Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Oleg Rasputin Molotov:
83.000,- for at få solgt sit hus igennem mægler + advokatarbejdet. Billigt nok alligevel. Og Nordea skal kun have 26.000,- for tinglysningsafgiften. Ydermere koster ejerskifteforsikringen kun lige knap 20k - Til gengæld splittes det beløb i to. Det er pricey at skifte bolig sådan lige

Yikes, for et beløb! Godt vi ikke skal sælge før vores børn er fløjet fra reden

- En dude i forklædning..
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer Carmillah:
Yikes, for et beløb! Godt vi ikke skal sælge før vores børn er fløjet fra reden

Jep. Sælg ikke før kapitalen er iorden Nu købte vi i 2011, hvor krisen stadig rasede på husejerene, så jeg fik dollar tegn i øjnene, da mægleren kom for at vurdere vores. Det var steget betragteligt i pris. Faktisk omkring 100k pr. år er grundene steget her hvor jeg bor nu.

Hvor har I placeret jer Camilla?

Relax, I'm just fuckin' with ya.
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jep. Sælg ikke før kapitalen er iorden Nu købte vi i 2011, hvor krisen stadig rasede på husejerene, så jeg fik dollar tegn i øjnene, da mægleren kom for at vurdere vores. Det var steget betragteligt i pris. Faktisk omkring 100k pr. år er grundene steget her hvor jeg bor nu.

Hvor har I placeret jer Camilla?

Det er satme ikke dårligt. Vi købte for to år siden, og allerede nu, med de forbedringer vi har lavet, er huset vurderet til 300k mere end vi har givet, og vi har endda fået at vide at det er en meget forsigtig og lav vurdering. Så det er lækkert nok. Vi har renoveret for 150k. Det er det andenstørste hus i området, på 235 kvm med 6 værelser, så vi har hvert vores værelse - jeg har lavet kontor/nørdeværelse med alt mit gøgl og manden har kontor/musikstudie. Det er ret fedt.

Vi er placeret i en bette flække nord/vest for Vejle. 12 min til Vejle C i bil.

Stant
Stant
Citerer alex2life:Ahh nice! Men vent lidt... betyder det at du også er fra Lolland?!

*Løfter hånden og er klar til en high-five*

Jah, det kalder de det vist dernede Og jeg har i mange år været et af de skarn der sagde:" Nåårh, er du fra Lolland" uden egentlig helt at vide, hvad der foregår i den retning - Men jeg blev klogere og det skal så ganges med 10 High-five recived!

#lollandfalsterlovestorm

Så er det i gang med at tylle bajer. Man kan ikke bo på Lolland uden at være alkoholiker. Faktum!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
alex2life
alex2life
Citerer Stant:
Så er det i gang med at tylle bajer. Man kan ikke bo på Lolland uden at være alkoholiker. Faktum!

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget imod samtlige fordomme om Lolland men det er lidt svært når familien lever op til samtlige af dem :I

Og hvis det ikke er familien så er det vennerne dernedefra som lever op til alle fordommene

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Citerer Carmillah:
Det er satme ikke dårligt. Vi købte for to år siden, og allerede nu, med de forbedringer vi har lavet, er huset vurderet til 300k mere end vi har givet, og vi har endda fået at vide at det er en meget forsigtig og lav vurdering. Så det er lækkert nok. Vi har renoveret for 150k. Det er det andenstørste hus i området, på 235 kvm med 6 værelser, så vi har hvert vores værelse - jeg har lavet kontor/nørdeværelse med alt mit gøgl og manden har kontor/musikstudie. Det er ret fedt.

Vi er placeret i en bette flække nord/vest for Vejle. 12 min til Vejle C i bil.

Uh hu hu Det er mega skægt at kunne tjene penge ved at bo i sit eget hus. Priserne er også eksploderet indenfor de sidste 2-3 år. Man kan virkelig mærke, at krisen for længst er forbi. Man skal heller ikke være bange for at renovere. Værdien vil næsten altid stige, især hvis tingene blir lavet ordentligt. Det er meget begrænset hvad vi har lavet på vores nuværende i kbh, men det var også en "færdig pakke" så at sige.

