Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

MSThychosen
MSThychosen
freshwater:
om der var svamp i mjøden ved jeg Ikke, men jeg ved, at det smagte umanerligt godt, og gled bare ned i stimer! var meget tæt på at købe en 8L tønde med mjød

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Mjød er godt, for det meste. Jeg foretrækker det klart når det har en kraftig honning smag og mindre når det smager af æblemost.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
MSThychosen
MSThychosen
smagte en normanner mjød (så tro mod vikingetidens mjød som muligt)
kirsebær - smagte af Ribenna saftevand, man blev bare fuld, så win win
og skovbær - smagte lidt som Maoam karameller dyppet i honning
æble mjøden var som en nypresset æblemost, fuck den var sur!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Mmmmmm, mjød. Jeg er helt klart også mest til de helt søde mjød. Vi brygger det selv herhjemme. Øl brygger vi i øvrigt også, det er lidt sjovt

Dog har manden lige kasseret 50 liter mjød, fordi han havde eksperimenteret lige rigeligt med gæren, så det hele blev surt. Den var ellers lavet på en fantastisk nyslynget honning fra en lokal biavler. En skam.

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Dog har manden lige kasseret 50 liter mjød, fordi han havde eksperimenteret lige rigeligt med gæren, så det hele blev surt. Den var ellers lavet på en fantastisk nyslynget honning fra en lokal biavler. En skam.

Så skylder han vel kvajebaj....mjød?

MSThychosen
MSThychosen
Ja Camilla, det gør han, også til os andre!!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer alex2life:
Så skylder han vel kvajebaj....mjød?

Citerer MSThychosen:
Ja Camilla, det gør han, også til os andre!!

Tjah, I siger noget

MSThychosen
MSThychosen
Det buldrer og brager i stor stil over Fyn!
kæresten er flygtet i seng, jeg derimod, overvejer kraftigt at smække teltet op i haven og nyde det så outdoor agtigt som muligt!

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Hvem skulle have troet at man kunne blive opslugt af et grimt og simpelt ping pong spil til psvr. Har lige brugt en time på at klare mig helt rædderligt, har lyst til at fortsætte men bør nok lave noget andet nu.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
The Persistence er pænt spooky og samtidigt også en underholdende taktisk, stealth rouge like survival horror ting. Et af de bedre psvr spil so far og en af de mest omfattende.

FreshWater
FreshWater
Citerer MSThychosen:
Det buldrer og brager i stor stil over Fyn!
kæresten er flygtet i seng, jeg derimod, overvejer kraftigt at smække teltet op i haven og nyde det så outdoor agtigt som muligt!

Jeg er lige kommet hjem fra Nordnorge. Det kan anbefales hvis du vil se en lidt anden natur på dine ture. Jeg var helt oppe i Hammerfest og Rypefjord, hold da op jeg blev blæst bagover hvor flot det var.

I think of dieting, then i eat pizza
The_Dude
The_Dude
Lorte start på sommerferien. Er blevet single efter snart 5 år

Y can't metroid crawl ?
Lilium11
Lilium11
Geez, that sucks :/

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Joeyvind
Joeyvind
Æw Dude, det er sgu ikke rart

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh Dude, det er jeg ked af at høre. Det er ikke sjovt sådan noget.

The_Dude
The_Dude
Ja det gør sku ondt
Vi er ikke kompatibel åbenbart og hun synes der har været for mange "problemer"
Og det har der måske også men ikke noget der ikke kunne rettes op på ville jeg mene.
Det hjalp heller ikke at hendes 2 veninder har haft den samme fyr altid og det bare har kørt på skinner for dem.

Måske er det for det bedste. Men jeg er stadig ret nede over det

Y can't metroid crawl ?
Stant
Stant
Fuck Dude, ked af at høre det, det er sgu en skod-start på ferien. :/

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
The_Dude
The_Dude
Ja den er ikke sjov efter 5 år
Så jeg er nærmest hjemløs nu og bor hos mine forældre i ferien og hvis jeg ikke finder noget må jeg bo hos min søsters familie lidt til jeg finder noget.

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
Hey dude.. som de andre i tråden er jeg også ked af at høre det gik galt.. Jeg håber de finder dig selv i alt det tumult her.. det en hård en at sluge, i sær hvis i ikke har været enige om beslutningen..
Håber sgu det bedste for dig.. :/

13brevkasse
13brevkasse
Citerer The_Dude:
Lorte start på sommerferien. Er blevet single efter snart 5 år

Ved det ikke hjælper meget men jeg sender et trøstekram.

Jeg elsker at skyde :-D
The_Dude
The_Dude
Hun synes vi var enige men det mener jeg ikke er helt tilfældet. Jeg er hvert fald ikke af den følelse lige nu at det er det rette som hun er

Tak for jeres ord

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Ved I hvad der sker i dag? Jeg fylder 30

13brevkasse
13brevkasse
Citerer Carmillah:
Ved I hvad der sker i dag? Jeg fylder 30

Tillykke Carmillah men vejret fortæller at du har været uartig

Jeg elsker at skyde :-D

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!