Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

13brevkasse
13brevkasse
Måske en del medlidenheds point fordi hun åbenbart faldt ned ad en trappe
eller fordi sangen var om #MeToo.

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Den var super dårlig.

Du har lige beskrevet 90% af sangene der er med til Eurovision

Dog ekstra ærgerligt at det aldrig er de sidste 10% der vinder

Droppede at se det fuldstændig efter 2014 hvor Conchita Wurst vandt med Rise Like a Phoenix - Den sang er da så ekstremt kedelig og langtrukken :I
Og da den stoppede med at blive spillet i radioen havde folk jo fuldstændig glemt den :I

Gør endnu mere ondt at Twin-Twins Moustache kun fik 5 points for Frankrig da den var min favorit

Det er virkelig fjollet men bliver helt irriteret over det :I

Carmillah
Moderator
Carmillah
Har I været søde ved jeres mødre i dag? Jeg fik min til at græde

Af glæde altså.. jeg fik hende til at græde af glæde. Hun fik et kæmpe billede med en masse små billeder af hendes barnebarn. Og så hylede hun ellers af glæde. Skønt

Manden har givet mig 5 rododendronbuske til haven. Også skønt!

- En dude i forklædning..
Stant
Stant
Citerer Carmillah:
Har I været søde ved jeres mødre i dag? Jeg fik min til at græde

Af glæde altså.. jeg fik hende til at græde af glæde. Hun fik et kæmpe billede med en masse små billeder af hendes barnebarn. Og så hylede hun ellers af glæde. Skønt

Manden har givet mig 5 rododendronbuske til haven. Også skønt!

Haha, not bad!

For mit vedkommende var det Interflora der var helten i år!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ah ja, Interflora saves the day once again. Det går man aldrig helt galt med.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg har udviklet en Bloodborne afhængighed indenfor de sidste par dage, skidt når vejret er så rart.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Citerer The Pez Dispenser:
Jeg har udviklet en Bloodborne afhængighed indenfor de sidste par dage, skidt når vejret er så rart.

Med så godt et spil? Alt forladt.

Other M.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Hjemme hos os er manden blevet afhængig af Diablo 3 igen, efter at jeg havde nævnt det forleden. Det er lidt et problem, for jeg er lettere afhængig af Ark og vi har kun én Playstation...

Lilium11
Lilium11
Meeeeh scrubs, vi har 3 i vores lejlighed, hvis man tæller den med jeg bøffede hos Søren

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Lilium11:
Meeeeh scrubs, vi har 3 i vores lejlighed, hvis man tæller den med jeg bøffede hos Søren

Altså, jeg har stadig den PS4 jeg vandt da jeg blev kåret til Årets Gamer i 2015, men den åbner jeg aldrig. Den står lige så fint i sin folie, gemt væk.

MEN - jeg er ved, bid for bid, at anskaffe mig en PC. Jeg har ikke ejet en i 8 år, men nu er det på tide. Jeg glæder mig viiirkelig til den er færdig, selvom jeg pt. ikke ved helt hvornår det bliver, da jeg kommer til at købe delene løbende. Det er ikke let med barn, hus, to biler og en mand på SU..

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg er alene hjemme til i morgen, så der har været rig mulighed for at kapre tv'et. Nu er jeg også næsten ved vejs ende, tog kun et år. Havde nok gået lidt mere tjept hvis det ikke var så forbandet kryptisk efter Blood Starved Beast, der mistede jeg modet for næsten 6 måneder siden.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Jeg er alene hjemme til i morgen, så der har været rig mulighed for at kapre tv'et. Nu er jeg også næsten ved vejs ende, tog kun et år. Havde nok gået lidt mere tjept hvis det ikke var så forbandet kryptisk efter Blood Starved Beast, der mistede jeg modet for næsten 6 måneder siden.

Det er også en bizar beslutning fra deres side: tag en kæmpe omvej igennem en nedbrændt del af byen, på tværs af nye fjender og en nedern boss... eller betal dig ud af problemerne med Blood Echoes.

