Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Sjov og off-topic

Alt det sjove og alvorlige - fra spiljokes til filosofi

Nattråden 4S Air

Stant
Stant
Halløj, velkommen til!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
MSThychosen
MSThychosen
Citerer Sofie :
Hyggeligt hej med jer

Velkommen til!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
spørg selv Alex, hvad han Ikke skal stå model til at høre når vi spillet sammen, er imponeret over mandens tålmodighed...

Hahahahaha
Jeg er bare imponeret over at du vil trækkes med mig - Mit niveau svinger jo ekstremt meget, du aner ikke om du kommer til at spille med en lean mean orb machine eller en kartoffel der løber i cirkler mens han skyder i jorden efterfulgt af et spildt super

Citerer Joeyvind:
Er lige hoppet på Destiny 2, fatter os totalt hat af alt hvad der sker - men kan godt lide de mange farver.

Bedste råd er at tage det stille og roligt - Der er så mange forskellige ting til spillet så du risikerer burn-out hvis du vil nå det hele

Citerer Sofie :
Hyggeligt hej med jer

Velkommen til

MSThychosen
MSThychosen
Alex:

årh Hold op, du sgu vigtig i vores 3-kløver, det kan godt være jeg gør det beskidte arbejde med min titan, men uden dine 25 orbs pr strike, ville Der jo ikke være meget hammerkast og granat gøgl fra min side af! du, Balle og jeg, vi en tre benet skammel
Det en fornøjelse hver gang! i sær midt i boss battles når du smutter fordi Tim siger lyde

Tillagt 2018-09-11 21:17:
og var kartoffel Der skyder i væggene en stik pille til Anne? hun er stadig overbevist om at hun var den der gjorde i vandt

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
HURRA!

Katamari coming to Switch!!!!!

Nah, na na na na nah na naah, Katamari Damacy!

NEJ HVAD?! Det er den bedste nyhed længe!

Jeg danser lige en lille glædesdans på kontoret. NØJ jeg glæder mig. Nu vil jeg nynne Katamari Damacy resten af dagen.

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
Det en fornøjelse hver gang! i sær midt i boss battles når du smutter fordi Tim siger lyde

Han kan virkelig mærke den slags så han har bedst mulig timing ;P
"Hmm, far er tæt på bossen.. må hellere vente til LIGE når de har startet kampen"

Citerer MSThychosen:
og var kartoffel Der skyder i væggene en stik pille til Anne? hun er stadig overbevist om at hun var den der gjorde i vandt

Haha nah, var mere en god beskrivelse af mig selv når det går helt galt - Som når jeg for fjerde gang skyder en grenade/rocket lige ind i en fjende/væg/ally foran mig og dør

Men skal vi ikke bare lade hende forblive i troen - Eller sætte hende til det igen

MSThychosen
MSThychosen
Jeps, PS4

MSThychosen
MSThychosen
ha! Du ville banke os sønder og sammen! vi elendige, i sær i flok!!

Ej, vi spiller mest PVE, strikes osv, dog ville vi gerne prøve et raid

alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
vi elendige, i sær i flok!!

For at uddybe, så er vi de folk der konstant går ind foran hinanden når vi bruger heavy/power weapons og dør

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Haha, det er en ærlig sag. Jeg ville også gerne i raid noget mere. Kom igennem Eater of Worlds en enkelt gang, men det er svært at samle vennerne. Især fordi der også ligger en del arbejde i overhovedet at blive stærk nok til at komme ind. Jeg skamspillede ellers de tre første raids i 1'eren.

Other M.
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg ved ikke hvor mange herinde der kan huske Jet Set Radio og Jet Set Radio Future. Fantastiske spil, med fantastisk musik. Specielt Future, har skabt meget af min spilsmag og interesse, men ligeså min musiksmag.

Jeg faldt over den her trailer i sidste uge, og jeg har spillet den cirka 800 gange dagligt siden. Nu håber jeg ikke, at jeg er den eneste der slet ikke kan vente til d. 24 oktober.

Citerer Aalborg:
HURRA!

Katamari coming to Switch!!!!!

Nah, na na na na nah na naah, Katamari Damacy!

