Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Stant
Stant
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Citerer Carmillah:E3 er lige rundt om hjørnet. Jeg glæææder mig. Jeg har lige indkøbt et mindre lager af kaffekapsler, som forhåbentligt kan hjælpe mig hvis øjnene begynder at hænge.

Stadig Nespresso?

Hva satan! Det bliver da ved med at poppe op med "gamle" ansigter! Velkommen tilbage!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Oleg dog! hej!

er der kommet noget nyt lækkert lir til dine kæmpe samlinger? har du været nødsaget til at udvide igen?

sygedagen i dag har været brugt på at spille en masse Destiny 2, og så også lige skrabe Fe platin trophyet hjem også

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Stadig Nespresso?

Hell yeah Godt husket!

- En dude i forklædning..
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
@Stant

Jeg fik en umættelig trang til lige at se til jer herinde Tak for velkomsten!

@alex2life

Fandme også godt at se dig ven EN sand Oleg-blog-læser!

@MSThychosen

Der er altid nye tilføjelser Jeg blev træt af at udvide det lille dukkehus vi bor i her i kbh, så vi er på vej til noget noget større, lad mig sige det sådan

@Carmillah

Hvordan skulle jeg kunne glemme det! Jeg fik mig en super lækker SMEG kaffemaskine (i lyseblå, Mmmmm), så nu står jeg der og stamper med min... tamper..? Super mystisk, men det er jeg blevet glad for

Relax, I'm just fuckin' with ya.
13brevkasse
13brevkasse
Hold kæft hvor er det varmt for tiden næste gang at Hjem is bilen kommer
så bliver det ikke ignoreret igen.

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Fandme også godt at se dig ven EN sand Oleg-blog-læser!

Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

Insignificance
Insignificance
11 timer til jeg tager til Billund og rejsen til E3 begynder. Fuck jeg er ved at kunne mærke nervøsiteten komme snigende.

To the world you maybe just be one person, but to one person you may be the world.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Insignificance:
11 timer til jeg tager til Billund og rejsen til E3 begynder. Fuck jeg er ved at kunne mærke nervøsiteten komme snigende.

Du er den heldigste skid jeg kender. Det er velfortjent med den tur, så dedikeret som du er.

Hvor længe er du afsted?

Insignificance
Insignificance
Citerer Carmillah:
Du er den heldigste skid jeg kender. Det er velfortjent med den tur, så dedikeret som du er.

Hvor længe er du afsted?

Haha tark :3 Tager afsted kl. 6 i morgen tidlig og kommer hjem Torsdag kl. 18 ca. Man kan finde info omkring starplayer programmet i Ubisoft Club app'en og specifikke med "Who is Eidolonfox" f.eks haha totalt godt!

To the world you maybe just be one person, but to one person you may be the world.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ja, jeg så godt at du havde lagt det op på Facebook. Det er da lidt fedt!

Håber du får en helt fantastisk oplevelse.

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer alex2life:
Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

Åh.. var inde og lurer - deres blogsystem er samme djævelskab som det altid har været!! What to do

manutdxdk
manutdxdk
Citerer alex2life:Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

Åh.. var inde og lurer - deres blogsystem er samme djævelskab som det altid har været!! What to do

Giv det et skud Oleg, dine blogs var altid god læsning og figurerne var fede
Dine blogs er savnet

Carmillah
Moderator
Carmillah
Sikke en modtagelse du har fået Oleg. Er det ikke bare herligt?!

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer Carmillah:
Sikke en modtagelse du har fået Oleg. Er det ikke bare herligt?!

Helt bestemt ^^ Folket herinde er som sædvanlig herlige - Det skal der slet ikke herske tvivl om Jeg er selvfølgelig heller ikke kommet herind, uden af have et lille es i ærmet eller to. Jeg har nogle dybt syge ting i vente, som ville være kriminelt ikke at dele med jer herinde.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg er selvfølgelig heller ikke kommet herind, uden af have et lille es i ærmet eller to. Jeg har nogle dybt syge ting i vente, som ville være kriminelt ikke at dele med jer herinde.

Argh, what a teaser! Jeg tager de lange øjne på og holder skarpt øje.

Olschansky
Olschansky
Citerer alex2life:Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

Jeg ser i hvertfald frem til at læse dem så igang igang.

On another note ! Stort dilemma - Hvilke spil skal jeg begynde på nu ? God of War eller Zelda BoTW, begge ligger klar til at blive spillet

Stant
Stant
Citerer Olschansky:
Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer alex2life:Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

On another note ! Stort dilemma - Hvilke spil skal jeg begynde på nu ? God of War eller Zelda BoTW, begge ligger klar til at blive spillet

God of War. Punktum.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Jeg har haft den fedeste fri dag i dag!!
kæresten tog af sted på arbejde klokken 9, hun var først hjemme igen 21.30, så der var virkelig tid til mig selv jeg starter ud med at finde en transformers serie jeg aldrig har set (Wtf??!!!) Og kværner så den, kæft en go omgang mand men det var ikke nok.. Jeg får et lille pusterum med en go gang Destiny 2, gennemfører warmind expansion, og så får den ellers bare fuld skrue for transformers igen! Jeg starter transformers prime op, og ser lige første sæson der, hvor jeg så derefter lige laver en gang mad, videre til transformers 3 dark of The Moon, og i mens den spillede fik jeg simpelthen en god idé, jeg købte sgu lige boksættet på blu-ray, så om 3 dage når næste fridag ruller ind, så skal 4 og 5 helt 100 køres igennem også!
Min dag Ville have eksploderet på bedste Michael Bay manér, hvis der lige havde været annonceret et nyt transformers spil på E3, men man kan ikke være lige heldig hver gang

10/10 dag, transformers holder bare 100% for mig!

Når, nok om det, Autobots, Roll out!

Stant
Stant
Citerer MSThychosen:
Jeg har haft den fedeste fri dag i dag!!
kæresten tog af sted på arbejde klokken 9, hun var først hjemme igen 21.30, så der var virkelig tid til mig selv jeg starter ud med at finde en transformers serie jeg aldrig har set (Wtf??!!!) Og kværner så den, kæft en go omgang mand men det var ikke nok.. Jeg får et lille pusterum med en go gang Destiny 2, gennemfører warmind expansion, og så får den ellers bare fuld skrue for transformers igen! Jeg starter transformers prime op, og ser lige første sæson der, hvor jeg så derefter lige laver en gang mad, videre til transformers 3 dark of The Moon, og i mens den spillede fik jeg simpelthen en god idé, jeg købte sgu lige boksættet på blu-ray, så om 3 dage når næste fridag ruller ind, så skal 4 og 5 helt 100 køres igennem også!
Min dag Ville have eksploderet på bedste Michael Bay manér, hvis der lige havde været annonceret et nyt transformers spil på E3, men man kan ikke være lige heldig hver gang

10/10 dag, transformers holder bare 100% for mig!

Når, nok om det, Autobots, Roll out!

Pfft, GoBots er the real deal!!!

MSThychosen
MSThychosen
Stant, du sårer mig lige nu!

Olschansky
Olschansky
Citerer Stant:
Citerer Olschansky:Citerer Oleg Rasputin Molotov:Citerer alex2life:Haha - Sidder allerede og håber på at du har en masse flotte billeder gemt oppe i ærmet

God of War. Punktum.

Så lytter jeg til dig Stant ! Håber sq det er så godt som alle andre siger ;)

Stant
Stant
Citerer MSThychosen:
Stant, du sårer mig lige nu!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!