Jeg kan godt lide valg i spil, men jeg har altid tænkt at det var et noget arbitrært dilemma at stille spilleren.

Other M.
The_Dude
The_Dude
Citerer Carmillah:
Citerer Lilium11:Meeeeh scrubs, vi har 3 i vores lejlighed, hvis man tæller den med jeg bøffede hos Søren

Altså, jeg har stadig den PS4 jeg vandt da jeg blev kåret til Årets Gamer i 2015, men den åbner jeg aldrig. Den står lige så fint i sin folie, gemt væk.

MEN - jeg er ved, bid for bid, at anskaffe mig en PC. Jeg har ikke ejet en i 8 år, men nu er det på tide. Jeg glæder mig viiirkelig til den er færdig, selvom jeg pt. ikke ved helt hvornår det bliver, da jeg kommer til at købe delene løbende. Det er ikke let med barn, hus, to biler og en mand på SU..

Pas på den ikke er alt for forældet til den tid :p

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Magnus Laursen:
Citerer The Pez Dispenser:Jeg er alene hjemme til i morgen, så der har været rig mulighed for at kapre tv'et. Nu er jeg også næsten ved vejs ende, tog kun et år. Havde nok gået lidt mere tjept hvis det ikke var så forbandet kryptisk efter Blood Starved Beast, der mistede jeg modet for næsten 6 måneder siden.
Det er også en bizar beslutning fra deres side: tag en kæmpe omvej igennem en nedbrændt del af byen, på tværs af nye fjender og en nedern boss... eller betal dig ud af problemerne med Blood Echoes.

Jeg kan godt lide valg i spil, men jeg har altid tænkt at det var et noget arbitrært dilemma at stille spilleren.

Jeg havde ikke engang opdaget at der var et valg, hvilket betød at jeg pludseligt stod i katedralen, glad over min sejr men meget forvirret over hvad jeg nu skal. Gør det ikke bedre når man finder walkthroughs og opdager at vejen vej ned til Unseen Village mest af alt ligner en hemmelighed.

Men nu er det genneført og vil trods førnævnte frustration, sige at det nok er mit yndlings souls spil so far. Nu må jeg se hvordan det går med Dark Souls 3, første par områder var lovende.

Aalborg
Aalborg
Men nu er det genneført og vil trods førnævnte frustration, sige at det nok er mit yndlings souls spil so far. Nu må jeg se hvordan det går med Dark Souls 3, første par områder var lovende.

Har du leget med Chalice Dungeon's? Jeg "glemte" helt historien fordi jeg begyndt at lege med dem.
Kan desuden varmt anbefale DLC'en

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Starter dagen med økologisk romsnegl fra et af Valbys bagerier, en kop friskbrygget kaffe og lidt GR læsning.

Kontorlivet er sgu ikke så slemt - God torsdag til jer alle

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Aalborg:
Citerer The Pez Dispenser:Men nu er det genneført og vil trods førnævnte frustration, sige at det nok er mit yndlings souls spil so far. Nu må jeg se hvordan det går med Dark Souls 3, første par områder var lovende.

Har du leget med Chalice Dungeon's? Jeg "glemte" helt historien fordi jeg begyndt at lege med dem.
Kan desuden varmt anbefale DLC'en

Jeg tror jeg mangler en del hist og her, men gemmer det til næste gennemspilning. Først ville jeg bare igebnem hovedindholdet, det var intimiderende nok :p. Efter Dark Souls 3 vender jeg sikkert tilbage med en ny karakter så jeg kan opleve de sidste ting.

The_Dude
The_Dude
Så har jeg set sæson 1 af stranger things. Den var alt i alt rimelig kedelig. Flot lavet og god ide men ok kedelig og alt for nem at gennemskue

Y can't metroid crawl ?
13brevkasse
13brevkasse
Jeg kunne godt undvære de boss kampe i spil, nu skal jeg til at slås med Lazarevic
i Uncharted 2 Among Thieves.

alex2life
alex2life
Citerer 13brevkasse:
Jeg kunne godt undvære de boss kampe i spil, nu skal jeg til at slås med Lazarevic
i Uncharted 2 Among Thieves.

