Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Joeyvind
Joeyvind
Citerer Carmillah:
Citerer Joeyvind:11 dage..... Hang in there, du kan godt bassemand!

Det lyder meget tiltrængt.

Jep, min første ferieuge i uge 25, blev desværre ikke den mest afslappende pga Copenhell kombineret med en tætpakket-fertilitets behandling.

Der er hårdt brug for at komme væk

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Jep, min første ferieuge i uge 25, blev desværre ikke den mest afslappende pga Copenhell kombineret med en tætpakket-fertilitets behandling.

Der er hårdt brug for at komme væk

Oh, nej så er det da begrænset hvor meget afslapning man kan finde tid til.

Så håber jeg at du kan nyde din kommende ferie. Det lyder skønt!

- En dude i forklædning..
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Løb 3.86 km, det er ikke meget, men lidt af en milepæl for mig da jeg har haft døje med mit knæ som har forhindret mig i at løbe i et år (Fik det pga overivrig løbetræning). Har arbejdet mig op fra 2 km, hvis jeg ikke er i intens smerte i morgen, så går der nok ikke mange uger før jeg kan komme tilbage til 10 km om ugen.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Carmillah
Moderator
Carmillah
Dejligt at det trods alt går i den rigtige retning Pez

Carmillah
Moderator
Carmillah
Ah, min pige og jeg har lige været en tur i Juelsminde for at få en is ved havnen. Nu sover hun lur og jeg sidder på terrassen under parasollen og nyder det dejlige vejr med et glas iskaffe. Jeg kan ikke engang få mig selv til at starte min PS det er SÅ skønt det her.

Ak-master
Ak-master
Iskaffe er fantastisk i denne varme.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Ak-master:
Iskaffe er fantastisk i denne varme.

Iskaffe er altid fantastisk

MSThychosen
MSThychosen
Har spillet god of war siden klokken 6.30 i morges .. wow..!! Shit et spil, jeg kan slet Ikke lade det ligge.. tager lige nu en tvunget mad pause..

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
nu begynder kæresten at stikke til mig, og sige jeg skal lade hende komme til Det godt nok længe siden jeg har siddet i så mange timer og bare spillet
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Jeg er lige kommet ind i bjerget, og aner ikke hvor langt jeg er nået i spillet, føler knapt det begyndt!

Joeyvind
Joeyvind
Sådan var min oplevelse af God of War også.

Havde ingen ide om hvor langt jeg var, eller om jeg overhovedet fulgte hovedhistorien. Jeg fordybede mig bare og lod spillet flyde, og er fortsat ikke nået til rulleteksterne.

Fabelagtigt eventyr

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Stant
Stant
@Tycho - Godt du kom i gang!
Det er et fabelagtigt (det ord bruger jeg forsvindende sjældent, men her er det rammende,) spil!

Forstår godt det er svært at rive sig løs. ^^

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Jeg er helt opslugt af det.. skulle egentlig have brugt min dag på at læse en bog færdig, men har siden 14 spillet nonstop.. Det så vellykket det spil!
jeg kan slet ikke modstå øksen! Så fed !

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
Jeg har mødt Mimer og fik hans hoved med mig, og lige nu sejler Jeg rundt ved Lake of nine og hjælper spøgelser og ordner sager - når Ja, og befrier en drage!!!

13brevkasse
13brevkasse
Citerer MSThychosen:
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
Jeg har mødt Mimer og fik hans hoved med mig, og lige nu sejler Jeg rundt ved Lake of nine og hjælper spøgelser og ordner sager - når Ja, og befrier en drage!!!

Du sejler rundt med et hovedet, hjælper spøgelser og befrier en drage
det lyder som en normal dag på jobbet for mig eller næsten
den sætning må lyde mærkelig for alle andre end os som er gamer.

Jeg elsker at skyde :-D
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer MSThychosen:
SPOILER

Kender du spoiler-funktionen?

<*spoiler> <*/spoiler> (uden stjernerne)

-> Spoiler: Se hvad jeg kan!

