Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
Citerer The_Dude:
Citerer MSThychosen:herhjemme prøver jeg at overbevise fruen om, at 40 tommer er alt alt alt for småt.. Vil minimum op på 50 næste gang, hun mener det alt for stort..

Det mener de lige ind til de prøver et nummer større

Det eneste tidspunkt piger vil have tingene mindre, er når det angår Tøj og sko ;) Det sagde min kæreste faktisk selv..!!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Aalborg
Aalborg
Det blev en 49 tommer. Perfekt størrelse til der hvor det skal stå... Her til morgen fandt jeg endda ud af hvordan man skruer op og ned for lyden
Meget minimalistisk fjernbetjening..

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Hvilken mærke endte du med, Aalborg? LG? De har det med at lave sære remotes.

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
Oh det blev en Samsung.. har efterhånden styr på remoten.. man også kan tale til WTF?
Nu skal jeg bare lige finde ud af at gøre så min Xbox ikke automatisk tænder når jeg tænder for TV'et... en eller anden indstilling.. et eller andet sted

"let røven og gør noget"
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Generelt kan nye TV'er bare liiiidt for meget til min smag. Bruger vitterlig ikke det kvarte af hvad det kan. Jeg erhvervede mig sådan et "OLED-65e6v" for et halvandet år siden. Jeg har stadig kun prøvet at tænde det helt manuelt og turne mig ind på den rette HDMI

Til gengæld, så kan sådan et OLED TV varmt anbefales. Her tænker jeg naturligvis på billedkvaliteten Men det er især sortniveauet jeg er forelsket i. Nu er mit specifikt fra LG, men designet var lige min kop te. Det er ligeså tyndt som en meget tynd smartphone. Og den krystalklarer glaskant rundt om hele rammen er bare suuuuper fræk

Relax, I'm just fuckin' with ya.
Aalborg
Aalborg
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Generelt kan nye TV'er bare liiiidt for meget til min smag

Jeg kommer også kun til at bruge en brøkdel af de ting mit kan

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Jeg har ca. 65 spil som jeg ikke er gået i gang med endnu og jeg er færdig
med at spille Far Cry 4 men jeg kan bare ikke slippe det spil,
bliver bare ved med at køre rundt i naturen og stoppe småkampe.

Jeg elsker at skyde :-D
Stant
Stant
FUCK YEAH! Gwyn nede og jeg har for første gang gennemført Dark Souls!!!

Troede jeg aldrig ville ske!!!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Lilium11
Lilium11
Tillykke med sejren!

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Stant
Stant
Tak!

Og så direkte til NG+.. Det bliver svært at lægge fra sig!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Jeg elsker VM! bedste måned i 2018 so far

alex2life
alex2life
Heh, havde en god dag med VR på biblioteket

Havde kørt en runde Driveclub for at vise det frem hvorefter vi spørger en af de andre bibliotekarer om han ikke vil prøve - Det vil han da gerne.

Efter han lige har fået styr på controlleren, triller han langsomt frem og jeg kan godt se at han allerede er rimelig påvirket af det - Fastforward et par minutter og i det han bremser i et sving skvatter han direkte på røven!

Han havde det helt fint men var mest overrasket over hvor meget det faktisk kan narre ens hjerne og krop - Men jep, første VR-uheld med det headset ;P

Men det er godt nok spøjst med Driveclub VR for det er virkelig bare hit or miss. Der er ingen gråzone med det spil - Enten får du det dårligt og ellers kører det helt fint.

Havde f.eks. en 12-13-årig dreng der kørte et løb uden problemer - Glæder mig lidt til at se flere prøve det for at finde ud af hvordan de reagerer på det :I

Vil næppe være fedt hvis biblioteksbrugerne går derfra med kvalme!

Lilium11
Lilium11
Citerer Stant:
Tak!