Klart det bedste kom ud af den Direct. Det bliver fantastisk.

alex2life
alex2life
Hmm - Glæderne ved at dele vaskemaskiner/tørretumblere med naboerne...

Var nede for fem minutter tids siden hvor tørretumbleren sagde 15-20 minutter og vaskemaskinen 4 minutter. Så nogen havde stillet en pose med våde håndklæder.

Kommer så ned her nu og ser at vedkommende har taget vores tøj ud af tørretumbleren og smidt deres håndklæder ind ... det er tydeligvis blevet hevet ud før tiden var gået, hvilket også kunne mærkes på tøjet.

Er det for stort et røvhul-move at hive vedkommendes håndklæder ud og så smide vores vasketøj ind? :I

Kan godt se det er ret hyklerisk men synes også det er rimelig nedern at vedkommende tydeligvis er spurtet ned og stoppet tørretumbleren før tid, bare for at nå det før jeg gik ned til vores vasketøj :I

Damn... glæder mig en dag til at eje egen tørretumbler+vaskemaskine så jeg ikke skal deale med trælse mennesker :I

EDIT:
Tænkte at jeg ville droppe at være røvhul og så se om tørretumbleren på den anden side af gaden virker. Den har virket on/off så man er aldrig helt sikker

Vores udlejer ejer bygninger på hver side af gaden så det var meningen at vi skulle deles om vaskemaskiner og tørretumblere, hvoraf der er et par på hver side.
Går så over og finder ud af at dem der bor over på den side har købt deres egen vaskemaskine i stedet for den der står der og nu låser skuret af, nice move :I

Så der er lige pt. en vaskemaskine+tørretumbler til 10 personer i vores bygning.... skal virkelig have skrevet til vores udlejer...

Igen, fuck hvor jeg glæder mig til at slippe for trælse mennesker og bare have vores helt eget :I

Joeyvind
Joeyvind
Idiot nabo - du skal ikke lade dig pisse sådan på.

Næste gang din nabo bruger tørretumbleren - så åbner du lågen, tømmer din blære i tromlen og sætter den igang på igen

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
alex2life
alex2life
Citerer Joeyvind:
Næste gang din nabo bruger tørretumbleren - så åbner du lågen, tømmer din blære i tromlen og sætter den igang på igen

Hahahaha - Er bange for at vedkommende så bare tager hævn og stepper det op til det der er værre

The_Dude
The_Dude
Citerer alex2life:
Så der er lige pt. en vaskemaskine+tørretumbler til 10 personer i vores bygning.... skal virkelig have skrevet til vores udlejer...

Igen, fuck hvor jeg glæder mig til at slippe for trælse mennesker og bare have vores helt eget :I

Mit ufravigelige krav da jeg skulle flytte var mulighed for egen maskine

Tillagt 2018-09-20 09:21:
Citerer alex2life:
Citerer Joeyvind:Næste gang din nabo bruger tørretumbleren - så åbner du lågen, tømmer din blære i tromlen og sætter den igang på igen

Hahahaha - Er bange for at vedkommende så bare tager hævn og stepper det op til det der er værre

Live a little

Y can't metroid crawl ?
Stant
Stant
Citerer Joeyvind:
Idiot nabo - du skal ikke lade dig pisse sådan på.

Enig, idioten fortjener det!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Lilium11
Lilium11
For at få verdenen til at virke større naturligvis

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
MSThychosen
MSThychosen
tålmodighed er en dyd, og noget jeg sjældent sjældent ejer men i dag gjorde jeg!
Jeg har siddet i kø til Ed Sheeran billetter siden klokken 7.45 for at få to billetter til min kæreste og hendes bedste veninde, vente tiden var lang, men jeg fik dem i løbet af ingen tid!

MSThychosen
MSThychosen
jo tak, jeg fik da kæmpe stress på, da jeg opdagede man skulle have en ticket master profil, og jeg Ikke kunne huske min kode og den der skide timer bare talte ned fra 10 minutter, den nåede kun til 7, men jeg ved bare, at hvis jeg skulle forklare min kæreste, at jeg var altså igennem men tiden løb ud for mig, så får jeg meget travlt med selv at løbe.. og den kamp er tabt på forhånd pga mit glas knæ så det var faktisk aldrig rigtig anden mulighed end at få de skide billetter

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!