Hahaha - Spottede "Undvære de boss kampe" og "Uncharted" i samme kommentar og straks gik mine tanker til netop Lazarevic. Det er så træls en boss kamp

Måtte selv ty til en række forskellige guides for at få den klaret

Lilium11
Lilium11
Det må have været nogle dårlige guides hvis du skulle igennem flere før der stod "pløk det blå harpisk når manden står tæt på og løb rundt i en cirkel"

Det værende sagt, ja det er en mega skod boss kamp lol, det er virkeligt svært at forstå at en titel der ellers er skruet så gennemført sammen skal konkludere med en så hjernedødt dumt designet kamp, ikke så meget fordi han er for svær men fordi det er fucking lame og plat :/

Især fordi den slags er med til at give boss kampen et dårligt ry, når nu den slags har potentiale til at være højdepunkter i spil!

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
13brevkasse
13brevkasse
Jeg valgte at vente med at slås med Lazarevic så i stedet for så er jeg nu i gang med Far Cry 4.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg har ryddet op på min iPad i går. En hel del spil og apps kunne ikke længere køre, fordi de ikke var optimeret til at kunne køre på iOS 11. 69 spil måtte jeg slette!

Jeg sad og blev helt sur undervejs i processen. Øv altså, hvor er det fesent. Flere af disse har jeg jo betalt for i sin tid. Og skræmmende nok, var det primært spil fra nogle af de store udviklere

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Jeg har ryddet op på min iPad i går. En hel del spil og apps kunne ikke længere køre, fordi de ikke var optimeret til at kunne køre på iOS 11. 69 spil måtte jeg slette!

Jeg sad og blev helt sur undervejs i processen. Øv altså, hvor er det fesent. Flere af disse har jeg jo betalt for i sin tid. Og skræmmende nok, var det primært spil fra nogle af de store udviklere

Synes virkelig ofte jeg hører den slags netop i forbindelse med Apple - Ved dog at det også sker ved Android :I

Det er virkelig også en af generne ved at spille på mobil/tablet - Når den lige pludselig vælger at opgradere systemet et tak og en god del spil så ryger fordi de ikke er optimeret til det nyeste :I

I forhold til sidste del af din kommentar, så er det ret fesent - Men samtidig... hvor lang tid kan vi forvente at en udvikler holder deres spil optimeret til den seneste software?

Btw, hvis du vl være sur over et mobil-spil, så skal du høre om Tiny Thiefs historie

Opsummeret så var det først en betalt app, der så blev skiftet over til F2P hvorefter folk der havde købt det tidligere sådan set skulle købe alting en gang til... og så i en ringere udgave da der nu også var reklamer
Var ret sur da jeg forvirret opdagede at de havde lavet den omgang fusk

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er helt med på hvad du mener mht. hvor længe de fortsat skal holde deres spil opdateret. Men jeg må indrømme at dette gør at jeg fremadrettet tænker at stoppe helt med at købe noget på min iPad og ligeledes fremadrettet holder mig til at købe de mindste modeller af enheden. Min nuværende er en 128 GB netop fordi jeg faktisk synes at der er rigtig mange gode spil til iOS og jeg kan godt lide at betale for mine spil, både for at støtte udviklerne, men også for at fjerne reklamer eller simpelthen bare tage glæde i nogle af de større iOS-titler.

Hmrf. Jeg er nu stadig en sur skid over det. Der blev råbt 'neeeeeej' mange gange fra min ende af sofaen, imens det stod på, for hver gang jeg opdagede endnu et godt spil som ikke kunne køre.

Og ydrk, den med Tiny Thief er styg. Det har jeg selv oplevet med et par spil. Én ting er at spillet ændrer sig, det er rimelig trælleren i sig selv, men at de ikke gør noget for dem der har spyttet penge i det, det er klamt

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!