Alternativt kan du trykke på luppen, som er ved at siden af emojis under tekstboksen.

Jeg læser så hurtigt at jeg skal kigge på en sætning i 1 sekund, og så er den læst

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, jeg fylder jo 30 år næste måned. Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, spurgte manden om jeg ville have noget imod at modtage min gave en måned før tid, hvortil jeg svarede at det var helt op til ham...

...jeg er nu den lykkelige ejer af en Nintendo Switch, yay!

Sturmgeist
Sturmgeist
Har solgt min PS4 og min Switch, og brugt de fleste af pengene på en PS4 Pro og PSVR med motioncontrollere og Skyrim VR.

Var lidt bange for om jeg ville få "VR-sickness", men efter en 8 timer lang gaming session, med alle "komfort indstillinger" slået fra, kan jeg bist med sikkerhed sige at jeg er immun overfor VR syge.

Så hvis vi ikke ses igen i denne verden, så løfter vi glasset i Sovengard! FUS ROH DAHHHH

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
83.000,- for at få solgt sit hus igennem mægler + advokatarbejdet. Billigt nok alligevel. Og Nordea skal kun have 26.000,- for tinglysningsafgiften. Ydermere koster ejerskifteforsikringen kun lige knap 20k - Til gengæld splittes det beløb i to. Det er pricey at skifte bolig sådan lige

Relax, I'm just fuckin' with ya.
alex2life
alex2life
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
83.000,- for at få solgt sit hus igennem mægler + advokatarbejdet. Billigt nok alligevel. Og Nordea skal kun have 26.000,- for tinglysningsafgiften. Ydermere koster ejerskifteforsikringen kun lige knap 20k - Til gengæld splittes det beløb i to. Det er pricey at skifte bolig sådan lige

Hvor skal du da henaf i Danmark Oleg?

MSThychosen
MSThychosen
Citerer Carmillah:
Citerer MSThychosen POILER

Kender du spoiler-funktionen?

<*spoiler> <*/spoiler> (uden stjernerne)

-> Spoiler: Se hvad jeg kan!

Alternativt kan du trykke på luppen, som er ved at siden af emojis under tekstboksen.

Jeg læser så hurtigt at jeg skal kigge på en sætning i 1 sekund, og så er den læst

Jaaa jeg ved godt den funktion findes, problemet er bare, at 97% af tiden jeg er på GR, er det gennem deres App Og den er desværre skruet så forskelligt sammen i forhold til Sitet, at det bare er så indviklet.. Jeg savner egentlig ret ofte, at appen og hjemmesiden gik mere og mere i hånd, sådan appen gav mere tilgængelighed end den gør
Men jeg kender godt det med, at man læser en sætning hurtigt, og pludselig går det op for en hvad man lige har læst Derfor håbede jeg min kæmpe mur af Spoiler kunne stoppe folket Men jeg beklager!

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer alex2life:
Hvor skal du da henaf i Danmark Oleg?

Vi har købt det vildeste hus i Maribo Og det er splinternyt på 228 m2! Det er en god sjat væk fra Kbh, men vi er gudskelov ikke afhængige af byen

alex2life
alex2life
Vi har købt det vildeste hus i Maribo Og det er splinternyt på 228 m2! Det er en god sjat væk fra Kbh, men vi er gudskelov ikke afhængige af byen

Ahh nice! Men vent lidt... betyder det at du også er fra Lolland?!

*Løfter hånden og er klar til en high-five*

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer alex2life:
Ahh nice! Men vent lidt... betyder det at du også er fra Lolland?!

*Løfter hånden og er klar til en high-five*

Jah, det kalder de det vist dernede Og jeg har i mange år været et af de skarn der sagde:" Nåårh, er du fra Lolland" uden egentlig helt at vide, hvad der foregår i den retning - Men jeg blev klogere og det skal så ganges med 10 High-five recived!

#lollandfalsterlovestorm

Carmillah
Moderator
Carmillah

Yikes, for et beløb! Godt vi ikke skal sælge før vores børn er fløjet fra reden

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!