Citerer Stant:

Ha ha ha! Jeg må vist hellere komme i sving så Jeg gir en pils, hvis du en dag kommer forbi Maribo Stant. Det er helt sikkert. Næh, bare vent når Fehmer-forbindelse til Tyskland står klar her om 10 år Så kan du ikke finde én eneste sut på Lolland Noget helt andet er - Vi skal bo på en forholdsvis fin villavej med nyere omkringliggende huse. Tvivler på at finde nogen at drikke med der

Citerer alex2life:
Og hvis det ikke er familien så er det vennerne dernedefra som lever op til alle fordommene

Ikke for at kritisere nogen, men der er bestemt sociale tabere på Lolland - Ligesåvel som der er i det ellers fine Nordsjælland, hvor jeg selv er opvokset. Vi har brugt en del tid på at udforske miljøet i byerne på Lolland. Maribo, Nakskov, Sakskøbing og dele af Nykøbing F. - Men jeg kan ikke se forskellen mellem de byer - og dem vi har her i udkanten af kbh og så mange andre steder. Tror ikke Lolland er det, som det engang var

alex2life
alex2life
Ikke for at kritisere nogen, men der er bestemt sociale tabere på Lolland - Ligesåvel som der er i det ellers fine Nordsjælland, hvor jeg selv er opvokset. Vi har brugt en del tid på at udforske miljøet i byerne på Lolland. Maribo, Nakskov, Sakskøbing og dele af Nykøbing F. - Men jeg kan ikke se forskellen mellem de byer - og dem vi har her i udkanten af kbh og så mange andre steder. Tror ikke Lolland er det, som det engang var

Måske fordi jeg er opvokset på Lolland men jeg synes at jeg har kunne mærke et skift i mentalitet andre steder i Danmark

For ja, sociale tabere er der over det hele, men dem jeg kender fra Lolland er fanget i den her mentalitet med "Sådan er det bare" og så sidder de lidt bare fast i et hul uden at komme videre :I
Hvis du tænker på alkoholikeren fra Den Lille Prins - Det er nogenlunde den mentalitet jeg konstant er stødt på :I

Der synes jeg at jeg har mødt en mere "Sådan skal det ikke være mere!"-attitude på min lille Danmarksturné

Men som du skriver, I skal bo på en fin villavej så det er nok også begrænset hvor meget spøjst i støder på der

Btw, du har måske skrevet det i en kommentar men så bliver der vel også et rum kun til figurer? ;P

Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
@alex

Det går helt sikkert mere sløvt hos dem ja. Kan der ikke herskes tvivl om Og der vil altid være "dem der" vi andre let kommer til at snakke om, men det beder de altså også selv om Jeg har f.eks en onkel på Lolland, som jeg ikke har snakket med i vel 10 år. Han har en større hashplantage dernede - det nu ikke derfor vi ikke har snakket sammen Men stilen er ligesom lagt. Blir skægt at tage røven på ham og trille forbi og sige dav

Citerer alex2life:
Btw, du har måske skrevet det i en kommentar men så bliver der vel også et rum kun til figurer? ;P

...Jeg ville være en skidt knægt, hvis jeg ikke sagde ja her Den part er der selvfølgelig lavet en plan for! Jeg betragter mig dog som et yderst beskedent eksemplar; jeg har nemlig selv valgt det mindste rum som figurrum/mancave - Jeg tænker dog, at det er rigeligt stort.

Og apropos figurer.. Jeg fik en ret-så crazy ting ind af døren idag. Håber på en blog imorgen!!

Stant
Stant
Jeg har f.eks en onkel på Lolland, som jeg ikke har snakket med i vel 10 år. Han har en større hashplantage dernede

Kunne være man skulle tage et smut forbi alligevel..

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Aalborg
Aalborg
så den fede overskrift "Blind 83-årig med vinkelsliber startede tre brande"...

"Nå.. det er godt nok den tørreste sommer i 26 år.. men jeg skære lige den her tomme olie tønde over med den her vinkelsliber... jeg kan sikkert føle mig frem.. det kan der ikke ske noget ved"....

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ej men altså, jeg bliver næsten helt imponeret over at høre om den slags mennesker, som ikke tænker længere.

Jeg har også læst en artikel om en kvinde som så en anden bilist smide en cigaret ud i vejkanten, hvor græsset var mere tørt end tørt, hvorefter hun kørte ud til siden, stoppede bilen og gav sig i kast med at slukke den her brand, som allerede havde fået godt fat i det tørre græs. Rigtig god gerning, var min tanke. Men så læste jeg kommentarsporet... Folk gik åbenbart mere op i at det potentielt kunne have skabt en farlig situation at hun hurtigt satte farten ned og holdt ind til siden, end at hun slukkede en brand, som kunne have udviklet sig i en sådan grad at det kunne gå udover mennesker og bygninger. Wtf.