Held og lykke med questen. Det kan godt blive lidt træls til tider, men et skulderklap herfra hvis det lykkedes

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Aalborg
Aalborg
Citerer Stant:

Jeg gik efter alle achievements i sin tid... da den sidste poppede og jeg lagde controlleren fra mig var klokken vist 2 om natten.. Jeg slettede spillet fra min Xbox Har knap rørt det siden. Jeg obsessede også lidt for meget over det. Men bevares... skal have det igen når det.. engang... rammer Switch

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer alex2life:
Heh, havde en god dag med VR på biblioteket

Det er skønt at høre hvordan du kan blande din hobby sammen med dit arbejde

Jeg er nu stadig ked af at jeg får kvalme af Skyrim VR. Jeg må rode med indstillingerne og se om ikke jeg kan ændre mine settings, så det ikke sker.

13brevkasse
13brevkasse
Jeg fik i starten kvalme i Far Cry 4 da jeg red på elefanter
har godt nok aldrig før fået kvalme af et spil Har I andre det?

Jeg elsker at skyde :-D
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Det er skønt at høre hvordan du kan blande din hobby sammen med dit arbejde

Jeg er nu stadig ked af at jeg får kvalme af Skyrim VR. Jeg må rode med indstillingerne og se om ikke jeg kan ændre mine settings, så det ikke sker.

Det er super fedt

Også ret fedt at mærke at jeg har viden som de andre bibliotekarer ikke har og viden som faktisk kan bruges på en konkret måde

Og damn ja Carmillah! Kan du med det samme komme ind og kigge på de indstillinger!
Hvis jeg ikke husker meget forkert er Skyrim også et af de spil hvor der er en god del forskelligt der kan pilles ved netop for at undgå kvalme

Btw, spiller du det med Dualshock 4 eller Move Controllers?

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer alex2life:
Og damn ja Carmillah! Kan du med det samme komme ind og kigge på de indstillinger!
Hvis jeg ikke husker meget forkert er Skyrim også et af de spil hvor der er en god del forskelligt der kan pilles ved netop for at undgå kvalme

Btw, spiller du det med Dualshock 4 eller Move Controllers?

Ja, der er en del der kan rykkes på. Jeg spiller lige pt. med dualshock, move controllers var i restordre alle steder da jeg købte mit VR headset. Har du prøvet det med move controllers?

MSThychosen
MSThychosen
sidder pt i Holland - øl i hånden, VM i skærmen, og tyskerne på vej ud af turneringen..
efter 10,5 time i bil, hvor 1,5 time i kø, var det lækkert at lande på destinationen 15'50, 10 minutter før første kamp

den her ferie tegner til at blive herlig!

Joeyvind
Joeyvind
Lyder fedt Mikkel - bortset fra køreturen.

God ferie - drik en ekstra øl for mig

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Det værste ved køreturen må nok nærmere have været min kæreste og hendes søster elendige musik smag non stop

men det bliver godt det her, har Ikke glædet mig så meget til en ferie i laaaang tid

Joey det skal jeg nok! var Copenhell som håbet? det så fedt ud!

Aalborg
Aalborg
Oh man... fra søndag er det lovligt at køre på cykelsti med El cykel der køre 45 kmt
Når I læser "Sindsyg person tramper EL cykelist 34 gange i ansigtet efter påkørsel".. så er det mig

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Jeg gætter på du ikke er fan af hverken den nye lov, eller El cykler, Aalborg?

alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Ja, der er en del der kan rykkes på. Jeg spiller lige pt. med dualshock, move controllers var i restordre alle steder da jeg købte mit VR headset. Har du prøvet det med move controllers?

Nope, desværre ikke :I

Men jeg ved at VR forårsager kvalme hos mig når jeg kan bevæge mig "dynamisk" rundt mens jeg kan kigge rundt . Når jeg f.eks. skal bevæge en Mech rundt i RIGS samtidig med at den kan roteres og du kan kigge rundt i cockpittet - Det bliver bare for meget bevægelse for mig, så tænker at hvis du bruger den slags motion control med din Dualshock 4, så kan det måske også være synderen

Aalborg
Aalborg
Citerer MSThychosen:
Jeg gætter på du ikke er fan af hverken den nye lov, eller El cykler, Aalborg?

Hvordan i alverden kommer du til den konklusion?

"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!