage at jeg "kun" mistede 10 timer i Witcher 3 da samme nummer skete med min ps4

MSThychosen
MSThychosen
Stant:
Jeg bliver jo nødt til at prale med et eller andet
dog vil jeg lige påpege, at mine tasker altså består af rygsække, vandretaske, og ingen håndtasker skoene derimod, det alt sammen højhælede.....
lige med undtagelse af 4 løbesko (jeg må ikke engang løbe?!?!) og 3 vandresko, og 3 "fine" sko, 2 fitness... føj hvor har jeg egentlig mange... rollerne er virkelig byttet rundt herhjemme...

Tillagt 2018-04-30 22:45:
Det jo skide moderne at være metroseksuel..

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Kostede mig alle save games ho ho..

Noooo! Som Alex skriver, har du ikke PSN Plus?

Jeg dobbelttjekker løbende hvad min maskine har smidt i skyen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis mine saves forsvinder. De der mange, mange timer jeg har brugt i f.eks. Skyrim og Fallout 4, ville jeg være ked af at skulle gøre om igen.

Citerer MSThychosen:
rollerne er virkelig byttet rundt herhjemme...

Åh, det er de også hos os, på nogle punkter. Jeg er (sjovt nok, surprise surprise) husets nørd. Hvis manden sætter sig til at spille et eller andet spil i stuen, og allerede efter en time har "fået nok for nu" - så brokker jeg mig gerne højlydt over det, fordi det er så useriøst.. Hvem kan dog nøjes med at spille i en time af gangen!?

Dog har jeg klart flest sko. Men jeg er så omvendt den der har mindst tøj.

Aalborg
Aalborg
Citerer alex2life:
Har du tjekket om du har nogle save-games gemt i den magiske cloud?!

ah tak.. det havde jeg ikke tænkt på. Hentede straks mit Bloodborne save fil ned .. men måtte da godt nok rode for at finde det.

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
ah tak.. det havde jeg ikke tænkt på. Hentede straks mit Bloodborne save fil ned .. men måtte da godt nok rode for at finde det.

Fedt at du fandt det!

13brevkasse
13brevkasse
Citerer The_Dude:
Citerer 13brevkasse:Assassin's Creed Unity.

Måske der er noget du skal gøre ? 15 minutter lyder af lang tid

Man skal åbenbart trykke på en bestemt knap i et bestemt tempo,
et tempo som jeg endnu ikke har fundet rytmen i så nu er spillet på pause
og jeg er i gang med Crash Bandicoot på PS4.

Tillagt 2018-05-02 18:40:
Jeg har et par sko, et par støvler og et par hjemmesko
tilgengæld har jeg over 50 spil, nogen gange tvivler jeg på om jeg nu er en kvinde

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Citerer Aalborg:
Citerer alex2life:Har du tjekket om du har nogle save-games gemt i den magiske cloud?!

YAY

Og ja - Det er en ret kringlet menu at finde rundt i når man skal downloade/uploade/kopiere savegames :I

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer 13brevkasse:
tilgengæld har jeg over 50 spil

Jeg er helt stoppet med at tælle. Jeg forsøger at holde min liste herinde nogenlunde opdateret, men hvis jeg skulle skrive hver eneste titel ind, så ville det nok tage timer. Et forsigtigt bud er nok at jeg har 5-600 spil. Mine PS systemer siger omkring 300 (det er dog uden dem jeg har til PS1 og PS2).

Ååååhhh der er ikke tid nok i denne verden til at få spillet alle de spil jeg gerne vil. Jeg har mange som jeg endnu aldrig har rørt. Og det er kun blevet endnu sværere efter jeg blev mutti sidste år. Så nu skal jeg for alvor prioritere min tid

Joeyvind
Joeyvind
På vej hjem fra arbejde i Valby, fandt jeg en fyr på dba som solgte sit God of War til 300kr.

... Det kan hurtigt blive en bedre torsdag .

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!