Aalborg
Aalborg
Den slags kommentar spor er også tit befolket af idioter... hvilket minder mig om min store helt... Ken M.. han blev så træt af folk i kommentar spor at han bevidst begyndte at trolle dem.
Bare lav en google søgning på Ken M ... han er fanme genial

https://www.youtube.com/watch?v=Ds4XJp231AM

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
dagens fede følelse:

efter 1,5 times træning til Holmgang (vikinge kamp) cykler jeg de 10km hjem.. hvorfor er det en fed følelse? joooo, for for et år siden fik jeg at vide jeg skulle blive glad hvis bare jeg kunne gå uden smerter .. Det altid fedt at vise sig selv man kan det man sætter sig efter! Så nu det tid til at kaste nogle kilo af sig, sådan ca. 12...

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg får helt lyst til at skrive tillykke Mikkel Det er da bare intet mindre end fantastisk at du er kommet dig så godt og hurtigt.

Aalborg
Aalborg
Fremragende!
Jeg løb i ca 3/4 år frem og tilbage mellem hjem og arbejde.. 6 km hver vej. Til sidste sagde det ene knæ desværre stop. Nu løber jeg "kun" en 15 km om ugen. Men er glad for jeg i det mindst kan det Talte med et ungt menneske på et tidspunkt.. han kunne ikke løbe mere pga ødelagt knæ.. 25 år gammel Så jeg priser mig lykkelig for at mine knæ holder endnu.

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Tak i to!
og ja Camilla, det er gået over al forventning, men jeg har virkelig også lagt mange timer i genoptræning.. jeg græd nærmest første gang min træner hun gav mig lov til at løbe frem og tilbage i lokalet, det var over al forventning! men nu jeg desværre skruet sådan sammen, at mere vil ha mere, så nu vil jeg op og løbe 5km, og om lidt 10..
tiden på skrump startede i dag, vand og rugbrød skal jeg leve af de næste 14 dage, for at få al sukker og værk ud af systemet, og så kommer der mere struktur i planerne Det jo pludselig sjovt nok det hele igen!

Aalborg - det lyder da til noget værre møg det gik galt? ved du hvad der er grunden til? måske jeg har et godt råd i ærmet? tænker jeg både erfaring med egen knæ, og mit arbejde som jo er sport sport og atter sport.. hvilke sko løber du i nu, ved du det?

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Aalborg
Aalborg
Citerer MSThychosen:
hvilke sko løber du i nu, ved du det?

Asics Duomax

Men det hjalp gevaldigt på knæet da jeg trappede ned.. i dunno.
Har "altid" løbet en del... men den med frem og tilbage mellem hjem og arbejde.. hver dag. Det blev bare for meget... men så igen lidt underligt at der skulle gå 3/4 år før knæet begyndte at brokke sig

"let røven og gør noget"
13brevkasse
13brevkasse
Hvad er forskellen på Hitman: Definitive Edition og Hitman - The Complete First Season?

Jeg elsker at skyde :-D
Lilium11
Lilium11
Det lader til at der er tale om en genudgivelse efter skiftet til WB som udgiver, og at der er nogle ekstra ting med i Definitive Edition.

Så vidt jeg kan forstå er der ikke tale om meget mere end nogle outfits, så hvis den anden er noget billigere går du ikke glip af det store.

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
The_Dude
The_Dude
Er startet på første dag i fitness
Glæder mig ikke til at mine arme hænger på gulvet i morgen

Y can't metroid crawl ?
Stant
Stant
Citerer The_Dude:
Er startet på første dag i fitness

Så gør du det forkert!!!

The_Dude
The_Dude
HOLDT!
Tøv en kende!

Klik på det her link og nyd et lækkert stykke musik fra Octopath Traveler

https://youtu.be/aVxrBTBE4t0

Tillagt 2018-07-23 18:50:
Citerer Stant:
Citerer The_Dude:Er startet på første dag i fitness

Så gør du det forkert!!!

De var faktisk helt normale så helt galt var det vidst ikke :p

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Har netop købt Battlefield 1 Revolution til 109kr via PS App her ved poolen. BF1 var nu et fantastisk multiplayer spil, fortrød lidt at jeg solgte det.

Så nu er det klar til jeg kommer hjem fra Santorini om små 12 dage.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Så står man helt sirligt i Lidl med den der klaustrofobiske plasthandske i størrelse ekstra small, med halvstore problemer at få den krænget ned over hånden, hvorefter der til venstre for mit hoved stikker en stor bevortet hånd ned mellem alle franskbrødene, uden handske vel at mærke. What the freakin' flyin' fuck. Vi bøvses ved, sagde jeg bare. Mangel på manér i allá højeste grad.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!